Twilight  News

Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofie - 31 augusti 2009 21:46

Good night :)


Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och kolla på någon film tror jag eller blir det att läsa.

Men först måste jag tacka er alla för era kommentarer, det är verkligen så kul att ni kommenterar :D

Ni är världens bästa läsare det ska ni veta!

Nu blir det dags för kvällens citat och det kommer från Aro, det är ganska sent i New Moon, i Italien.


I love a happy ending. They are so rare. /Aro


Jag älskar lyckliga slut. De är så sällsynta. /Aro


God natt på er, jag hoppas att ni sover riktigt gott och att vi ses imon.

Här kommer en fangjord Volturi Poster, Många Kramar till er <33


Av Sofie - 31 augusti 2009 21:36

Go kväll ;)


Ni vet de fina bilderna på Taylor jag la upp för en stund sen, de från Teen Vogue.

Det finns också en video som hör till photo Shootet, tycker att ni ska titta på den om ni har tid, den är ca 3 min.

Man blir så glad när man kollar på den tycker jag :D

Kramar <3



Av Sofie - 31 augusti 2009 20:41

Hejsan Svejsan :)


Som ni vet så kommer det att komma en massa New Moon kalendrar snart och dom är jätte fina.

Men det finns ju också dom som vill ha kalendrar med bara Robert Pattinson och va inte oroliga för det finns också.

Om ni vill köpa den gissar jag på att den finns på amazon.com, de har jätte mycket Twilight och New Moon saker.


Här kommer en massa vilder från kalendern, Kramar :D




Av Sofie - 31 augusti 2009 20:26

Hej!


Nu kommer det grejer för alla Taylor Lautner fans, jag tror ni kommer att gilla detta.

Taylor har nämligen varit med i ett nytt Photo Shoot för Teen Vogue och det finns jätte snygga bilder också.

Här under kan ni ser omslaget för tidningen och sen kommer det några till bilder under.


Vad tycker ni om bilderna?

Kramar <3




Av Sofie - 31 augusti 2009 20:14

Hello :)


Det är ett fan på Eclipsemovie.org som har varit i Vancouver och besökt uppsättningen av Eclipse inspelningen.

Hon har tagit lite bilder som hon har delat med sig av, så dom kommer här, missa inte texten under bilderna ;)


3872523189_611889c1b6

Först har vi en bild av Bellas hus, det är fortfarande täckt med en vit skyddsduk.

Tjejen som tog bilden skriver:

Bellas house.It is still tarped up, but an amazing experience to go there. So much happened at that set. it is amazing.3873383576_a5c4d7ec0dPå denna bilden ser vi The Cullens hus och såhär skrev tjejen som tog bilden:Cullen house is located in the middle of a city, I thought it would be more rural!Its at the bottom of the hill… its not what I imagined it as!
Av Sofie - 31 augusti 2009 20:03

Hejsan :D


Hittade en Twilight serie, och den var faktiskt på svenska.

Det kanske blir lite svårt att se vad det står i pratbubblorna på jag skriver det här under.


1. Du säger att jag är så otroligt stark.

Jag vet inte hur jag ska få Enka (*Jag har ingen aning om vad det är)

Bella vad är din teori?

Jag vet vad du är Edward...

2.  Du är TARZAN

3. Han?

4. Inte riktigt

Eh?


Okej, jag vet den var lite knasig ^^

Kram :)


Av Sofie - 31 augusti 2009 19:54

Hej på er : )

 

Nu ska jag vara lite snäll och berätta vad det är som har pågått här, det är något som rör bloggen men jag tror och hoppas att ni kommer att gilla det!

 

Igår fattades ett jätte stort beslut och allt började egentligen för ganska länge sedan, om jag inte har fel så var det innan sommaren.

Jag pratade med en tjej som också hade en Twilight blogg, hennes blogg var jätte bra och vi pratade om att slå ihop våra bloggar.

Men det var inte riktigt läge då, men nu i somras slutade hon att skriva på sin blogg eftersom hon inte riktigt hade tiden och så vidare.

 

Jag tyckte verkligen att det var tråkigt att hon slutade skriva, gillade hennes inlägg och det hon skrev.

Det var då jag kom och tänka på att vi hade pratat om att slå ihop bloggarna tidigare.

Så jag skrev ihop ett mail till henne och frågade om hon hade lust att börja blogga igen.

 

Det var det som vi pratade om igår och vi beslutade att hon skulle börja blogga här, så från och med söndag 6e september kommer vi att vara två som bloggar här ;)

Här är lite info om henne:

 

Namn: Christina

Ålder: Fyller snart 16 år

 

Christina är en pigg och härlig tjej och liksom jag älskar hon The Twilight Saga.

I Twilight Saga är hennes favorit böcker Breaking Dawn och Eclipse, men om jag inte har helt fel så kommer de andra inte särskilt långt efter.

Hon är jätte duktig på engelska och en ren talang när det gäller skrivandet, hon är verkligen helt fantastisk!

På fritiden gillar hon också att kolla på NCIS, FRIENDS och Priviledge och hon gillar också att lyssna på musik.

Hennes vänner är också mycket viktiga för henne och hon gillar att ha kul.

 

Det var lite kort om Christina, men vill ni veta mer om vad hon har gjort innan kan ni gå in på hennes blogg: http://twilightsaga.bloggagratis.se/

 

Har ni frågor kan ni skicka ett mail till henne twilightsagan@hotmail.com hon är inne och kollar mailen så ofta hon kan, så tveka inte att skriva om ni har något ni vill fråga henne ;D


Jag hoppas att ni gillar denna idén, för mig känns det verkligen bra ovh jag hoppas det gör det för er också!

Många Kramar till er ni är så fantastiska <3



Av Sofie - 31 augusti 2009 18:51

Hello :)


Nu har jag ätit och så kom morfar, han hade två kassar med blåbär och lingon med dig, smaskigt!

Blir väll saft och lingonsylt antar jag och lingonsylt går det allt åt i detta huset :)


Men nu var det dags att svara på en kommentar:

Vad tycker du om true blood? :D


Svar:

Hej :D

Om jag ska vara ärlig är det faktiskt så att jag intte har hunnit att börja titta på det, jag har sett ungefär 5 min.

Så jag hade absolut tänkt att ge det en chans!

Tyckte att det kunde vara kul att hitta en ny bra tv serie, särskilt nu när det börjar att bli höst.


Är det någon av er som läser bloggen som har sett True Blood, i så fall kan ni ju slänga in en kommentar vad ni tycker om serien ;D

Har ni ingen aning om vad True Blood är?

Inga problem, då kan ni klicka här så kan ni läsa om vad det är för något.


Tack för alla era fina kommentarer, det är verkligen så kul att läsa!! ;D

Kramar <3




Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards