Twilight  News

Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

New Moon manuset hittat i soptunna!

Av Sofie - 12 maj 2009 19:20

Hej igen :)


En av dagens stora rubriker är New Moon manuset hittat i soptunna! :0

Oj säger jag bara tänk att få hitta det i en soptunna, inte för att jag brukar rota i dom :p

Här kommer hela historien om manuset i soptunnan ;)


Det var en salong ägare från St.Louis som råkade hitta manuset till New Moon och Roberts kommande film Memoirs i en soptunna utanför Chase Park Plaza Hotel.

Istället för att läcka ut manuset kontaktade hon Summit.


-Det var Casey Ray som hittade de två manusen i en soptunna , hon var så snäll att hon lämnade tillbaka dom till Summit.

Hennes advokat sa att hon i gengäld får gå på båda filmernas premiärer.


Rykten säger att det ska ha varit New Moon stjärnan Anna Kendrick (Jessica) som ska ha lämnat manusen.

Men man vet ännu inte hur mnuset hamnade i soptunnan.


Oops kan man ju säga, det var ju tur att det var en ärlig person som lämnade manusen till Summit.

Men om det var Anna Kendrick som gjorde så manusen hamnade  soptunnan så tycker jag synd om henne!

Det hade inte varit roligt för henne om manusen hade spridit sig, Casey som hittade dom hade ju tur!

Tänk nu fåt hon gå på båda premiärerna, det hade inte varit helt fel eller vad tycker ni?!


Jag hade gärna gått på premiärerna :D


Anna Kendrick Papperskorgen Nymånadsdagen Script St Louis

 
 
Bea TWILIGHT ! ! !

Bea TWILIGHT ! ! !

12 maj 2009 19:59

Ops kan man ju säga, men gu va jag LÄNGTAR till NEW MOON, Jag har sett Twilight 7 gånger och lite till och jag ÄLSKAR DEN AS MYCKET ! ! ! Så jag hoppas att New Moon kommer bli lika bra, fast det är jag rättså säker på att den kommer bli , fast den kanske till och med blir bättre, vem vet ;)

men iaf gillar din blogg ! Specielt för att den handlar om TWILIGHT ! ! !

http://missannisse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards