Twilight  News

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Sofie - 19 oktober 2009 22:00

God natt alla fantastiska :)


Då har snart måndagen lidit till sitt slut och det är dags för mig att lägga mig.

Skönt att få sova eftersom det har varit en lång med ganska bra dag :)

Här kommer ett citat från Alice ur New Moon, tycker det citatet är lite roligt och jag hoppas att de har något liknande med i filmen.


Your best friend is a werewolf?/ Alice


Vi ses imon, då har det säkert hänt lite mer roliga saker ;)

Kika in då, sov gott Kramar Bellz :)<33


Måste bara få säga att ni är dom bästa läsarna man kan ha, ni kommenterar inläggen och ni är helt enkelt fantastiska!

Ni förtjänar att veta det, Kram Bellz och Christina <3


Bildkälla

Av Sofie - 19 oktober 2009 21:15

Hejsan :D


Jag hittade nyss en New Moon tribute music video, det är den första officiella  musik videon för Axiz.

Låten heter One Step Ahead of Goodbye, är ju lite spoilers i vodeon för er som inte sett den tredje trailern!

Vad tycker du om låten?


Själv tycker jag att den var ganska bra, videon var också bra.

Videon passar in i låten, alla klippen var ihopklipp väldigt bra :D

Kramar Bellz <3


Av Sofie - 19 oktober 2009 21:00

Hejhej!


Jag vet att det finns många Taylor fans här ute, eller har jag fel?

Nej, det tror jag inte ^^

Jag vet inte riktigt vad ni tycker om video intervjuer, men jag hittade en ny video intervju med Taylor och jag hoppas att ni tycker om den.

Intervjun är gjord av Tribute Magazine som jag igår visade omslaget till ;)

Kram på er, Bellz :)<3




by
Av Sofie - 19 oktober 2009 20:45

Hejhej!
En tjej har gjort denna underbara twilightdikt. Som jag förstår det,är ett stycke en bok. Så först twilight,sen new moon,sen eclipse och tillsist Breaking Dawn.


Twilight_Saga_Wallpaper_by_Gabilu.png Twilight Saga image by _sirenita_

The Twilight Saga: Poem

Always bloodthirsty.
The secret he must keep away.
Protecting his love.


To much knowledge shared,
turns his truth, to horrible lies.
Breaking his true love.


The bonds grow stronger.
The past becomes an open box.
Petrifying Love.


A life at hard risk.
Bonds two unfriendly forces.
Forever in Love.

 

Kram
Christina<3



Av Sofie - 19 oktober 2009 20:30

Hejhej!


http://www.thetwilightsaga.se/ har en underbar bild på en OMJ sexig Taylor Lautner. Asså grabben är 17 år gammal och ser ut såhär!
Kolla in ryggmusklerna, kolla in musklerna överhuvudtaget!


Japp detta blir bra motivering för nu måste jag sätta mig med läxor,och detta har hjälpt mig i några timmar nu. Skulle fått en bild på RPattz också så hade kvällen varit gjord!

003


Kram
Christina<3

Av Sofie - 19 oktober 2009 20:15

Go kväll :)


Jag vet inte om ni har ryktena om att det snart skulle vara en vecka kvar av inspelningen av Eclipse?

Det är svårt att tro, tiden går ju så snabbt!

Men Vampdad Peter Facinelli twittrar och bekräftar att ryktet är sant:

PFach 1PFach2


Lainey Gossip rapporterar också att Eclipse filmar sin sista veckan i Vancouver. De raporterar också att Twilight Saga Franchise har filmats i Vancouver. Om och när när Breaking Dawn officiellt har tillkännagivits, kommer de inte att återvända till Vancouver. Och troligen kommer de då att filma i Portland Oregon (där Twilight filmades) --

Peter Facinelli och Kellan Lutz kom tillbaka till Vancouver tidigt i söndags för att avsluta inspelningen av Twilight Eclipse i Vancouver, mer och mer närmar det sig vad som ser ut att ett permanent farväl till Kanadas västkust.

Som tidigare rapporterats är British Columbias nuvarande skattekrediter som mindre attraktiv än andra städer, särskilt Portland, som vill desperat för Twilight Saga tillbaka för den sista filmen. Vancouvers besättningsmän som arbetade på både New Moon och Eclipse har fått höra att de är fria att hitta annat arbete, och har inte hållits för framtida engagemang.

Lite sorligt att de snart ska lämna Vancouver :(

Men jag hoppas verkligen att Summit snart går ut med ett officiellt bekräftande att Breaking Dawn ska bli film, jag kan inte förstå varför den inte skulle bli det?

Som sagt de har dragit in massvis med pengar och fansen älskar både böckerna och filmen och kommer säkert tycka om New Moon som snart har premiär :D!

Kramar Bellz <33

 

P.s gammal twitter bild från David Slade "The Meadow"

34415844

Av Sofie - 19 oktober 2009 19:45

Hejsan på er alla :D


Jag hittade en intervju från BlackBookMag.com det är en kort, men söt intervju med Kellan Lutz (aka Emmett Cullen), jag har översatt den till er så jag hoppas ni tycker om den! 


För att komma in i form för att filma den tunga Eclipse,den tredje filmen i serien, tillbringade Lutz en stor del av sommaren för att få sin kropp i rätt form. Den nye actionhjältenförsökte även att få filmens producenter att låta honom utför sina egna stunts. "Jag vill vara en kille som faktiskt blir skjuten och får sina ben brutna medans man håller på att slåss," insisterar Lutz. "Jag vill att det ska vara mitt ansikte på filmduken."


Men för att inte publiken bara ska tro att Kellan bara är muskler och ingen hjärna, bör de veta att han läser sin älskade Kindle mellan tagningarna. De bör också veta att han gav upp ett stipendium i kemiteknik föra en modellkarriär, bara att ge upp sin modellkarriär för att sedan nå en filmkarriär.


Ja Kellan är nog en riktigt smart kille, blir alltid lika imonerad över hur skådespelarna kan lära sig alla replikerna till de olika filmerna!

Helt fantastiskt :D

Visst hade det varit roligt om Kellan gjorde sina egna stunts, men vissa av dom kan ju säkert vara ganska farliga och då försår man varför inte summit låter honom göra det.

Kramar Bellz <33


kellan_lutz02

Bildkälla

Av Sofie - 19 oktober 2009 19:15

Tjosan hoppsan :D


Hoppas att ni har en bra dag, jag har spenderat tid åt lite matte vilket aldrig är fel, man vill ju inte ligga efter.

Ikväll blir det kanske lite historia och engelska, men det ska nog gå bra :)


När jag kom hem idag kollade jag på det nya avsnittet från Gossip Girl som visades igår, är så glad att det har börjat igen, en favorit serie för mig.

Några mer som kollar på det?

Satt och tänkte lite, visste ni att Jenny pratar om Edward och Bella i ett av Gossip Girl programmen?

Ja Twilight och Edward och Bella kan man se i många olika tv program, de har också pratat lite om Edward och Bella i en tv serie som heter Vampire Diaries.

Klippet går inte att få in här, men vill ni se det klicka här:

 http://www.youtube.com/watch?v=JN6YQgjFzKo&feature=related


Vi kunde också se Bellas truck i ett avsnitt ur True Blood, ni kan se bild under :)

Man kan verkligen säga att Twilight Saga är poppis, och allt för att dra tittarna till sina program.

Kolla på klippet från Gossip Girl och bilden från True Blood här under, Kramar Bellz <3





true blood screen shot - bella's truck

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards