Twilight  News

Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Sweet Godbyes + Sammanfattning!

Av Sofie - 29 november 2009 21:30

God night alla fantastiska :)


Som ni säkert har läst så har Christina skrivit ett lång inlägg om att hon ska ta det lite lungt med bloggandet, hon kommer kanske skika in en och annan gång.

Jag förstår henne, det är mycket i skolan och självklart går hälsan hälsan före så jag tycker att vi ska stötta henne! Vill ni läsa hennes fina inlägg klicka här:


Sen har jag också glömt att presentera vinnarna i vår senaste tävling, det fick bli lite utslagfrågor och sen blev det lottning eftersom ni läsare var så duktiga på att svara rätt på frågorna.

Så vinnarna blev Emma och Marielle, ett stort Grattis :D

Kolla in deras blogga på http://emmaanystrom.blogg.se/ och    http://waterwash.blogg.se/.


Jag hoppas verkligen att ni har haft en underbar söndag och första advent idag!

Här kommer en sammanfattning:



Jag måste bara fråga er om en sak också.

Tycker ni att det kan vara dags att ta en diskussion om New Moon nu?

KOmmentera vad ni tycker ;D

Sov Gott, Kramar Bellz <33


P.s videon gjord av mig :) 



 
 
Marielle

Marielle

29 november 2009 23:24

En diskussion borde vara helt okej, nu har det gått ett par veckor sen premiären och så ju=)

Sen vill jag tacka åter igen för att jag vann, blir helt varm inombords bara jag tänker på det. Jag vinner verkligen ALDRIG någonting, sist jag var på Liseberg spelade jag för över 300:- men vann inget ändå.

Och nu vann jag något jag verkligen vinna dessutom så jag är superglad!! Tack!!!

http://waterwash.blogg.se

 
Ingen bild

MittLiv

30 november 2009 00:21

Vilket jobb du har gjort med den video.. jag vet.. klippa ihop alla dessa snuttar.. jättebra arbete..tack för en bra video

 
Marielle

Marielle

30 november 2009 06:26

Sv: Det är lugnt! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

http://waterwash.blogg.se

 
Ingen bild

Metronyx

30 november 2009 06:53

Ja nu borde de flesta ha stökat över biobesöket. Jag tycker att vi kör nu. Sen tycker jag att Ash hade en intressant ide om Tim Burton. Min favorit regissör men är faktiskt lite tveksam. Mörker ja, weird här nej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards