Twilight  News

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofie - 20 oktober 2009 16:45

Tjoosan :)


Kolla in de här snygga bilden på Anna Kendrick!

Hon var på premiären av sin film Up in the air i BFI London Film Festival.

Anna var i gott sällskap med sina kollegor, bland anna George Cloony.

Jag skulle vilja se den, den verkar vara bra och det har ju ryktats om att Anna kan vara på väg mot en stor nominering :)


Kramar Bellz <33 


1


1s


1a

Bildkälla

Av Sofie - 20 oktober 2009 16:30

Hejhej!
jag lade tidigare upp idag,massa bilder från New Moon. Jag tänkte ,det skadar ju inte med fler så jag hittade dessa två videosarna med massvis av bilder från den efterlängtade filmen.Hope you like 'em.




Tycktes om dom?


Kram
christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 16:00

Hejhej!
Här är lite nya bilder från en fotografering Ash Greene gjort för InStyle. Jätte stilfulla bilder,riktigt snygga om du frågar mig.


 

Vad tycker du om bilderna?

 

Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 15:15

Tjena!


Visst är vi alla nyfikna på Eclipse loggan?!

Det är i alla fall jag, och det behäver inte ta jätte lång tid innan vi får se den.

Det roliga är att vi alla kan bli delaktiga för att få se den.

NU tänker ni säkert, vad babblar hon om?!


Men Summit har ju en egen Twitter, där har de skrivit såhär:


#musicmonday The twilight soundtrack's been nominated for an American Music Award! Vote here: http://tinyurl.com/ylhzamf

about 7 hours ago from web

1c


Alltså när deras Twitter har fått 200,000  som följer den kommer de att avslöja Eclipse loggan! :)

Vill ni hjälpa till, följ deras Twitter och klicka här:

http://twitter.com/Twilight

 New Moon Soundtracker har också redan blivit nominerad i en tävling :D


Kramar Bellz <3


Bildkälla

Av Sofie - 20 oktober 2009 13:45

OME OMJ OMG OM-----vad ni nu säger! För här är fanemaj den nya New Moon scenen!!!!!!!!

Jag ska inte säga mer än att den innehåller en slap och ett raaaaaaaaaaaaaaaaawrrr! :P


Gud vad bra den var,dom resterande 30 dagarna kommer vara smärta,bokstavligt.

Och inte att glömma...29 dagar tills min Sweet Sixteen! :D


Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 12:45

Hejhej!
Jag har hittat lite nya New Moon bilder jag tänkte ni kanske ville se:)




Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 08:00

Hejhej!
Jag hittade en video ifrån en photoshoot med Taylor Lautner. Och vi säger väl inte nej såhär på morgonen till att få kolla lite extra på Tay när han posar and works that hot body framför kameran? nepp det gör vi verkligen inte. Så enjoy this video!




Det har även kommit en ny bild från hans photoshoot med GQ ;)

1


Mums mums mums!

 

Vad tycker du?

Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 06:16

OME OMJ OMG OM-----vad ni nu säger! För här är fanemaj den nya New Moon scenen!!!!!!!!

Jag ska inte säga mer än att den innehåller en slap och ett raaaaaaaaaaaaaaaaawrrr! :P


Gud vad bra den var,dom resterande 30 dagarna kommer vara smärta,bokstavligt.

Och inte att glömma...29 dagar tills min Sweet Sixteen! :D


Kram
Christina<3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards