Twilight  News

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Sofie - 15 oktober 2009 22:00

Good night :D


Ska lägga mig lite tidigare idag, så man blir pigg o glad för fredagen.

Men först blir det väll att läsa lite och så ska jag ta en dusch, men jag hoppas att ni har haft en riktigt bra dag.

Här kommer ett New Moon citat:

Look, do you mind saving the stupid stuff for when I’m around? I won’t be able to concentrate if I think you’re jumping off cliffs behind my back. /Jacob


Jag och Christina chattade lite innan idag och vi undrar vad ni tycker om att vi har en frågesport varje månad där man har chansen att vinna en länkning till sin blogg, hemsida?

Kommentera vad ni tycker om detta :D


Hoppas ni sover riktigt gott nu och att ni sover gott :)<33

Bellz <3




New Moon Movie and Twilight Movie

Av Sofie - 15 oktober 2009 21:45

Tjoosan :)


Jag håller på att leta efter om New Moon stjärnorna ska till London för premiären, ännu har jag inte hittat det men jag ska inte ge upp!

Men jag har hittat att Robert, Kristen, Taylor and Chris Weitz ska vara på en New Moon presskonferens den 10 e november i Paris :)

Men vi hoppas fortfarande på att de ska komma till London, men jag ska leta vidare, Kramar Bellz <3


Bildkälla


Av Sofie - 15 oktober 2009 21:30

Tjosan hoppsan :D


Har alla en bra kväll?

Min kväll spenderas med tyska, inte jätte kul men det måste göras.

Ni vet läxor, läxor och läxor det är sånt man måste leva med när man går i skolan ^^


Jag vet inte om ni kommer ihåg de fantastiska photo shootet som Kellan, Ashley och Rachelle gjorde med Self magazine?

Jag hittade en video från photo shootet och den var jätte kul att se tycker jag.

De visar hur det såg ut när de tog bilderna, har ni tid kolla gärna på den :)

Kramar Bellz <33


twilight-outtake-07-ma431twilight-outtake-08-ma431twilight-outtake-10-ma431

Av Sofie - 15 oktober 2009 19:45

Hejhej!
Jag har äntligen hittat nya bilder på Robsten i Vanity Fair. Ni kommer nog ihåg den mkt populära fotograferingen tidningen gjorde med vår älsklingscast?

Om ni inte gör det. Drunkna nu i Robs ögon. Dröm om att vara Kristen och måste bara lägga till,gud vad Kristen ser bra ut,hennes klädstil och håret blev perfekt tillsammans!


c1


c2


Vilken är din favorit?

 

Kram
Christina<3

Av Sofie - 15 oktober 2009 19:15

Hejsan :D


Titta vad jag hittade, en 3D New Moon poster.

Va kukl det har jag aldrig sett innan, hela bakgrunden rör sig och sen skiftar det mellan Jacob och Edward i postern.

Vad tycker ni om postern?

Kram B <33


1

Bildkälla

Av Sofie - 15 oktober 2009 18:30

Hejhej!
Här kommer ytterligare en dikt. Denna gången från Jacobs perspektiv på Bella i Breaking Dawns tredje del. Jag tycker den är jättevacker. Det beskriver perfekt.


When you’re heart doesn’t want to beat anymore
Remind it that you’re all mine is beating for
If no one sings this song how will they know its for you
If you ever move on know that I’m still somewhere for you
If I sang this song for someone other that you
It wouldn’t come from this heart this heart is nothing without you
So remember this song And we will move along
Remember this heart is yours.

 

Kram
Christina<3

 

Av Sofie - 15 oktober 2009 17:30

Hejhej!
Dom som känner mig vet att jag älskar Taylor Swifts musik! Hon har så fantastisk musik och fantastiska låttexter,jag kan verkligen varenda en utan till.

En av hennes låtar "I'd lie" passar litegrann in på Edward,som Bella ser honom. Här kommer texten. Jag har markerat fraser jag tycker passar in och skrivit bredvid varför :) Längst ner kommer låten.


VILL BARA POÄNGTERA ATT FRASEN "IF YOU ASK ME IF I LOVE HIM I'D LIE" BETYDER I TEXTEN ATT HON INTE VÅGAR BERÄTTA ATT HON ÄLSKAR HONOM. DET PASSAR IN I BÖRJAN PÅ TWILIGHT ;) VILL BARA SÄGA DET SÅ FRASEN INTE GER MISSFÖRSTÅND.


I don't think that passenger seat

Has ever looked this good to me

He tells me about his night

And I count the colors in his eyes (Bella har alltid koll på Edwards ögonfärg då den ändras)


He'll never fall in love

He swears, as he runs his fingers through his hair

I'm laughing 'cause I hope he's wrong

And I don't think it ever crossed his mind

He tells a joke, I fake a smile

But I know all his favorite songs


And I could tell you

His favorite color's green (Forks)

He loves to argue

Born on the Seventeenth

His sister's beautiful (Rosalie)

He has his father's eyes (Carlisles guldiga ögon)

And if you ask me if I love him.. (Bella är rädd för att hon känner mer för Edward än vad han känner för henne)

I'd lie


He looks around the room

Innocently overlooks the truth

Shouldn't a light go on?

Doesn't he know that I've had him memorized for so long?


He sees everything in black and white

Never let nobody see him cry (Edward vill inte att nån tycker synd om honom)

I don't let nobody see me wishing he was mine (Bella låtsas inte om Edward framför andra i Twilights början)


I could tell you

His favorite color's green

He loves to argue

Born on the Seventeenth

His sister's beautiful

He has his father's eyes And if you ask me if I love him..

I'd lie


He stands there, then walks away

 My God, if I could only say

 I'm holding every breath for you


He'd never tell you, but he can play guitar (Edward berättar inte att han spelar piano,förrän Esme berättar det)

I think he can see through everything but my heart

First thought when I wake up is

My God, he's beautiful (Bellas syn på Edwards utseende)

So I put on my make-up and pray for a miracle


Yes I could tell you

His favorite color's green

He loves to argue

Oh, and he kills me

His sister's beautiful

He has his father's eyes

And if you ask me if I love him..

If you ask me if I love him..

I'd lie

 




Kram
Christina<3

Av Sofie - 15 oktober 2009 17:15

Hejsan på er :D


New Moon stjärnorna gör nya photo shoots på löpande band och det finns nästan nya bilder varje dag.

Nu hittade jag ett nytt photo shoot med BooBoo Stewart.

Har en liten fråga till er :)


Vad tycker ni om bilderna under ch tycker ni han passar som Seth i New Moon?

Kramar Bellz <3

Bildkälla


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards