Twilight  News

Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Ashley Greene Om Breking Dawn

Av Sofie - 29 november 2009 21:00

Hejhej på er :D

 

Nu har vi ätit pepparkakor och drucit glögg och lyssnat på julmusik.

Det var riktigt mycikgt och nu har vi slagit in en massa små paketer till min lillasysters adventskalender.

Ganska roligt och det börjar faktiskt sakta kännas som jul :D

Men jag hittade en intervju med Ashley Greene och hon pratar bland annat om Breaking Dawn.

 

ET: Vilken var din första reaktion på New Moon?

Ashley: Tonen, färgschemat, och värmen i det är vackert. Jag tror [regissör] Chris Weitz gjorde ett riktigt fantastiskt jobb. Och sedan efter att ha sett Taylor Lautner, jag var verkligen imponerad. Jag menar, han är en 17-åring och han byggde upp 30 pounds i muskler och förandlades till en helt annan person än han var i den första. Han bar den här filmen, och jag tror att det är en svår sak att göra, särskilt när du är upp mot karaktären Edward. Det är mycket att leva upp till, och jag tror han gjorde det rätta och han gjorde ett fantastiskt jobb.


ET: Vilken var din favorit scen i filmen?

Ashley: Åka till Italien och att få vara en del av Volturi scenerna var stort! Dakota Fanning är fantastiskt. Jag tittade på hennes filmer innan jag ens började agera. Och jag fick jobba med Michael Sheen och han är en fantastisk, fenomenal skådespelare och det var fantastiskt att kunna lära sig av honom och se honom göra scenen och titta hur den kommer till skärmen.

ashley-greene_l1

ET: Han ger den scenen mycket värdighet.

Ashley: Det var så lätt för honom. Han kontrollerade scenen. Jag har inte arbetat med en aktör i denna kaliber men vem kan göra något sådant. Det var verkligen häftigt att se.


ET: Om du kunde välja regissör till Breaking Dawn, Vem skulle det vara? Ashley: Jag var nyss på MoMA [New Yorks Museum of Modern Art], och de hyllade Tim Burton, och jag såg en hel sammanställning av hans filmer och konstverk och jag tror han är en utomordentlig konstnär. Jag tror att det skulle vara riktigt coolt att ha hans prägel på det, eftersom det är en mycket udda bok, det finns några mycket konstiga ögonblick. Han skulle faktiskt har en riktigt konstig och cool twist på det. Och om vi kunde göra det på rätt sätt, skulle det vara bra att ha två filmer. Du vill absolut få alla viktiga delar i det och du vet hur hardcore och passionerade fansen är och det skulle vara svårt om något blev utelämnat. Så om vi kunde göra det rätt, skulle det vara bra att ha två filmer.


Ja det blir spännande med Breaking Dawn, vill bara att Summit ska bekräfta att den blir film :D

Kramar Bellz <33


Källa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards