Twilight  News

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Sofie - 10 november 2009 21:45

Go kväll på er allihopa :)


Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra dag, jag ska snart gå och lägga mig det ska bli skönt.

Imorgon ska vi jobba med en naturkunskaps rapport och jag hoppas det går bra!

Tänkte att jag skulle göra en sammanfattning ifall ni har missat något:


Nu hoppas jag att ni kommer sova riktigt gott och att vi ses imon igen :D

Många kramar Bellz <33


jacob-and-bella

Bildkälla

Av Sofie - 10 november 2009 21:15

Hejhej!
Som ni vet pågår en tävling om två  underbart fina bilder som Bellz har ritat. Har ni inte tävlat i den än? Klicka in dig här: http://mytwilight.bloggagratis.se/2009/11/02/2142291-ny-tavling/.

Så tävla nu!!


Men jag tänkte berätta om en MEGAtävling som kommer till jul. Jag har nämligen 25 planscer tror jag det är,som jag ska lägga ihop i små paket,med ett antal planscer i varje. En av dom som vinner får också en massa karaktärskort,om alla Cullens,Bella,Wolf pack och Volturi. Där det står om alla karaktärerna. Jag har gjort alla korten själv och hoppas ni skulle tycka om dom.
Så det blir alltså en riktigt stor julklappstävling. Man får inte se planscerna innan utan vi kommer att ha småtävlingar om kanske 5 paket, och i dom finns alltså planscer och i ett av dom finns även karaktärskorten :)

Denna tävling kommer avslutas-passande nog den 24 december och förmodligen kommer den att börja den 1 december.

Jag hoppas ni alla kommer tävla och delta. Just nu ville jag bara berätta infon!


Kram
Christina<3

Av Sofie - 10 november 2009 20:45

Hejhej!


Som ni vet skulle Robs nya film "Remember Me",inspelad i New York,ha premiär i Sverige den 12 februari 2010. Tyvärr har det blivit framflyttat och premiären här i svealand kommer den 12 mars 2010 istället.

Synd,men inget vi kan ändra på.

Det är bara att vänta och längta lite till, men det får vi göra för den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge eller hur?


Kram
Christina<3

Av Sofie - 10 november 2009 20:15

Tjosan hejsan :D

New Moon har inte gått på bio ännu men jag hittade en liten intervju med Chris Weitz angående DVDn, intervjun är gjord av Collider och jag översatte den så det kommer här:


Collider: Vad kan vi förvänta oss av New Moon DVDn?

Chris Weitz: På DVD blir det några bortklippta scener, det kommer kommentarer med mig och jag tror Kristen, Rob och Taylor på samma gång, och lite bakom kulisserna.


Collider: Min stora fråga är hur många minuter av borttagna scener är det?

Weitz: Jag tror det är runt tjugo minuter.


Collider: Här är min fråga .... Det Twilight fans  som är besatta med att se saker de inte har sett förut. Så hur många minuter tror du om scenerna som inte är i biografen skulle vara på DVD / Blu-ray?

Weitz: Jag skulle säga drygt tio minuter av häftiga saker de inte har sett.


Collider: Så varför tog du bort det från filmen?

Weitz: Det var ju tvunget eftersom filmen skulle vara en viss längd.


Jaha, det var ganska mycket material som vi inte har sett innan då som kommer med på DVDn, det är ju jätte kul!

Hehe nu har vi två saker att länga till, New Moon på bio och New Moon DVDn ^^

Undra hur lång tid det tar innan DVD kommer på film?

Det tog ju ganska lång tid innan Twilight kom ut.

Kramar Bellz <33


New Moon DVD Release

Källa


Av Sofie - 10 november 2009 20:00

Hej!


I förrgår var Nikki Reed och Anna Kendrick på The 2009 Hamilton Behind The Camera Awards, Anna var där för att promota sin film Up In the Air där hon kan vara på väg mot en oscarsnominering för Best Supporting Actress och Nikki var där för att promota New Moon.

De såg verkligen fantastiska ut och de strålade med ett stort leende på sina läppar.

Jag tycker om Annas klänning, jätte fin och färgen är härlig!


Kramar Bellz <33

Bildkälla

Av Sofie - 10 november 2009 19:45

Hej på er :D


Pausar lite från historie pluggandet och det var jag glad att jag gjorde för jag hittade nämligen en ny Tv spot från Usa, ja och den är naturligtvis om New Moon.

Det är nr 4 om jag inte har fel :P


Den ska innehålla nya klipp och den ska vara riktigt bra men jag har faktiskt inte kollat på den.

Vill inte ha Spoilers, känns som jag vill vara ganska omedveten om vad com ska hända och hur det kommer se ut för det är ju inte länge kvar nu.

Jag har en stor nedräkning och vill bara att det ska bli söndagen den 22/11 nu så jag kan få se New Moon!

Många av er ska säkert se den på premiären eller dagen efter men jag får vänta lite :P

Men nu babblar jag igen, nu ska ni få se den nya New Moon Tv spot, från Usa.

Kramar Bellz <33

 

Av Sofie - 10 november 2009 19:30

Hejhej!
Som ni vet har MTV gjort många intervjuer med Pattz. Här är en med många klipp med roliga frågor. Jag tycker ni borde se den!

Klippen kommer direkt efter varandra.

I första klippet är hans skratt fantastiskt!




kram
Christina<3

Av Sofie - 10 november 2009 19:00

Hejsan :D


Jag hittade nyss en ny New Moon bild så lite spoilers så att ni vet det.

Jag tror att den är från en Italien Scen eftersom niljön visar på det och så har vi Jane och Alice och Edward på bilden.

Jag tror jag spricker snart!

Det är 10 dagar kvar till New Moon och 9 till midnttsvisningen :D

ÅÅ jag längtar någon mer som gör det?

Kramar Bellz <33


Bildkälla


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards