Twilight  News

Alla inlägg under november 2009

Av Sofie - 14 november 2009 19:45

Tjolahejsan :D


Jag tänkte att det skulle bli en liten film recension nu eftersom det är lördag och då kan det ju vara bra med lite filmtips :)

Kolla in vilken film det blir:


Originaltitel: Taken 
Regissör:Pierre Morel

Utgivningsår:

Genre:

2008

Action/Thriller

Längd:

Skådespelare:

94 min

Liam Neeson, Maggie Grace

  

  

Handling:

Filmen handlar om den föredetta CIA-agenten Bryan Mills (Liam Neeson) och han har länge varit väldigt hårt arbetande och inte haft så mycket för sin dotter Kim (Maggie Grace). Han vill nu gottgöra henne och försöker att få upp kontakten med henne.

Kim vill åka till Paris med sin kompis men Bryan är mycket emot det för han vet hur mycket faror som lurar där ute.

Efter ett tag ger sig Bryan och låter henne åka till Paris men de har knappt hunnit komma fram förrens först hennes kompis blir kidnappad och sedan hon själv också. Bryan gör nu allt för att återfinna sin dotter och hennes kompis och det blir en kamp mot klockan.


Vad tycker jag?

Jag tycker att detta var en jätte ra film, spännande och man satt på spänn hela tiden.

Så är ni redo för spänning kolla på den ;)

Jag tycker att skådespelarna gör ett kanon jobb och ger den rätta känslan.

Den är ganska hemsk och det är femtonårs gräns och faktiskt en gräns som jag är villig att hålla med om att är lämplig för det är endel ganska hemska scener.


Av mig får Taken 8.5/10


Kramar Bellz <33



 Bildkälla

Av Sofie - 14 november 2009 19:30


 Hejsan :D


Som ni vet närmar sig New Moon premiären med stor kliv och det är mindre än en vecka kvar till premiären.

Den 24e kommer ju Alexandre Desplats New Moon The Score ut, det är en skiva med bakgrundsmusiken till filmen.

Hittade en liten smyg lyssning på låtarna som kommer at vara med på skivan.

Så lyssna på smygpremiären och se vad ni tycker, kommentare görna :)


Jag tycker att det var bra, tror att det passar jätte bra in i filmen!

Kramar Bellz <33



Av Sofie - 14 november 2009 19:00

Hejsan :D


Tänka tipsa alla Twifansen om att Twilight går på Tv ikväll!

Den går kl. 20.00 på Tv 1000 & Tv 1000 HD.


Så har ni kanalerna missa inte att kolla på den :D

Kramar Bellz

Av Sofie - 14 november 2009 18:00

Hejhej!
Som ni kanske redan läst kommer Rob,KStew och Taytay vara med i Jimmy Kimmel Live Show! Och jag har en preview och lite bilder därifrån jag är säker ni är intresserade av. Hade jag rätt? ;)

Skitsnygga bilder såklart,men vad förväntar man sig.

Bästa läsarna-nu är det bara 6 dagar kvar till New Moons premiär!



4

4


Kristen är skitsnygg på andra bilden och Rob med. Taylor ser ut att ha liiite för kul :P


Kram
Christina<3

Av Sofie - 14 november 2009 17:45

Hej hopp!


Vi måste bara ta och bjuda på två bilder på Alex Meraz och Kiowa Gordon ^^

De är ju bara för härliga och de gilla kameran.

De är just nu ute på New Moon Tour och promotar.

Visst är den understa bilden bara för bra?!

Jag tycker den är kanon och jag blir glad av den, Kramar Bellz <3


3


3

Bildkälla

Av Sofie - 14 november 2009 17:15

 Hello!

Jag vet inte om ni kommer ihåg att Stephenie Meyer skulle vara med på Oprah den 13/11 alltså igår.

Jag hittade två delar från Oprahs program som ni kan se här under.




Av Sofie - 14 november 2009 16:45

Hejhej!
Hittade en kort text på http://www.newmoonmovie.org/ jag tänkte översätta. SÅ ni inte missar detta underbara.


Taylor Lautner kommer inte bara ta med sitt sexpack till hans framträdande på 'The Jay Leno Show' på måndag kväll. Access Hollywood har fått reda på att New Moon-stjärnan har med sig aldrig sedda klipp från den nya filmen med sig också. Scenen kommer också visa Kristen Stewart i hennes roll som Bella Swan-inget sagt om Taylor,som Jacob Black, kommer ha sin tröja på eller inte...


post_image-taylor-lautner-fitted-shirts-twilight


Jag hoppas utan tröja,och jag vet att ni gör det med :P


Kram
Christina<3

Av Sofie - 14 november 2009 16:15

Hejhej!
New Moon trion Rob,Kristen och Taylor gör endel intervjuer nu kan man lugnt säga. Jag har hittat tre stycken. Dom gjordes av en kille som kallar sig Chuck the Movie Guy.


http://www.newmoonmovie.org/ skriver detta om intervjuerna:

Robert discusses his sultry slow-mo walk to him stripping in Italy.  Taylor talks about his motorcycle slide, how cold he was during filming the shirtless scenes and him keeping up his physique  in New Moon and Eclipse.   Kristen describes her preparation for the breakup scene, the difficulties of shooting in the cold and rain, and the scenes in Italy with the fans watching.

 



Här kommer även videos med Chris Weitz,Cullenfamiljen och Vargflocken!



Kram
Christina<3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards