Twilight  News

Alla inlägg under november 2009

Av Sofie - 16 november 2009 16:00

Hejhej!

Jag är så avundsjuk just nu. Moon från Letters to Twilight hade den underbara turen att få vara med på en exklusiv pre-screening av Robs nya film Remember Me!! Som tur är har hon gett oss en recension så här kommer den:


It was great seeing him play a character other than Edward! Tyler is definitely NOT Rob playing himself, though there were a few Robisms that made it endearing but I don’t think Rob is anywhere near as intense or ready to throw down like this character is. With a few more edits, fixing a few plot points and shining up the beginning and end, then droping in a killer soundtrack: this will be a really nice film. Sure in the end it’s probably not Oscar worthy but it’s definitely ladies night worthy! Take all your lady friends, your mom, your grandma and NOT your dad and enjoy the many faces of Rob! Intense Rob, Crazy Eyes Rob, Punching Rob, Romantical Rob, Brother Rob, Sexy times Rob, Bust-into- your-dads-board-meeting-and-tell-everyone-to-STFU Rob, yup they’re ALL there! Just don’t forget your tissues and designate your hand holding buddy before you go in. Emmeloowhoo and I may or may not have help hands and dried each others tears but that’s between us and the stadium seating.

  

Hon skrev också endel highlights från filmen och tänkte ni kanske vill se dom också.

  • Sitting behind Summit distribution dudes and Alexandra Patsavas and ladies from her Chop Shop crew (yes, I’m a nerd who knows what she looks like)
  • The spaghetti/shower scene. Yea, trust me in 2010 you’ll be saying MOON the spaghetti/shower scene was redonkulous, you were SO right about that one!
  • Big Brother Rob is pretty much to die for. The girl who plays his sister Caroline is a star waiting to happen
  • I said it on TWITTER and I’ll say it again: “holy sex sceneS batman.” Um, wow. I think the men in the audience probably felt uncomfortable (or turned on) by the group moans and sighs all the women let out. I’ve also never been more glad Twilight doesn’t have sex scenes. THANK YOU JESUS you know my heart couldn’t handle that
  • Rob and his friends banter has some really great one liners and funny moments
  • Random American Pie/Chris Weitz shout out in the middle of the movie. I seriously said “CHRIS WEITZ!” outloud. I am whipped for him, after all.

remembermezombiemovieremembermebeach

blackvneck


Kram
Christina<3

Av Sofie - 16 november 2009 15:30

Hejsan svejsan :D


Ni vet Elizabeth Reaser, som spelar den vackra och omtänksamma Esme i Twilight sagan.

Det var ett tag sedan vi fick lite bilder och info om vad hon hittade på men nu hittade jag en bild på henne.

Elizabeth var på Prada Book Launch i Beverly Hills för någon dag sedan och hon såg lika bra ut som vanligt.

Hon bar en söt liten klänning :)


Kramar Bellz <33

prada book launch 141109

Bildkälla

Av Sofie - 16 november 2009 09:30

Hejhej!
Nu är det bara 4 dagar kvar,det drar verkligen ihop sig kan man ju säga!! Och jag har fyra bilder att fresta dig med ännu mer innan premiären :P



Bildkälla



Gaah hur ska jag klara mig tills fredag?


Kram
Christina<3

Av Sofie - 16 november 2009 06:30

God morgon :D


Hoppas alla har sovit riktigt gott, nu är det ny vecka och ny skoldag.

Men denna veckan är ju en bra vecka för vi är ju nu inne i veckan med New Moon premiären.

Kan faktiskt inte fatta det, snart är det dags :D


Ska vi ta och börja med en bra start på denna veckan?

Det tycker jag vi ska, hittad en ny bild från New Moon, jag har inte sett den iallafall ^^

Bilden är på Human gänget och de fotar och ser göada ut.

Kramar Bellz <33


Untitled Sports Movie

Bildkälla

Av Sofie - 15 november 2009 22:01

God natt :)


Nä nu är det dags att gå och lägga sig, jag hoppas att ni alla har haft en bra dag.

Min dag har varit kanon, var i kyrkan och kollade på min lillasyster bär hon sjöng och sen var det voffelkalas hos mina kusiner. Jätte mysigt :D


Hoppas att ni alla sover gott inatt, här kommer en liten sammanfattning av dagens inlägg:


Vi ses imon, Stora Kramar Bellz <33



New Moon Movie and Twilight Movie

Av Sofie - 15 november 2009 21:00

Go kväll på er :D

Jag måste säga att det var en riktigt rolig chatt vi hade ikväll och tack till alla som var med.

Vi hade en öppen chatt där det var en livlig diskussion om olika saker och ting, och jag hoppas vi kan göra om det snart igen. Jag ska snabbt sammanfatta lite av vad vi pratade om ikväll så det kommer upp på bloggen så snabbt som möjligt ;)


Det har inte hänt så mycket på Twilight fronten idag, men nu hittade jag lite mer bilder och en video från München.

Kristens klänning är häftig tycker jag :)

De ser ut att ha roligt om man kollar på bilden och de är mycket stiliga allihopa.

Kramar Bellz <33


Källa

Av Sofie - 15 november 2009 20:00

Hejhej!
Den nedersta bilden i detta inlägg tror jag ni sett. Ni vet från Ash medverkan i Instyle? Iaf,den översta är ny och jag är så kär i dessa bilderna. Dom är väldigt fina.

Jag har även en video från fotograferingen ni borde se,såklart ser Ashley lika snygg ut som vanligt och såklart är vi lika aviis som vi brukar på den naturliga skönheten ;)


002

001



Kram

Christina<3

Av Sofie - 15 november 2009 19:00

Hejsan :)


Nu börjar Chatten, adda mig (Bellz) på mytwilight@hotmail.com så ska vi ha en riktigt rolig chatt.

Hoppas att ni har lite roliga frågor till mig :D

Det kommer att bli en öppen chatt men vill ni inte vara med på en öppen så kan vi säkert fixa det med ;)

Nu bjuder jag er på lite snygga bilder på Robert Pattinson, det är väll aldrig fel?!


Stora Kramar Bellz <33


Bildkälla


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards