Twilight  News

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Sofie - 3 november 2009 22:07

Go kväll!


Jag väntar fortfarande svar från tjejen som hade beställt New Moon biljetterna om det var från Sf osv.

Men jag hoppas att vi ska ha fått svar till imon så att jag kan föra det vidare till er andra, har vi tur så kommer biljetterna släppas imon den 4e november men jag hörde också att det var möjligt att Sf hade skjutit upp biljettsläppen till mellan den 7-10e november, men det skulle variera i vilken stad man bodde.

Håller tummarna att de ska släppas imon!!


I wasn’t going to make it. I was stupid and slow and human, and we were all going to die because of it. /Bella


Här kommer lite vad som har hänt idag, men såklart finns det mer ;)


Hoppas att ni alla sover riktigt gott och att vi ses imon och återigen nu håller vi alla tummarna att biljetterna släppt imon!! :D

Vill ha dom bokade nu, vill känna att det snart är dags och att allt är fixat!

Sleep tight, Kramar Bellz <33


'Satellite Heart' Anya Marina

Anya Marina | MySpace Video

Av Sofie - 3 november 2009 21:30

Hejhej!
Började sjunga på låten i rubriken,så det fick bli ett "dadada" på slutet :P

Tänkte lägga upp dessa countdowns för er att se,att det är inte lång tid tills New Moon-17 dagar! Och vet ni-det är bara 16 dagar tills jag blir 16!




Eclipse Movie and New Moon

Kram
Christina<3

Av Sofie - 3 november 2009 20:45

Tjolahej!


Hittaden en rolig intervju med våra humans från Twilight saga, Justin (Eric), Anna (Jessica), Michael (Mike) och Christian (Angela).

Här kommer översättningen:


Skillnaden med Twilight var att den filmades i Portland, New Moon filmades i Vancouver. Hur var det?

Justin: Vädret är faktiskt bättre här.

Portland var mycket, mycket, mycket kallt och regnigt.

Det är lite trevligare här.


Anna: En freaky sak att filma New Moon på en annan plats än Portland var att skapa nya saker, såsom gymnasiet och parkeringen.

Det var som déjà vu eftersom vi var i ett annat land men de hade helt återskapat parkeringsplatsen från skolan som vi filmade på innan.


Ni fick också en ny regissör. Hur var det att arbeta med Chris Weitz?

Michael: Chris var verkligen jättebra.

Catherine [Hardwicke] var underbart också, men de är bara helt olika i fråga om stil och deras process.

Och jag tror att som ett resultat, kommer du att sluta med en film som bara känns väldigt annorlunda.

Jag tror att Chris blir mer av en medveten satsning för att få en visuell sammanhållande i termer av hur filmen kommer att se ut och käslan med vampyrer, varulvar och människor.

Visuellt, är det mer stilrent.

Och när det gäller hur han tycker om att arbeta på inspelningen, han är väldigt lugn och mycket klartänkt och intelligent.

Han vet vad han vill och lägger in mycket i förberedelserna så när vi kommer till inspelningen är det baa att börja jobba.


Christian: Han är riktigt fantastisk.

Han är mycket välorganiserad, väl talad, roligt och sorglös - samtidigt.

Det är otroligt.


Om inte inte spelade människor, vilket skulle ni föredra att spela: en vampyr eller en varulv?

Anna: Personligen skulle jag hellre vara en varulv, eftersom de verkar få ha mycket roligare.

Vampyrer är häftiga, men de måste vara lugna och samlade hela tiden.

Varulvar få släppa loss lite mer.


Michael: Jag skulle mycket hellre spela en vampyr.

Att vara en vampyr skulle vara häftigt, tycker jag, för de första 100 åren eller så.

Det skulle vara roligt att kunna spela eftersom vampyrer är bara för coola, de är sexiga och intressanta och komplicerade.


Christian: Jag skulle spela en varg.

Jag vill spela Leah, 'cause she's sassy.


Hehe det sista var roligt ^^

De är roliga tycker jag, det var roligt att hitta intervju med dom också annars är det väldigt mycket med de andra stjärnorna.

Men Team Human är ju också en ganska stor del i Twilight Saga.

Kramar Bellz <33


2170449

Källa

Av Sofie - 3 november 2009 20:30

Tjoosan :D


Jag hittade en ganska rolig sak, hehe det hade kanske inte varit så roligt om det hade hänt mig men att läsa det var ganska roligt tyckte jag.


Det var nämligen så att en tjej som bor i Usa tror jag hade hänt upp två små bilder på Robert på sin ena vägg.

En dag hade hon besök av sin morfar och sin mormor, när morfarn hade varit borta ett tag visade det sig att han hade varit inne i hennes rum, vilket är ett litet Twilight heaven för henne.

När hennes mormor och morfar hade åkt hittade tjejen en lapp som hennes morfar hade skrivit, lappen handlade om Robert.

Ni kan se bilden under ^^


This Guy Needs: 1 A Haircut, 2 A Shave, 3 A Comb, 4 A smile.

Haha jag håller inte riktigt med hennes morfar, kolla in bilden under den första bilden, vilket smile okej han har kanske fortfarande lika långt hår men det passar ju honom :D

Kramar Bellz <33


Bildkälla


Av Sofie - 3 november 2009 20:15

 Hejsan svejsan :D

 

Måste bara visa detta inlägget en gång till!


Nu tar jag en paus från mitt läxberg och det är skönt man måste ju pausa lite.

Jag hittade någo som ni måste titta på!

De har nämligen gjort klart musikvideon till Anaya Marinas låt Satelite Heart som finns på New Moon Soundtracket :D

Det är en jätte fin musikvideo, I love it och låten är sååå bra älskar den mer och mer för varje gång jag lyssnar på den.


Videon innehåller lite New Moon klipp men jag tror inte det är så mycket spoiler varning på detta.

Och ni som inte har hört låten här kommer den, Kramar Bellz <33

 Kommentera gärna vad ni tycker om den ;)


'Satellite Heart' Anya Marina

Anya Marina | MySpace Video


Källa



Av Sofie - 3 november 2009 19:30

Tjooo!


Man märker att det är november, i massvis av tiningarna kan vi nu se våra älskade stjärnor.

Hittar nya cover var och vart annan dag och även idag ska vi få ett nytt cover med ingen mindre än Robert Pattinson :)

Han är på omslaget för tidningen Cinemania Magazine.


Hittade också tre posters på Bella, Jacob och Edward, alla ser ganska ledsna ut?!

Kramar på er alla <33


3w


Bildkälla & bildkälla

Av Sofie - 3 november 2009 19:25

Hejsan!


Fick två kommentarer ;)


I vilken stad? Är det Sf?

 

I Stockholm kan man inte köpa än, kollade för några sekunder sedan. I vilken stad är det man kan köpa biljetter?

 

Sv: Hejsan på er :)

Det var ju som sagt en läsare som skickade in detta och jag vet inte vilken stad det är :/

Men jag tänkte så att alla som vill ha biljetter är berädda på att köpa.

Jag förstpg det som att det skulle vara sf men jag ska ta reda på detta, ska fösröka få kontakt med hon som skrev kommentaren ;)

Så jag hoppas att jag ge svar på detta så snabbt som möjligt, Kramar Bellz <3

Av Sofie - 3 november 2009 19:15

Go kväll på er!

 

Måste bara göra ett snabbt inlägg...

Vi fick en kommentar som lyder såhär:

Wohoo, vi har allra bästa platserna på första visningen 20 november ;DDD
I vår stad har biljetterna redan släppts (:

 

Så nu säger jag er alla twilight fans, håll ögonen öppna för att de har redan börjat sälja biljetterna för New Moon den 20 november!!

Kolla ni om ni kan beställa, själv kunde inte jag men jag hoppas att jag med kan snart :D

Kramar Bellz <3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards