Twilight  News

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofie - 27 juli 2009 12:39

Hejsan :D


 Sitter nu här ensam i husvagnen, de andra är på stranden och jag ska snart gå dit jag med ^^

Det blåser lite idag men just nu skiner solen så jag tänkte passa på att bättra på solbrännan lite.


Det här blir ett kort litet snabbt inlägg men jag kan inte hålla mig borta från bloggen, saknar er så mycket!

Det kliar lite i fingrarna och jag saknar att få läsa om allt nytt som har hänt.


Men jag är så otroligt glad över att ni fortfarande kikar in ibland även om det inte kommer något nytt här.

De betyder så mycket och era kommentarer jag ser fram emot att få läsa dom :D


Jag hoppas att ni också har det bra, det är ju bara lite mer än en ecka tills jag är hemma igen, och då ska ni tro att det finns mycket att ta igen.

Det har ju hänt tonvis med saker på Twilight fronten!


Så jag hoppas att ni har det jätte bra, Stora Kramar till er alla <3

Saknar er super mycket ;D

Bjuder på en Jacob poster ^^


Taylor Lautner Jacob Black Shirtless Tattoo Wallpaper Desktop New Moon

Av Sofie - 24 juli 2009 12:23

Hejsan :)


Har fått låna en dator lite snabbt och internet här är inte precis det snabbaste men jag fick lov att göra ett snabbt inlägg ;)


Hoppas det är bra med er alla, en liten ändring i schemat jag kommer hem eftermiddagen den 6 augsti inte 5.

Tack för alla kommentarer, hinner inte läsa dom nu men det gör jag när jag kommer hem.


Hoppas alla har det bra många kramar <3

 Jasper Emmett New Moon Need it


Av Sofie - 20 juli 2009 08:39

Hejsan :D 

Nu så är det så att jag ska åka på semester och jag kommer att vara borta ganska länge.

Jag kommer att komma hem den 5 augusti ungefär och jag kommer sakna bloggandet och er så mycket.

Ni måste veta att ni är helt fantastiska läsare och jag älskar verkligen era kommentarer :)

 

Jag hoppas verkligen att ni kommer tillbaka och läser bloggen när jag är hemma igen och nu har ni tid att kolla igenom lite gamla inlägg för det finns det gott om.

Kommentera gärna men tyvärr så kommer jag inte kunna svara på dom förrens jag kommer hem igen.

 

Jag hoppas att ni får det fantastiskt när jag är iväg för det förtjänar ni alla!

Det bästa med att jag är iväg är kanske att jag har varit ifrån bloggandet så länge att jag tycker att det är ännu roligare att blogga när jag kommer tillbaka.

Och då blir bloggen roligare för er :D

 

Nu väntar en heldagsresa vi kommer att vara framme ungefär 18.30 ikväll så min ipod är laddad och Eclipse ligger i bilen!

 

Ha det så bra nu så hoppas jag att vi ses när jag är tillbaka den 5 augusti, då hoppas jag att det blir många inlägg :)

Men fortsätt läsa gamla inlägg och kommentera gärna!

 

Ni är fantastiska och dom bästa läsarna man kan ha, glöm aldrig det <33

200907192015.jpg

New Moon EW Laurent bella kissing edward papercut dress birthday

Av Sofie - 20 juli 2009 08:35

Hejsan :D


Jätet stor smilis gubbe för jag hittade precis en splittre ny bild från New Moon inspelningen!

På bilden ser ni Alice (Ashley Greene), Bella (Kristen Stewart), Jacob (Taylor Lautner) och Chris Weitz.

Jag gissar på att det är när de spelar in scenen när Alice har kommit tillbaka för hon och Bella sitter i soffan :D

O vad spännade blir så glad när jag hittar nya New Moon bilder!!


Kramar :)


200907192015.jpg

Av Sofie - 20 juli 2009 08:24

Hej på er :)


Här kommer en liten snabb intervju med Chris Weitz han pratar lite om att Muse ska vara med på detta soundtracket med och att vi kommer få göra Radiohead och Band of skull.


Chris kör hem från postproduktionen och han säger att han vet vad som står på spel, det finns ca 450 visuella effekter scener att klippa ihop.

De ska göra klart soundtracket till filmen som kommer innehålla låtar från bland annat Radiohead, Muse, Band of Skulls och många mer.

Han håller på att färdigställa en actionscene och en kärleksscene för att den ska kunna vara med på ett evenemang.


Muse New Moon Soundtrack

Ja stämmer detta vet vi ju tre band som ska vara med på soundtracket :)

Under finsn också en video ni kan se ;D


Kramar <3


Av Sofie - 20 juli 2009 08:19

Hallo :D

 

Det blir många intervjuer men jag hoppas att ni gillar det.

Nu blir det en med Rachelle LeFevre, hon berättar lite om sina erfarenheter och lite om stuntsen som vi kommer att få se i New Moon.

 

Får vi se dig hoppa från ett 8 meter högt träd ner på marken?

 

Rachelle: Det finns dom dom hoppar ner från trädet till marken, det finns dom som hoppar från träd till träd.

Jag var ca 12 meter upp i ett träd, jag skulle bara vara där.

Min stunt-double gjorde några coola stunts som bakåtvolter och något med vairar.

Ja kastas runt av varulvar är inte så lätt, ena sekunden är man på ett ställe andra är man någon annan stans, det är coolt.

 

Hon avslöjar också att hon inte kommer att vara barfota i New Moon hon kommer nämligen ha skor på sig.

 

Ja det ser ut som det blir lite förändringar i New Moon, men det kanske är bra det är svårt att säga innan man har sett filmnen.

Chris Weitz ska vara riktigt duktig med specialeffekterna så jag tror att det kan bli riktigt bra actionscener :)

Många Kramar Bellz

Rachelle LeFevre Victoria New Moon

Rachelle LeFevre Eclipse Victoria




Av Sofie - 20 juli 2009 08:16

Hejsan! 


Här kommer en artikel från Peninsula Daily News.

 

LaPush- Trött, hungrig och den lite jet-leggda Solomon Trimble skrev autografer på alla affischer och tog kort med fans och hela tiden hade han ett Hollywood leende på läpparna.

 

Den 25-åriga skådespelaren spelade Sam Uley i Twilight filmen, det var en stor ära för honom att vara hedersgäst på Quileute Days.

Det ska ha varit ca 2000 besökare vilket är rekord för Quileute Days, kan det ha varit för att Solomon Trimble var där?

 

Ja när man har chansen passar man väll på eller vad säger ni?

Kram :)

Av Sofie - 20 juli 2009 08:13

Hejsan!


Kommer ni ihåg att jag skrev om att dom skulle göra en Twilight grafisk novell?

Everglow hade två nya bilder därifrån så jag lägger upp dom här, så att ni kan se dom.

Jag vet inte riktigt som sista bilden är baksidan eller något sånt?!

Kramar!


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards