Twilight  News

Alla inlägg under februari 2010

Av Sofie - 28 februari 2010 20:45

Anna Kendrick (Jessica Stanley) kommer att vara med i kommande numret av LA Confidential magazine.

Jag hittade några utdrag från photo shootet hon gjorde så bilderna kan ni se här under :D Ser ju gott ut med te/kaffe i badkaret (:


Sov gott allihopa <3


Källa

Av Sofie - 28 februari 2010 20:15

Jag älskar verkligen fangjorda videos och blir alltid lika glad när jag hittar nya som jag älskar. Det är allt från den passande musiken till de skickligt ihopklippta scenerna. Känslan när man tittar på många av dem är fantastisk (:

De visar alla en ny sida av historien och jag själv blir alltid mycket imponerad över ideerna och hur de har fått ihop allt så bra.


Hittade en jättefin fangjord New Moon video och den är allt det aom jag har skrivit här ovanför.

Hoppas ni också gillar den :D

Kramar <33

Källa

Av Sofie - 28 februari 2010 19:30

Enligt en artikel i The Vulture står det att Taylro Lautner inte längre kommer att vara med i Max Steel filmen. Istället kommer han att göra Stretch Armstrong filmen.

Det var ju tråkigt att höra ett tag verkade det ju som att han skulle göra båda filmerna men tyvärr inte :/

Här kommer ett udrag från artikeln:

 

Forget Team Edward versus Team Jacob, Taylor Lautner found himself in the midst of a bigger rivalry in toy-obsessed Hollywood: Team Mattel versus Team Hasbro. And Vulture has learned that Hasbro just won this round; Lautner had originally been signed on to do both Paramount’s Max Steel (based on the doll by Mattel, the world’s biggest toy company) and Universal’s Stretch Armstrong (a classic character for Hasbro, the world’s second biggest toymaker), with Steel up first. But insiders tell us that Lautner has just dropped the Mattel movie.

 

Vill ni läsa mer klicka då här!

Kramar <3

 

Källa

Av Sofie - 28 februari 2010 19:00

Ashley Greene är just nu på Milan Fashion week och jag har tidigare lagt upp lite bilder därifrån.

Nu hittade jag en kort ideo med Ashley från när hon var på Giorgio Armani Showen, tyvärr är det lite dålig kvalité på videon.

Men Ashley ser strålande ut (:

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 28 februari 2010 18:30

Hittade ett klipp från Kristens film The Yellow Handkerchief.

Tror inte jag har lagt upp detta innan så jag hoppas att jag har rätt ^^



Källa

Av Sofie - 28 februari 2010 18:00

Robert Pattinson, Kristen Stewart och Tom Sturridge kom till JFK Airport New York igår. Robert är där för att promota sin film Remember Me och Kristen ska promota The Runaways :D

Självklart hann dom hamna på bild.


Källa


Av Sofie - 28 februari 2010 17:30

Jag hittade två photo shoots som Bryce Dallas Howard (Victora 2)

 de första två bilderna kommer från ett photo shoot med James White.

De andra bilderna är från ett annat photo shoot men kan kan inte hitta vem som har tagit bilderna :P

Men de var mycket fina tycker jag och det var lite ovanligt att se Bryce i blont hår men det var fint :D


Kramar <3

Källa&Källa

Av Sofie - 28 februari 2010 13:45

Hittade ett klipp från Clevver Tv och denna gången pratar dom om Roberts BAFTA look. Han var snyggt klädd de höll de båda med om men vad tyckte dom om hans frisyr?


Jag vet inte riktigt men jag måste säga att jag gillar hans vanliga hår bättre, lite ruffsigt och ostyrigt :D

Vad tycker ni?

Kramar <3


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards