Twilight  News

Alla inlägg under mars 2009

Av Sofie - 31 mars 2009 20:20

Nu var det dags för kvällens sista inlägg :(

Det har varit en bra dag, hoppas ni med har haft en bra dag! :)

Sova gott allihopa så ses vi imon :D<3


Men först avslutar vi med lite citat ;)


Jag avslutar med lite citat ur Twiligh och detta är ifrån  där Bella åller på att svimma när de tar blodprov i klassrummet :) 


You scared me for a minute there.

I thought Newton was dragging your dead body off to bury it in the woods.

Honestly-I’ve seen corpses with better color.

I was concerned that I might have to avenge your murder. Go sit down and look pale. /Edward


His voice was like melting honey. I could imagine how much more overwhelming his eyes would be. /Bella


Can you walk, or do you want me to carry you again? /Edward


Av Sofie - 31 mars 2009 19:59

Här kommer två bilder på Ashley :)

Hon ser lika snygg ut som vanligt och så gör peace tecknet ^^ det gillar jag :p

Under bilden fanns en lite text och den kommer här :)


Alice Cullen herself, Ms. Ashley Greene, was spotted in West Hollywood last night for a bit of fun at the H.Wood lounge with friends. I’m so used to seeing her in such feminine attire that it’s a refreshing change of pace to see her dressing down with a plaid shirt.


Av Sofie - 31 mars 2009 19:44

Ni måste titta på denna videon!

Snacka om att tjejen har talang, man blir nästan mållös när man ser detta!


Vad tycker ni om videon/bilden?

Snälla kommentera vill så gärna veta vad ni tycker om denna!

Kolla på den den är verkligen värd att se ;)



Av Sofie - 31 mars 2009 19:16

Hej :)


Nu har jag ätit och när jag kom ner till datorn hittade jag mer goa nyheter!

De första bilderna från inspelningen av La Push scenerna är här! :D

Bilderna kommer längre ner och såhär står det på Lainey Gossip :


These are exclusive on set photos of Kristen Stewart and Taylor Lautner as Bella and Jacob shooting scenes in what’s supposed to be La Push yesterday for New Moon.

Right now, filming has primarily involved these two with some wolf shots thrown in here and there. However, while Taylor/Jacob will feature prominently, right now there are several “Edward” dream sequences planned, just so the crazy fan moms don’t lose their sh-t over not enough Robert Pattinson. Whether or not those parts make it to the final cut is another story. 


Här kommer bilder :D


Nymånadsdagen Vancouver La Push Filmning Ställ Vancouver Kristen Stewart Jacob Black



Nymånadsdagen Vancouver La Push Filmning Ställ Vancouver Kristen Stewart Jacob Black

New Moon La Push Jacob Black Bella Swan Kristen Stewart Taylor Lautner Wigs La Push Vancouver
Av Sofie - 31 mars 2009 18:53

 Här kommer en intervju med Robert och intervjun kommer ifrån den spanska tidningen Glamour.


You’re right. That’s what I was going to ask you. Do you believe this story was tailor made for young girls?

Yes, it’s so weird and funny. Afte reading the books I’ve been asking myself why do women act like that, why do they behave like that, especially younger girls. They turn into freaks when it comes to boys. I like nomal girls who don’t pretend to be anything else.


How are you handling being the new It Boy, being in so many covers of magazines now all over the world?

I don’t mind, my character is so good and he deserves to be admired. From the moment I signed up for this I knew what I was getting myself into. Edward is a vampire, he’s not a hero like Superman, he’s a vampire in love who wants to be normal.


Do you get hit on by difficult women?

I’m crazy about independent women who don’t require too much attention.


Do you talk about love in [your journals]?

Actually, no. I’ve only been attracted to two women in my whole life.


Do you remember the first time you loved someone?

Yes. It’s weird to enjoy your first love, especially if the relationship lasts a long time. Our relationship was really beautiful, but we didn’t have an obsessive love like in the movie. Her presence in my life made me very happy for three years. Now it’s kind of hard to talk about it.


200903310917.jpg

Av Sofie - 31 mars 2009 18:45

Här kommer en liten intervju med Stephenie :)


Stephenie Meyer säger att hon inte är lik Bella Swan, hjältinnan i hennes romaner, Bella är mer mogen än vad Stephenie var vid samma ålder.


Stephenie säger: "Bella och jag tycker helt annorlunda och när jag började skriva romanerna var detta inget jag  tänkte på.


"Jag gjorde det för skojs skull, men jag tror det är naturligt att jag skapade en karaktär som levde ett liv som jag inte visste så mycket om, varför skulle jag skriva om ett liv jag redan upplevt."


"Jag tog ett par saker ifrån egen erfarenhet men Bella är 100% mognare än vad jag är."


Stepehnie Meyer Nymånadsdagen
Av Sofie - 31 mars 2009 17:59

Hej nu kommer jag med glada nyheter!


Enligt Home Media Magazine ska Twilight ha sålt över 5.6 miljoner dvder under de åtta första dagarna!

De är därmed den största "home-video" releasen detta året.

 "Madagascar: Escape 2 Africa" som har sålt 5.3 miljoner dvder sedan den 6 februari.


Som ni kanske kommer ihåg sålde Twilight dvdn 3 miljone exemplar under de första 24 timmarna!


Vill ni läsa mer klicka här.




Av Sofie - 31 mars 2009 17:44

Hej på er :D


Då var skolan slut för idag :)

Det var lite segt idag så det är skönt att vara hemma igen :)

Nu tänkte jag börja med att svara på 3 kommentarer, sen får vi se vad som kommer :p


Kommentar till Ahley and Kellan
hmm, ingen dålig kropp :)

av fia0411 den 30 mars 2009


Hej fia :)

Haha nej det kan man inte säga ^^

Kram på dej och tack för din kommentar :)


Kommentar till Twilight Citat
Hej jag har också en Twilight blogg och förstås älskar the twilight saga! Jag tycker verkligen din blogg är jätte bra och ska börja läsa :) Bra fakta!

 

av Michelle den 31 mars 2009

Hej Michelle :)

Tack så mycket för din kommentar!

Det är så kul när man får lite respons på det man gör, så 1000 tack till dig :D

Fortsätt gärna att kommentera och är det något du undrar över bara kommentera!

Kram på dej :) Kommentar till Fanmade New Moon cover
Jag gillar den här poster :D Den har lixom klippdykningen, vargen, Volterra, Jake, Bella och Edward... Och jag älskar att det är Jake som är längst fram!

av Amanda den 31 mars 2009

Hej Amanda :)

Jag tycker också om denna postern, du har rätt allting finss med :D

Klippdykningen, Volterra och alla viktiga personerna!

Tack så mycket för din kommentar, kommentera gärna mer :D

Tack igen Kram på dej :)

 

   

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards