Twilight  News

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Sofie - 9 november 2009 21:30

Good night Sleep tight :D


Jag ska gå och lägga mig snart men jag hoppas att ni alla har haft en mycket bra dag, var det någon mer än jag osm såg New Moon reklamen på kanal 5?

Blev jätte snopen ^^, såg att jag hade missat citaten några dagar så här kommer ett långt:

If I hadn’t smelled her through your memories, I wouldn’t have believed the call of anyone’s blood could be so strong. I’ve never felt anything like it myself. Most of us would trade much for such a gift, and yet you… /Aro


Här kommer en sammanfattning om vad som har hänt idag:

Sov gott stora kramar till er alla, Bellz <33





New Moon Movie and Twilight Movie

Av Sofie - 9 november 2009 21:15

 Tjoosan :D


Kristen var med på ett event "Juvenile Diabetes Research Foundation’s" mot diabetes och hon välkommnades väldigt av alla fansen!

Hon fick stora applåder och ni kan se en video här under.

Jag tycker det var jätte bra gjort av Kristen att vara med på detta, det är det jag gillar med alla stjärnorna det gör så bra saker frö andra människor, de visar sitt stöd och engagemang.

Go Kristen!


Kramar Bellz <33


SPL137881_001


Av Sofie - 9 november 2009 20:45

Go kväll på er :D


Hittade två nya intervjuer från Access Hollywood, den första är med Volturi casten.

Det är också samma som intervjuar och det är roligt jag tycker att hon är bra :D


Den andra intervjun är med några från Cullen familjen också en härlig intervju!

Om ni har tid tycker jag att ni ska kolla, man kan skratta lite också för dom är roliga.

Hoppas att ni tycker om dom, Kramar Bellz <33



Av Sofie - 9 november 2009 20:15

Hejsan :D


Förlåt att det tog lite tid för oss att svara på denna koammentaren, men nu ska vi svara.

Frågan var: Finns det något sådant album för bakgrundsmusiken i Twilight också?

 

Svar: Hejsan!

Ja det finns det faktiskt, den skivan heter Twilight The Score och är gjord av Carter Burwell.

På skivan finsn låtarna:


1. How Would I Die
2. Who Are They?
3. Treaty
4. Phascination Phase
5. Humans Are Predators Too
6. I Dreamt of Edward
7. I Know What You Are
8. The Most Dangerous Predator
9. The Skin Of A Killer
10. The Lion Fell In Love With A Lamb
11. Complications
12. Dinner With His Family
13. I Would Be The Meal
14. Bella’s Lullaby
15. Nomads
16. Stuck Here Like Mom
17. Bella Is Part Of The Family
18. Tracking
19. In Place Of Someone You Love
20. Showdown In The Ballet Studio


Ni kan köpa den på amazon, klicka här!

Eller på cdon.com, klicka här!


Kramar Bellz <3

Bildkälla

Av Sofie - 9 november 2009 20:00

Hejsan hoppsan!


Hittade en ganska rolig video med Taylor Swift, nu kanske ni undrar vad detta skulle ha med Twilight saga att göra det borde ju vara helt off topic.

Men det  är det faktisk inte, Taylor är med på Saturday Night Live och sjunger en sång.

Om man kommer fram till 2.45 ungefär sjunger hon  om Taylor Lautner :D


Ja det är sant, en rolig låt så lyssna hällst på hela låten!
Men det bästa är ju vid 2.45 ^^

Kramar Bellz <33


Av Sofie - 9 november 2009 19:30

Hejhej :D


Nu har jag suttit och räknat matte überlänge, helt slut nu.

Måste pausa lite annars överhettar jag nog snart, men jag har koll på det mesta till morgondagens prov tror jag.


Vi har fått många kommentarer angående att Edi Gathegi skulle komma till Stockholm på Scifi mässan den 5-6 december.

Och vad skulle vi göra utan er våra läsare?!

Ni är heöt underbara, det är jätte många av er som har kommenterat datum, öppet tider och priser.

Så tack till alla som var så snälla och kommenterade det, här kommer från läsarna till er andra läsarna lite mer fakta om mässan:


Datum: 5-6 december 2009
Tid: 10.00-18.00
Biljetter: 100 SEK/dag. Barn (3-7år) 60 SEK/dag. Köps på plats.
Plats: Stocholmsmässan, Mässvägen 1, ÄLVSJÖ


Vi fick också en fråga om vi visste vilka andra stjärnor som skulle komma och de andra är:


Edward Furlong som spelar:

John Connor-Terminator 2

Danny Vinyard-American History X

Jeff Matthews-Pet Sematary 2


Michael Ironside som spelar:

Richter-Total Recall

Jean Rasczak-Startrip Troopers

Ham Tyler-V

General Ashdown-Terminator 4


Jeremy Bulloch som är med i:

Boba Fett-Star Wars


Doug Bradley:

Pinehead-Hellraiser

Vill ni läsa mer gå in på: www.scifiworld.se


1000 tack igen, Kramar Bellz <33


Bildkälla

Av Sofie - 9 november 2009 19:15

Hej på er :)


Hittade en bild tagen i London, där har de mycket reklam för New Moon.

Vi har tidigare sett att de hade enorma New Moon plancher i tunnelbanan och nu finns det reklam på bussarna också.

Kolla in dubbeldäckaren under, New Moon över hela den :D

Undra när vi ska kunna se sånt här i Sverige?

Jag har faktisk tinte sett mycket reklam.


Har ni sett något speciellt?

Det finns kanske på biograferna ^^

Kram Bellz <33

Bildkälla

Av Sofie - 9 november 2009 18:30

Hejhej!
Det har varit mkt Nikki nu på sistone,det gillas starkt om jag får säga det själv! Och jag har en ny Nikki film att berätta om.

Hon medverkar i skräckisen "Chain Letter". Filmen handlar om en mördare som dödar tonåringar när dom inte skickar vidare kedjebrev.

3


Jag har även trailern här,men jag varnar er,den är inte för allas ögon.

 


Kram
Christina<3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards