Twilight  News

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

11 saker du inte visste om Robsten

Av Sofie - 5 november 2009 14:30

Hejhej!
Här är 11 saker du inte visste om Robert och Kristen. Dom är översatta av mig från http://thinkingofrob.wordpress.com


Rob: Om att köra bil

"Min pappa säljer bilar,men jag växte upp i London,så jag säger alltid att jag inte kör...jag blir körd. Jag fick körlektioner i Oregon och köpte sen en bil i L.A och jag lärde mig helt enkelt att köra genom att folk tutade på mig. Jag är en usel förare".

Kristen: Om katter vs. hundar

Om hon kunde vara ett djur skulle hon vara en katt. "Med katter så blir det att nån säger 'Kom hit!' och du står bara där typ 'Fuck you'"
  

Rob: Om tvättning

"I London var tvättningen ett enormt uppdrag. Jag och min rumskompis hade BMX cyklar och vi hade varsin och varsin massiv tvättpåse,en kamp"

Kristen: Om manskläder 

"Jag tycker det är sexigt när tjejer bär svarta slappa byxor,formade,men slappa. Jag ser designerkläder på Rob och jag tänker 'Jag vill ha dom byxorna...'"

Rob: Om anonymitet

"Jag önskar ibland att folk inte visste vem jag var, att jag bara kunde ljuga och säga att jag skriver tal till Obama. Det var typ vad jag sa innan Twilight. Och sen kom Obama och skaffade en massa unga författare. Jag fick reda på att en kille, Jon Favreau,som inte är skådespelaren Jon Favreau, skriver för honom. Och jag tänkte 'Wow,jag undrar om folk som tror att jag alltid lurade dom tänker -Herregud,den killen! Den killen som var full i en bar skrev faktiskt hälso-balken' " 

Kristen: Om kroppslängd

"Jag är 1.70 Jag känner att jag borde vara längre. Jag känner att jag är  mindre än jag är mentalt. Jag borde vara 1.80 1.80 hade varit väldigt bra.

Rob: Om pengar

"Jag spenderar inga pengar. Det enda jag verkligen köpt är min bil,som kostade §1500 och den fortsätter gå sönder. Det skulle kännas bra att köpa ett hus åt mina föräldrar,men samtidigt så trivs mina föräldrar där dom bor nu,så det hade bara varit jobbigt för dom. Jag bär samma kläder som jag har och det enda jag brukade köpa mycket av var DVDer."

Kristen: Om agering

"Allt jag gör för jobbet gör mig nervös. Om jag inte är nervös,borde jag inte göra det".

Rob: Om modellandet

"Jag började som 12 åring. Där är många foton från den tiden där jag ser obeskrivligt pinsam ut. Jag kollar bara åt nått random håll  och så".

Kristen: Om bakning

"Jag gör väldigt god paj. Äppelpaj,den är bäst".

Rob: Om dans

Han säger att dans gör honom nervös."Jag brukade vara väldigt duktig men sen hände något i min hjärna".
hb6
Kram
Christina<3
 
 
Ingen bild

Sara

5 november 2009 18:43

Det var kul att läsa!!!

 
Ingen bild

Frida

5 november 2009 19:43

På tal om Robs modellande, såg en bild på honom i ett Julia dating spel, min syster som nu är 16 fick det när hon var tolv och det var en sådant konstigt sammanträffande att se honom som en av killarna man kunde dejta i det här spelet. Det var ju ändå längesen det kom ut :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards