Twilight  News

Alla inlägg under november 2009

Av Sofie - 30 november 2009 22:00

God natt på er :D


Nu är det dags för mig att krypa ner i ängen och sova.
Är inte så trött ännu men får väll hitta på nåt för att bli trött.

Jag hoppas att ni alla har haft en bra dag och här kommer lite sammanfattning av dagens sammanfattning:



Sov nu gott och så hoppas jag att vi ses imon :D <33


Bildkälla

Av Sofie - 30 november 2009 21:15

Hej hopp :D


Nu har jag skrivit lite om olika stora kändisar på 50-talet och det är faktiskt helt okej. Men det är lite knepigt :P


Jag hittade nyss en intressant video med några av Twilight stjärnorna och lite andra kändisar bland annat från Gossip Girl.

De är i denna videon mot den globala fattigdommen och jag älskar verkligen när stjärnor gör sånna här saker och visar sitt stöd.

Stjrnor från Twilight är bland annat Ashley Greene, Kellan Lutz, Nikki Reed  och Jackson Rathbone.


Kolla videon här under, Kramar Bellz <33


Av Sofie - 30 november 2009 20:45

Go kväll på er :D


Ni som har sett New Moon vet ju hur eldigt vacker Victoria/Rachelle LeFevre var.

Hittade precis en alldeles splitter ny bild på henne och bilden kommer från bortklippt material.

Visst såg hon helt fantastisk ut?

Jag tycker att håret och hela hennes outfit var kanon bra :D

Kramar Bellz <33


Bildkälla


Av Sofie - 30 november 2009 20:30

Tjoho :D


Visste ni att Taylor Lautner är duktig på att fånga vindruvor i munnen?

Hehe det hade jag ingen aning om, men det är kanske inget man tar reda på om en person heller.

Men jag hittade ett ganska roligt klipp från Conan O’Brien show innan de började sända programmet.

De testar om Taylor kan fånga vindruvor i munnen och jag måste säga att han är riktigt skicklig på det, jag kan inte ens fånga en på en meters avstånd ^^

Kram på er <33


videokälla

Av Sofie - 30 november 2009 20:15

Hejhej :D


Hittade nya siffror vad New Moon ska ha dragit in världen över och det är inga små siffror.

Enligt Gossip Cop ska New Moon ha dragit in   $473.7 världen över . 

Detta är verkligen inga dåliga siffror jag är riktigt imponerad!

Det ryktas också om att New Moon ska ha dragit in ca 2 miljoner dollar men dettta är inte riktigt klart.


Vad säger ni om detta hade ni kunnat ana att New Moon skulle dra in så mycket under sina första två veckor?

Kramar Bellz <33 

Källa & Bildkälla

Av Sofie - 30 november 2009 19:45

Tjo hej :D


Idag fyller Chris Weitz som regisserade New Moon år :D

Tror det blir en lyckad födelsedag för Chris efterom han har fått veta att New Moon har dragit in riktigt mycket pengar på denna korta tiden.

Han har nog många som gratulerar honom idag och det ska vi på mytwilight också göra :D


Grattis Chris Weitz och tack för ett riktigt bra jobb med New Moon,

Kramar Bellz <33


Bildkälla


Av Sofie - 30 november 2009 19:30

Hej hopp :D


Nu ska jag ta och äta lite mat, men först ska jag visa er några till bilder från photo shootet som Kellan Lutz gjorde med August Man Magazine.

Jag tycker det är så roligt med nya photo shoots, det blir alltid så bra bilder :D

Gillar den där han boxas, den är cool!

Kramar Bellz <33


Bildkälla


Av Sofie - 30 november 2009 19:00

Hejsan svejsan :D


Jag hittade en lååång intervju med Taylor från RollingStone.com så jag tänkte översätta den.

RS: Tror du inte att när några av fansen ser New Moon, kan de bli besvikna, eftersom du är en typ av skurk på ett sätt?
Taylor: Jag har ganska passionerade team Jacob fans [skrattar].


RS: Riktigt. Men du är också  ett hinder i vägen för den stora romansen mellan Bella och Edward.
Taylor: Jag kan se var du kommer ifrån. Saken är den, Jacob och Edward är två helt olika killar. De är varandras motsatser. Och det är bara vilken typ av tjej du är. Om du gillar en mer mystisk, farlig typ, så är det en kille. Jag älskar personligen Jacob och Bellas förhållande, och hur de började som vänner. De är så mycket mer öppna, och kan berätta för varandra vad som helst. Och Bella och Edwards relation, den är alltid spänd. Det är alltid allvarligt. Men Jacob och Bella vänskap börjar växa starkare och starkare och du bara undrar om de bara kan förbli vänner. Det ser ut som så på vissa punkter.


RS: Men när din karaktär lägger på luren i örat på Edward i New Moon fastställer det en hela kedja av händelser som nästan leder till en stor tragedi. Det är något som en skurk skulle göra.
Taylor: Ja. som är en del av Jacobs karaktär. Han kan inte riktigt kontrollera sig själv. När han blir arg, blir han galen. Och allt Jacob har på hjärtat är på Bella. Det är det som han bryr sig om. Det är det som han älskar. Om någon kommer i hans väg är det är inte bra. Han kommer att explodera. Så jag antar att man kan se det från båda hållen.


taylorRS


RS: Och så ljuger alltid Bella för Edward så att hon kan träffa dig. Detta är tänkt att vara som den sanna kärleken för alltid, så varför kan hon inte bara vara ärlig?
Taylor: Du vet, hon är allvarlig med Edward och då hon möter sin bästa vän Jacob blir förvirrad.


RS: Men du är inte riktigt hennes vän. Du ger henne alltid  avsnäsande kommentarer om Edward.
Taylor: Om jag var Jacob, och jag känner att jag har levt som honom,  det blir så irriterande. Eftersom hon är i bilen med dig en stund, sen redo att kyssa dig och sedan lämnar hon dig och är med Edward. Och sedan är hon tillbaka med dig, du vet.


RS; Varför tror du att Jacob och Edward gillar Bella så mycket?
Taylor: För att hon är annorlunda, vilket betyder att hon är mer av Plain Jane typ. Du vet, hon är inte fake. Jag vet att det lockar mig också. Bara någon som är jordnära och sig själva. Jag menar, tydligen gillar Edward hennes doft. Men Jacob relation med henne är - Jacob har just alltid tyckt om henne. De brukade vara vänner eftersom deras fäder är bästa vänner. Och han har bara alltid varit förtjust i henne sedan han var liten. Nu får till det stadium där saker och ting kan börja.


Ja det var en lång intervju men intressant :D

Hoppas att ni gillade den och jag måste söga sorry Jacob men jag tycker att Bella och Edward passar bättre ihop och det kanske är för att det är lite spänt mellan dom.^^

Kramar Bellz <33


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards