Twilight  News

Alla inlägg under november 2009

Av Sofie - 18 november 2009 15:45

Tjosan :)

 

Nu var skolan slut för idag och jag är äntligen hemma igen!

Hoppas ni alla har haft en bra dag i skolan/jobbet eller vart ni än ha varit, min dag var bra tills jag insåg att jag var tvungen att cykla hem i regn och blåst. Så nu när jag är inne har jag bytt om till torra kläder för jag var genom blöt och det blåste riktigt mycket!

Ville bara tacka min kompis för att jag fick planchen och sidorna från FRIDA tidningen av henne, för hon tänkte på mig när hon hade fått hem tidningen och att jag kanske ville ha dom :) <3


Men nu över till Twi-stuff  och jag hoppas att ni gillar intervjuer och videos för jag hittade tre videos med Kristen, Robert och Taylor från röda mattan på premiären igår.

Själv tycker jag det är ganska kul att se, man får en liten känsla av att det snart är dags för premiären :D

Hoppas ni gillar Headern, tänkte fick ju göra det lite speciellt nu innan preiären!

Stora Kramar Bellz <3




Källa

Av Sofie - 18 november 2009 13:45

Hejhej!
http://twilightguide.com/tg/ har endel bilder från när fans träffat vår älskade cast,tänkte dela med mig lite av dom,för jag tycker själv sådana är underbara att se på!


Payge and Jessica fick träffa Peter när han var i Michigan och dom är mor och dotter. Dom åkte hem med ett fint foto och en autograf

3


Kendra var på West Edmonton Mall när Chaske Spencer och Kellan Lutz gjorde ett besök där. Hon kom hem med detta urfina foto.

3


En annan twilightguide läsare,Mykaelda vann jackpot! Hon fick träffa både Charlie Bewly,Daniel Cudmore OCH Peter Facinelli under en castturné i Arizona! Här är bilder på dom och hennes autografer!

3

3

3


Läsaren Marisa var på Much Music i Toronto och där var även Kellan Lutz&Bronson pelletier.

4


Till sist,läsaren Amanda såg Edi Gathegi och Jamie Campbell Bower vid The Mall of Georgia och skickade en bild på hennes plansch som dom skrivit sina autografer på.

3


Kram
Christina<3

Av Sofie - 18 november 2009 11:57

Hejhej!
Jag är nyss hemkommen från citykliniken där jag har tagit bort ett födelsemärke på ryggen. Det gjorde inte ont. men att ta bedövningen-DET kändes kan jag ju berätta. Och nu efteråt gör det ont. Men det kan jag väl leva med tycker jag.

Jag har hittat nått så himla intressant på http://www.twilightsweden.se/ och jag tycker ni borde läsa det!! Detta ä'r vad dom skrev:


Debatt på SVT har tagit kontakt med oss och är intresserade utav att få kontakt med någon som kan ta sig dit. Detta gäller följande:

De efterlyser en publik till en debatt i Göteborg torsdag kväll, som kommer att handla om åldersgränsen för New Moon. Allra bäst är det om de får med föräldrar till ungdomarna som är med! De vill gärna att de som kommer vara med ska ha gått på en pressvisning på torsdag morgon i Gbg kl 09:30, vilket de kommer att hjälpa er med, för att de ska vara mer insatta i filmen så att det ska låta mer trovärdigt.

 

Kan ni få dit päronen?


Kram
Christina<3

Av Sofie - 18 november 2009 10:30

Hejhej!

Igår la Bellz upp bilder från L.A premiären som ni vet (New Moon). För oss,ja vi får vänta till på fredag och ni med midnattsshow-biljetter får vänta tills den 19 för att se den efterlängtade filmen.
Jag har lite fler bilder från premiären som är jättefina!


gallery_enlarged-taylor-lautner-new-moon-premiere-red-carpet-photos-11162009-01

gallery_enlarged-taylor-lautner-new-moon-premiere-red-carpet-photos-11162009-02

gallery_enlarged-kristen-stewart-new-moon-premiere-red-carpet-photos-11162009-04

gallery_enlarged-kristen-stewart-4-new-moon-premiere-red-carpet-photos-11162009-01

gallery_enlarged-robert-pattinson-new-moon-4-premiere-red-carpet-photos-11162009-03

gallery_enlarged-robert-pattinson-new-moon-2-premiere-red-carpet-photos-11162009-01


Kram
Christina<3

Av Sofie - 18 november 2009 06:45

Guten Morgen :)


Hoppas alla har sovit gott, man känner att det börjar bli segt att stiga upp på morgonen nu.

Men det är bara att dra upp sig själv.

Ibland kan det ju vara värt det eller hur?


Jag vet inte om ni tänkte på det igår att Rachelle LeFevre inte var med på premiären?

Hon skulle ju vara med men det fanns inga bilder på henne eller något sånt.

Men varför var inte Rachelle med då?

Jo det har hon själv svarat på ni kan läsa hennes twitter meddelande här under.


Rachelle Twitter


Hoppas att Honey mår bra snart!

Stackars Rachelle :(

Vill att hon skulle ha rollen i Eclipse också, känns konstigt att byta ut en så bra skådespelerska.

Kramar Bellz <33


Källa

Av Sofie - 18 november 2009 06:30

Hejhej!
Jag har hittat lite nya snygga New Moon planscer som ni kan köpa ifall ni vill. Det är i USA men det går säkert att köpa till Sverige också,då läggs ju även fraktkostnader på,så ni är beredda på den.

Iaf,här är några av dom:


new-moon-posters


Gå in här för att köpa!


Kram
Christina<3

Av Sofie - 17 november 2009 22:15

God natt på er :)


Ja nu är det snart dags för mig att krypa ner i sängen och sova.

Men först blir det en liten sammanfattning:




Bjuder på en liten video med Robert från röda mattan i L.A innan jag lägger mig.

Tyckte den var lite rolig, Kram på er  Bellz :)


Av Sofie - 17 november 2009 20:15

Hejsan Hoppsan ;D


Som ni kanske kommer ihåg skulle Taylor Lautner vara med i Jay Leno Show?

Där skulle han i allafall visa ett alldeles nytt New Moon klipp!

SÅ ni som inte har tröttnat på spoilers kolla klippet under, jag kommer inte att titta men jag hoppas att ni gillar det :D


Kramar Bellz <3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards