Twilight  News

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Sofie - 29 november 2009 14:15

Tjo på er :D


Jag hittade lite nya bilder från olika tidningar, just nu är Twilight Sagan Het!

Stjärnorna syns i väldigt många tidningar och jag hittade bland annat bilder från OK! Magazine i Australien :D

Bilderna är verkligen jäte fina och det photo shootet var så bra!


1

1a



Sen lite bilder  på Twilight hunkarna :D

Bilderna under kommer från  U Heat magazine och de hade bilder på Taylor Lautner, Robert Pattinson och Kellan Lutz!

Kramar på er Bellz <33

12

Bildkälla

Av Sofie - 29 november 2009 11:30

Hejsan :D


Jag hittade en intervju med Robert Pattinson som han gjorde med Mtv Radio och jag har översatt den här under.

MTV: Berätta om hur du arbetade med Chris Weitz. Vilka var dina tankar när du först fick hans numera berömda “orientation guide”?

Robert Pattinson: När han gav ut det, var det som en överraskning, jag menar, jag hade aldrig fått det av någon annan regissör. Det var 40, 50 sidor lång, den här grejen. Och detta är förutom en massa brev och e-post och allt [han hade skickat oss], försöker visa att han är på samma sida som oss och han är helt med oss att göra filmen. Och han vacklade inte en gång ifrån den inställningen under hela filmen. Det kanske låter löjligt hur mycket beröm han får. Jag var just med hans fru och honom i Japan, och hon var trött på det! Men han är som ett helgon. Han är en av de bästa människor jag någonsin träffat, än mindre regissörer. Jag tror på många sätt  det som visas i filmen - det fick mycket hjärta.


MTV: Eftersom du bara var i delar av filmen, kändes du utanför av dina robertpattinsonnewmooncastmates? Önskade dy att Edward var med mer i "New Moon" ?

Pattinson: De [hallucination] Scenerna var de svåraste scenerna. De var inte riktigt svåra då, men när jag såg den första klippningen av filmen, tänkte jag, [vi måste göra om detta], vi har ändrat dem ganska mycket i redigering och ADR, främst på grund av att det är så svårt. Det är inte Edward du spelar, det är en manifestation av Bellas ensamhet och desperation. Det var alltid mycket svårt - Jag försökte be Kristen, "Hur skulle du spela?" Så för att vara ensam, jag tror att jag alltid känt mig lite isolerad eftersom karaktären i hela serien. Jag tror det är hur han är.


MTV: Uppskattar du Edward mer med varje film?

Pattinson: Det är lustigt, för när jag läste "New Moon", det gav mig idéer om hur man spelar honom i den första. I den första, fortsätter han från början till slut en idealistisk karaktär, i det andra, gör han ett misstag som är erkänt av alla, inklusive sig själv. Han är helt underminerad av mer kraftfulla varelser, och han undermineras känslomässigt av människor också.


MTV: Är du en romantisk person i verkliga livet?

Pattinson: Jag har inte gjort så många romantiska saker i mitt liv ... Jag gillar det romantiska scenerna. Jag kände mig mycket av historia i "New Moon" är mycket hjärtskärande och sann.


Kramar Bellz <33


Källa

Av Sofie - 29 november 2009 09:45

Tjohej!


Snart är det ju jul och tiden går riktigt snabbt tills dess.

Men hur ska man piffa upp julen med lite Twilight stuff?

Jo det hade en  mamma svar på, hon pyntade granen under till sin dotter och den går verkligen i Twilight tema! :D

Hon har en massa bilder på karaktärerna och det var ganska häftigt gjort ^^


Kramar Bellz <33


1

Bildkälla

Av Sofie - 29 november 2009 09:00

Hejsan Svejsan :D


I Usa har de en massa New Moon saker på Burger King men det såg jag inte när vi var på det här i Sverige.

Men det är nog bra reklam för New Moon och jag hittade nyss en Burger King Reklam för New Moon.

Ganska rolig tyckte jag så den kommer här under ;D

Kramar Bellz <33


Av Sofie - 29 november 2009 08:30

God morgon på er :D


Hoppas ni är pigga och glada idag och vet ni vad det är idag?

Det är första advent! Tänk att tiden går så snabbt det är ju snart julafton och jullov :O

Idag blir det en liten sväng till julskyltningen så det blir nog trevligt.


Hittade också en trevlig liten video med vad olika stjärnor är tacksamma för och i videon finns böand annat Robert Pattinson, Taylor Lautner och NIkki Reed!

Och så är det lite andra stjärnor också, men se vad Twilight stjärnorna är tacksamma för :)

Kramar Bellz <33


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards