Twilight  News

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Breaking Dawn premiär 18e november i Sverige

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!


The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1

Country Date
France 16 November 2011
Australia 17 November 2011
Hungary 17 November 2011
New Zealand 17 November 2011
Canada 18 November 2011
Italy 18 November 2011
Norway 18 November 2011
Poland 18 November 2011
Spain 18 November 2011
Sweden 18 November 2011
UK 18 November 2011

USA 18 November 2011

Germany 24 November 2011
Malaysia 24 November 2011
Singapore 24 November 2011


Breaking Dawn breaking dawn title 1 Breaking Dawn Global Release Dates According to IMDB breaking dawn part 1

Källa

 
 
Elle

Elle

19 maj 2011 23:13

jag svarar på en gammal bara för att snart går den typ ut... så gammal är den ^^

jaa selena gomez klär sig fint tycker jag. och hon är så söt. haha och så älskar jag hennes humor ^^ så torr haha!! gillar du någon dieney stjärna??

asså har typ panik över att trailern kommer ut nu!!! hoppas den lever upp till mina förväntningar, jo men det borde den verkligen göra!!! alla filmer har ju det... :P åååh fatta, en trailer med klipp av filmen liskom...jag DÖR!

haha jaa usch jag vill inte ens tänka på hur det är på skolavslutningen. alla kommer böla och det är ju inte så man vill minnas sina klasssyskon :D vi är en helt crazy klass och har värsta bra sammanhållningen :) sorgligt att sluta men samtidigt lite spännande, nej, mest sorgligt. haha nej för dig så går du ut helt!! aldrig mer en klass. eller jo på universitetet. har du funderat i de banorna än?? eller tar du det när det kommer??

mina mattenationella tror jag gick helt okej. svenska nationella gick nog väldigt bra. fick mvg på uppsattsen, den enda i klassen ;) engelska gick skit.Men jag var sjuk under de 2 veckorna, såklart -.- no nationella vet jag inte. och tja så gick det för mig. Hur gick din matte B?? :)

i fredags var jag med min kusin, vi kollade på tv och busade runt. vi gör typ aldrig något speciellt men vi har ändå kul ^^ vad ska du göra i helgen då?? :D

Kram Elin

http://www.hallonflickan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 13 maj 2011 21:21

Grattis säger vi till Robert Pattinson som fyller 25 år idag! Vi hoppas att han får en awesome födelsedag :D    källa   ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards