Twilight  News

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Sofie - 7 november 2009 21:45

Go kväll på er ;)


Hoppas alla har en bra lördag, som ni ser har det inte blivit så mycket bloggande idag.

Först fungerade inte vårt internet och sen var jag på öppethus, efetr det var det teater och sen kalas så som ni förstår har det varit en proppad lördag.

Nu är det tårtdags så nu måste jag gå.


Som ni förstår fullt upp hela dagen, men jag bjuder på två intervjuer med Kristen som hon gjorde med Access Hollywood :D

Kranar Bellz <33



Av Sofie - 7 november 2009 21:30

Hejsan!


Är nu sugna på lite New Moon spoilers?

För jag hittade nämligen en video med behind scenes från New Moon, man får se en massa scener men som sagt det är inte bra att kolla på videon om ni inte vill ha spoilers.

Så Spoiler Alert!


Jag kollade inte på hela eftersom jag inte vill ha spoilers men jag såg nån minut och det är jätte kul att se hur de jobbar bakom kamoerorna och hur det ser ut.

Kramar Bellz <33


Av Sofie - 7 november 2009 18:45

Hejsan på er :)


Hittade en intervju med Kristen Stewart, där hon pratar om att spela Bella och så pratar hon också om Robert Pattinson. Intervjun är gjord med Mtv och jag har översatt den till er och här under kommer också en video :)

"Jag känner mig mycket som om jag kan egentligen inte kan säga en enorm skillnad mellan mig och Bella längre,det låter konstigt",medgav hon i en intervju från Summit Entertainment. "Jag är van att spela riktigt tydliga karaktärer som är så långt borta från mitt vanliga liv men i detta fallet var det enda svåra att vara ärlig och öppen och spela en sårbar karaktär som samtidigt ska vara mycket närvarande."

 

Om Robert Pattinson:

"Vi är båda ganska instinktiva, impulsiva aktörer,"förklarade Kristen. "Vi vill inte riktigt skynda igenom saker om och om igen eftersom vi båda vet att våra karaktärer ganska bra. Det var lätt att komma tillbaka in i projektet, eftersom det var något vi [redan] hade gjorde. När du har spelar en karatär så glömmer du den inte. Och vi samarbetar bra, så det var lätt. "


Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att Kristen gör ett fantastiskt jobb som Bella!

Hon verkar ge allt och försöker verkligen göra sitt bästa och det är kul när de är så engagerade för då blir det en mycket bättre film också.

Kramar Bellz <33

Av Sofie - 7 november 2009 18:00

Tjohejsan :D


Lite glada nyheter för alla som gillar Stephenie Meyer och Oprah Winfrey Show, för nu kan vi nämligen få båda.

Stephenie ska vara med på Oprahs show fredagen den 13e november och såhör skriver Stephenie på sin hemsida:


Hi everybody!

I wanted to apprise you all of a few upcoming things.

You know I've been doing the hermit thing this last year, in so far as media is concerned, and I'm not changing that now, but I am making an exception. I'm doing this for a good reason: I am so pleased and amazed and thrilled with what Chris Weitz has done with New Moon that I want to talk about it, and to show my support for him. And since I'm only doing one interview, better make it big. Really big. So....I will be on The Oprah Winfrey Show on Friday, November 13th. Check the local listings on Oprah's website to find out what time it will be on where you live.


Of course, most of the questions for Oprah will be designed for a broader audience than just die-hard Twilight fans, and I imagine people who read this site and other fansites will already know most of the answers. To rectify this, I'm going to answer your more specific questions on-line. The official Twilight Saga website (www.TheTwilightSaga.com) will be taking any New Moon movie-related questions you might have for me, and then I'll answer those most frequently asked. I'll post the answers on the Twilight Saga website and also here on my own site. Questions can be submitted to TheTwilightSaga.com from noon (Eastern Standard Time) on Monday, November 9th through noon Tuesday, November 10th. The answers will be posted Monday, November 16th—or New Moon Premiere Day, as it is known around my house. (Details about submitting the questions will be posted first thing Monday morning at TheTwilightSaga.com, you can also get more information below.)


I'm so very excited that you'll all get to see New Moon in just two weeks! Then you'll see what I'm going on about. Until then, think up some good questions for me.

Love,

Steph


Tack för denna informationen Stephenie, kul att få se henne på tv.

Men jag undrar just när vi i Sverige kan få se det?

Vill ni kolla in Stephenies hemsida klicka här och det var också där jag hittade texten från henne: http://stepheniemeyer.com/


Kramar på er Bellz <33


Bildkälla

Av Sofie - 7 november 2009 17:30

Hejsan!


Hittade en massa nya bilder på Robert och de togs igår efter press konferensen i Los Angles.

Men det spelar väll ingen roll om det är ett photo shoot eller vanliga bilder för de blir ju lika bra ändå ^^

Han gör några klassiska poser men de slår aldrig fel, Kram på er Bellz <33


Vad tycker ni om bilderna?


Bildkälla


Av Sofie - 7 november 2009 17:15

Hejhopp!

Som ni vet börjar det dra ihop sig till New Moon premiären och det hålls mycket olika events, promotion tours och intervjuer med stjärnorna. Men det är inte nog med allt detta det kommer också spoilers från filmen lite då och då och nu tänkäte jag bjuda er på lite Nya bilder från New Moon. Inte illa va?

Den färsta bilden är på The Cullens från Bellas födelsedagskalas, allt ser väldigt prydligt ut, å vad jag längtar att få se den scenen!


Sen har vi en bild från inspleningen med Kristen och Chris, tror att de är ifrån när de spelar in hennes drömmar. Liknar de bilderna vi har kunnat se innan. Den sista bilden är på Volturi och Aro ;)

Kramar Bellz <33




Bildkälla

Av Sofie - 7 november 2009 15:27

Tjoo!


Jag hittade lite bilder från Hot Topic Event i L.A

En stor del av New Moon Casten var med på detta eventet, bland annat Kellan, Nikki, Ashley, Kristen, Robert ochTaylor.

Haha den första bilden är ganska rolig, Nikki ser något förvånad ut men ler ändå och Kellan ser väldigt glad ut.

På den näst sista bilden vet jag inte riktigt vad Robert gör men det ser ganska roligt ut, kanske ni kan gissa vad han säger?


Kramar Bellz <33


Bildkälla


Av Sofie - 7 november 2009 14:15

Hejsan :D


Hittade en rolig intervju med Wol-pack som de gjorde med Access Hollywood.

De pratar om New Moon och hur snygga de kommer att vara i New Moon, ganska rolig så jag tycker att ni ska titta på den ;)

De pratar också om varförWolfpack är bättre än vampyrer och hon som intervjuar har ett mobilskal med motivet på Jacob ^^

Värt att titta på, Kramar Bellz<3


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards