Twilight  News

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofie - 21 oktober 2009 09:45

Tjooosan :)


Hittade lite nya bilder från Ashley Greenes nya photo shoot med InStyle.

Jag vet inte hur många gånger som jag har skrivit detta men jag kan inte sluta skriva det, hon är så fantastisk och underbar.

Älskar de här nya ilderna på henne, hur gör hon?

Vad tycker ni om bilderna?

Kramar Bellz <33



Bildkälla

Av Sofie - 21 oktober 2009 08:00

Hejhej!
Det har kommit en kul bild på wolf packen,både vargar och människor denna gången :) Jag ska verkligen försöka hinna blogga idag,men som sagt 3 prov,2 läxor och en inlämningsuppgift är lite svårt att balansera.


8216_157257481452_79578216452_2789615_7083519_n


Bronson Pelletier, Julia Jones,Tyson Houseman, Kiowa Gordon,Chaske Spencer,Gil Birmingham och Tinsel Korey.


Det var alla på bilden fr. vänster.


Kram
Christina :) <3

Av Sofie - 21 oktober 2009 06:30

Hejsan Hoppsan allihopa :D


Access Hollywood ger oss en 10 sekunders förhandstitt på deras New Moon snek peak som ska komma den 22 oktober.

Det har kommit många sånna här klipp den senaste tiden men denna gången är Volturi inblandade ;)

Kolla in klippet här under, Kramar Bellz <3


Av Sofie - 21 oktober 2009 06:15

God morgon :D


Jag hoppas att alla har sovit riktigt gott, en ny dag onsdag och vi börjar med idrott.

Vi skulle nog ha vikarie om jag inte har fel så jag undrar vad vi ska hitta på då?

Men jag tänkte att vi skulle ta och börja med en intervju med Jackson Rathbone som han gjorde med Mtv.


"Jag har bara filmat i tre veckor, och ur de tre veckorna som jag var [i Vancouver] tror jag faktiskt att jag bara filmade i fyra dagar," sade Jackson ."Så, jag menar, jag är inte med så mycket i" New Moon ". "

Eftersom Robert Pattinson Edward Cullen försvinner tidigt i boken, är han i frånvarande väldigt mycket, och resten av Cullens ses inte heller förräns i slutet av filmen.


"Det är en av de saker där vi ville vara så trogna boken som möjligt," sa Jackson. "I" New Moon ser du inte så mycket av Cullens. Så det är inte så mycket av oss i filmen."

 

Rathbone sa han bara kommer att vara i två scener i filmen. Den första, som visas i original trailern när vi ser honom anfalla Bella på hennes födelsedagskalas när hon skär sig på ett papper. Den andra, sade han, handlar om en familje omröstning för att avgöra om Bella får förvandlas till en vampyr eller inte.


Han säger också att fansen inte ska oroa sig för att inte få tillräckligt med Edward. Som vi redan har kunnat se visas han som en illususion, så Robert får mer bild tid.

"Jag har hört folk som oroar sig för Edward och Cullens inte ska synas i filmen, men Edward är mycket framträdande i filmen, speciellt i Bella sinne. Sättet som [director] Chris Weitz arbetat ut är vackert, och jag tror att människor kommer att älska det, "sa Rathbone.


O låter spännande, jag tror att det kommer bli mycket viskningar och utrop när de scenerna med Edward som illusion kommer att visas! ^^

Det är bra att de är så trogna boken, men visst är det väll lite synd att man inte får se så mycket av Cullens.

Kramar Bellz <33


1

bildkälla

Av Sofie - 20 oktober 2009 22:00

Go kväll :)


Har ni alla haft en bra kväll?

Det hoppas jag att ni har, själv har jag spenderat kvällen med att skriva om Bella ska ha det till engelskan.

Ganska kul och jag hoppas min lärare kommer att gilla det :)

Här kommer dagens New Moon citat och jag tycker att det är ganska roligt:

Edward was right—you’re a magnet for danger. Weren’t you supposed to be staying out of trouble? /Alice


Jag hoppas inte ni har missat någon av dagens strora nyheter, här kommer en liten lista till er:


  • Den nya New Moon Scenen :D
  • New Moon biljetterna kommer att släppas den 4 november!
  • Den långa artikeln om Breaking Dawn
  • Spike Scream Awards i Sverige lördagen den 31a oktober kl. 00.45 på kanal5!

Det var lite av de stora nyheterna men missa inte allt de andra som har hänt för det har u varit en toppen dag :D

Jag hoppas att ni sover riktigt gott och att vi ses imon.

Många Kramar  Bellz <33


bildkälla

Av Sofie - 20 oktober 2009 21:30

Hejsan Svejsan :D


Jag hittade en mycket intressant artikel på newmoonmovie, de har sammanfattat en massa rykten om Breaking Dawn och sen skrivit en liten egen slutsats.

Jag har översatt den för jag tycke att det var mycket intressant, men som sagt det finns ju en massa SPOILERS för er som inte har läst Breaking Dawn!!


Som ni alla har hört, finns det många MÅNGA Breaking Dawn rykten som flyter runt på internet!

En av de största ryktena just nu är att Breaking Dawn (om den blir gjord i en film) inte kommer att filmas i Vancouver, men i Portland Oregon (där Twilight spelades in), på grund av skattelättnader, etc. Kelly vid ThePortlander.com har tydligen lite "insider" info, om Breaking Dawn verkligen ska filmas i Portland.


Det har också rapporterats av Lainey Gossip att produktionens crew (besättnings men) för både New Moon och Eclipse har fått veta att de kan hitta andra jobb, att de inte längre behövs (som bara gav mer näring till ryktena!)

Det finns också rapporter om att Breaking Dawn har fått grönt ljus och kommer att vara i två separata filmer. FilmShaft.com rapporterar --

Enligt vissa källor, ska den fjärde och sista historien i Stephanie Meyer's serie släppas i två delar och produktion kommer återigen att äga rum i Portland, Oregon. Dessutom har ett nytt produktionsbolag, Sunswept Entertainment, fått lov att göra Breaking Dawn, vilken ska börja filmas i september 2010.

 

Skaparen av Sunswept Entertainment, Karen Rosenfelt kommer att producera, Rosenfelt var också producent på "Twilight"Och"The Twilight Saga: New Moon. En regissör har ännu inte knuten till projektet.

Enligt källor kommer det troligen bli tung censur av Breaking Dawn många svåra scener som födseln och man vill undvika en  "R" rating. Summit Entertainment inte har bekräftat att filmen kommer att bli filmad i två delar, författaren Stephanie Meyer har förklarat:

"Det skulle behöva göras i flera filmer, eftersom det är svårt att tänka mig att det får plats i nittio minuter".

Så du frågar, vad vi tror?

Rykten är vad de är, rykten. Och tills det finns ett officiellt uttalande från Summit Entertainment, kommer jag sitta här och tålmodigt vänta. Kom ihåg: New Moon och Eclipse tillkännagavs inte förrän efter Twilight slog biograferna. Jag har sagt det här i flera månader nu - Jag tror att allt som rör Breaking Dawn kommer att officiellt meddelas efter New Moon har haft sin första helg eller vecka på biograferna. Jag kan ha fel! Jag tror inte att Summit Entertainment  skulle ta bort glansen från New Moon's nu och tillkännage Breaking Dawn, Gör du?


Varför? Besökarna= Pengar. Ällt är om besökarna. Breaking Dawn kommer att behövas en hel del CGI (Renesmee ringer det några klockor?). Jag tror att lönesumma blir högre också. Summit kommer att behöva veta inkomsterna  för New Moon är att föra in att räkna ut hur mycket pengar de ska ha för Breaking Dawn.


Vad tror ni om newmoonmovies slutsats om det hela?

Jag tycker själv att den var väldigt bra, det kan ju vara bra för Summit att se hur det går för New Moon först.

Sen måste man hitta en stark regissör, en mycket skicklig regissör som klarar att göra alla de här scenerna, för det kan inte vara det lättaste att få det bra.

Kramar Bellz <3


Edward-and-Bella-Cullen-Wedding-Man

Källa

Av Sofie - 20 oktober 2009 21:00

Tjoosan :D


Jag vet inte om ni kommer ihåg videon med de 72 New Moon stillsen?

Vi fick en kommentar med en fråga om vad låten heter som spelas i den heter och jag vet faktiskt vad den heter! :D


Låten heter Amazing och sjungs av Janelle.

Låten är riktigt fin och jag tycker den passar sååå bra in i denna videon, vad tycker ni?

Kramar Bellz <33

Av Sofie - 20 oktober 2009 20:45

Hejhej!


Vi har visat detta klippet några gånger innan idag men vi måste ju bara ta och visa det en gång till eller hur?

Och denna gången måste vi tacka en läsare som har skickat in en länk till en bättre kvalité av den :D

1000 tack :D


Visst är den underbar?!Gud vad bra den var,dom resterande 30 dagarna kommer vara smärta,bokstavligt.

Och inte att glömma...29 dagar tills min Sweet Sixteen! :D



Kram
Christina och Bellz <3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards