Twilight  News

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Sofie - 18 november 2009 21:41

Good Night :)

58943261


Nu är det dags för mig att lägga mig, kollar på Oskyldigt dömd faktiskt bra tycker jag.


Idag var det ganska spännande.

Men nu kommer en liten sammanfattningslista:



Vi tar och avslutar dagen med en fantastisk bild på Ashley Greene från New York City på the Museum of Modern Art Film Benefit för en hyllning av Tim Burton.

Nu hoppas jag att ni sover riktigt gott och att vi ses imon :)

Kramar Bellz <33





Bildkälla

Av Sofie - 18 november 2009 21:15

Go kväll!


Jag hoppas inte att ni har glömt den pågående tävlingen så jag tänkte påminna er om den.

Denna gången kommer ni att tävla om två målade bilder en på Rosalie och en på Esme och bilderna är målade av mig. En av vinnarna kommer också att vinna en New Moon planch stor som ett A4.


Såhär går tävlingen till:

  • För att vinna bilden på Rosalie svara på dessa frågor:
  1. När Rosalie var människa hade hon en bästa kompis som hette Vera. Rosalie var avundsjuk på att Vera hade det liv hon ville ha,en man och ett barn. Vad hette Veras son?
  2. Vilket år blev Rosalie vampyr?
  3. Vad hette mannen Rosalie skulle gifta sig med?
  • För att vinna bilden på Emse svara på dessa frågor:
  1. Vem förvandlades Esme av?
  2. Varför hamnade Esme på sjukhus 1921?
  3. Förutom sin familj är Esmes största intresse..?
  • Tävlingen pågår till den 22 november!
  • Döp Mailet till November tävling

Skicka era svar till mytwilighttavlingar@hotmail.com.

De som har mest rätt vinner och skulle det vara många som har alla rätt får de en utslagsfråga ;)

Sätt igång att tävla och är det något ni undrar över bara kommentera eller skicka ett mail ;D

Många Kramar Bellz :)<33


För stpr bild klicka här: http://www.scrapblog.com/viewer/vw_full.aspx?sbid=2303945

Av Sofie - 18 november 2009 20:45

Hejsan :)


Tråkiga nyheter alla New Moon fans, debatten som skulle hållas i Svt imon verkar inte bli av.

Den är inställd :(

Väldigt tråkigt för jag tror att det hade varit många som hade kunnat tänka sig att vara med.


UPDATE: Debatt på SVT har tagit kontakt med oss och är intresserade utav att få kontakt med någon som kan ta sig dit. Detta gäller följande:

De efterlyser en publik till en debatt i Göteborg torsdag kväll, som kommer att handla om åldersgränsen för New Moon och andra åldersgränser i allmänhet. Allra bäst är det om de får med föräldrar till ungdomarna som är med! De vill gärna att de som kommer vara med ska ha gått på en pressvisning på torsdag morgon i Gbg kl 09:30, vilket de kommer att hjälpa er med, för att de ska vara mer insatta i filmen så att det ska låta mer trovärdigt.

 

 

Av Sofie - 18 november 2009 20:00

Hejhej!
Imorgon fyller jag ju 16 år!! Som man väntat-365 dagar-52 veckor! Och nu är dagen här. Jag tänkte,det är kanske fler som fyller år och jag ville tipsa om detta:


Hemsidan http://www.birthdayinabox.com har massa roliga New Moon prylar för att fira sin birthday. Jag kommer fira min med plugg :/ Ni får ursäkta om jag bloggar dåligt fram till den 15 december,sen är mina läxor slut. men jag har tre-fyra saker jag måste göra varje dag.

Jag har nämligen jag har 8 prov,två grupparbeten,en jättestor uppsats,mattediagnos, en engelskuppsats,matteläxor,tre labbrapporter inom tre veckor. Och labbrapporterna är biologi,kemi&fysik-mina tre sämsta ämnen,och tre av proven är också dom ämnena. Lycka till Christina......

twilight-new-moon-party


Kram
Christina<3

Av Sofie - 18 november 2009 19:45

Tjosan Hoppsan :D


Jag letade runt lite och hittade Taylor Lautners adress och jag tänkte att det skulle vara snällt av mig om delade med mig av den ^^

För det finns antagligen massvis med fans som skulle älska att få skriva till honom.

Jag har många gånger tänkt att jag ska testa att skriva till dom och se om man kan få svar men som jag är så har jag såklart inte blivit klar till det :p

Men nu kan ni testa och skicka ett brev, det hade verkligen varit jätte roligt om man fick svar!


Så testa och se om ni har tur :)


Taylor Lautner

Management 360

9111 Wilshire Blvd.

Beverly Hills, A 90210

USA


Kramar Bellz <33

Bildkälla

Av Sofie - 18 november 2009 19:30

Hejsan på er alla glada!


Jag och Christina tänkte bjuda er på lite ögongodis för vi hittade nämligen lite nya underbara bilder på Robert Pattinson :D

Den är från hans photo shoot med Vanity Fair, vi vet att det har kommit massvis med bilder ifrån det men de här bilderna är ju också super bra.

Så bra bakgrund, vit skjorta och han busiga hår :D


Kramar Bellz & Christina!


pattinson-C-0912-01

Bildkälla& Bildkälla

Av Sofie - 18 november 2009 18:30

Hejsvejs :)


Jag vet inte om ni kommer ihåg att New Moon skulle ha en speciell visning i Knoxville?

Det var för välgörande ändamål till olika föreningar som Children’s Hospital, Second Harvest, Boy Scouts of the Smokies, Imagination Library och the American Heart Association.

Så det var för en god sak tycker jag.

Självklart fanns där stjärnor på plats och de tappra var Kristen Stewart och Taylor :D

Taylor alltid lika snygg, han bar en kostym i en blå nyans med en svart skjorta under.

Kristen var jätte fin i en vit och grå klänning :D


Kram på er, Bellz <33


2vnnwk2zja44l

Bildkälla

Av Sofie - 18 november 2009 18:00

Tjo hopp :D


Jag gillar att kolla på premiärer till filmer och sånt och särskilt när det är till filmer jag gillar.

Det är så kul att titta på alla kändisarna och kläderna och hela stämningen med fansen ;)

Men det blir ju ännu roligare när man får se klipp från New Moon premiären eller hur?

Hittader en video från Reelz Channel, de har lite små frågor till olika cast medlemmar och Melissa Rossenberg.

De visar också fansen och säger att Twi fansen antagligen är de mest dedikerade fansen, visst är det så? :D


Det låter bra tycker jag, jag gillade viden så kolla gärna på den, Kramar Bellz :)<33

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards