Twilight  News

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofie - 20 oktober 2009 20:30

Hejsan svejsan :D


Jag ska ta coh börja med att hälsa från Christina, hon har riktigt mycket att göra nu men hon hoppades att ni förstod :)

Hon skrev också att hon skulle gottgöra er så fort som hon kunde och så hoppades hon att ni hade det bra och att hon snart var tillbaka igen.


Visst förstår vi Christina, det är inte alltid lätt.

Men nu till det vi skulle, David Slade har gjort en ny twitter uppdatering, och han skriver att de har en vecka kvar.

Läs resten själva, och han har också tagit en bild på Bellas bils fram lyse.

Faktiskt en snygg bild tycker jag ^^

Kramar Bellz <3


Bildkälla


Av Sofie - 20 oktober 2009 20:15

Hejsan :D


Kolla på detta klippet under, det är med en kvinna som heter Glynis McCants hon är en numerologist vilket betyder att man genom tal kan förutsäga vad som ska hända.

Vill ni läsa mer om detta klicka då här!


Glynis räknar med hjälp av release datumen på filmerna hur det ska gå i framtiden.

Ganska skumt men kolla in videon under och se vad ni tror om detta :D

Kramar Bellz <3


Av Sofie - 20 oktober 2009 20:00

Hejhej!
Bellz har ju redan berättat om midnattsvisning av New Moon och jag tänkte jag berätta en underbar,fantastiskk überbra nyhet!!


BILJETTERNA TILL 20 NOVEMBER OCH FRAMÅT KOMMER BÖRJA SÄLJAS 4 NOVEMBER!

 

Tack till http://www.thetwilightsaga.se/ för infon!


Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 19:15

Hejsan Hejsan :D


Nu var det dags att svara på en kommentar:

När är det, vilken tid och vilken kanal? :)  (Alltså när Spike Scream Awards 2009 går på tv)

 

Svar:

Nu har jag letat runt lite och jag hittade när Spike Scream Awards 2009 kommer att visas.

När: Lördag 31 oktober

Kl: 00.45

Var: Kanal 5

 

Yay, nu kan vi planera natten framför tvn :D

Några som ska se det?!

Kramar Bellz <33


Bildkälla!

 

 

Av Sofie - 20 oktober 2009 18:30

Hejsan hoppsan :)


New Moon har inte ens gått på bio och redan spekulerar man i vilka band som kan tänkas vara med på Eclipse Soundtracket.

Det har varit spekulationer om Robert och Muse men nu är det spekulationer om att Jacokson Rathbones band 100 Monkeys kanske ska vara med.

Såhär säger Jackson till Mtv:


“It’s been talked about, but it’s one of those things,” Rathbone said when asked if he had been approached to have songs on the previous soundtracks. “We’re going to be kind of giving some of our songs off of our upcoming album for them to see if they want to put on ‘Eclipse.’ “

 

Skulle ni vilja se 100 Monkeys i Eclipse?!

Jag kan inte riktigt svara på den frågan eftersom jag inte har lyssnat på dem så mycket, men de har någon låt jag gillar.

Det skulle ju vara kul om de var med för det är kul när casten är med på Soundtracksen tycker jag, tex som Robert var i Twilight :D

Kramar Bellz <3


Av Sofie - 20 oktober 2009 18:15

Hejhej!
Man snackar ofta om Taytays magmuskler,Robs otroligt vackra ansikte och kropp och Jacksons fantastiska sångröst. Varför hamnar den heta sexiga hunken Kellan Lutz alltid lite bakom? Well... beats me... för jag har verkligen ingen aning!
Därför är jag överlycklig för denna videon. Det är mucho sexy bilder på Mr.Lutz som vi tjejer INTE kan motså ;) Det ni,kan ni nu undgå att kolla på den en minut långa videon?




Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 17:45

Hello :)


Kolla denna söta bilden på Charlie Bewley och en koala.

Bilden tog när han var på ett convention i Australien :D
Jag älskar denna bilden, den var jätte söt tycler jag, koalan verkar trivas väldigt bra hos Charlie.

Trodde inte att koalor var så stora ^^

Kramar Bellz <33


1

Bildkälla

Av Sofie - 20 oktober 2009 17:15

Hej allihopa!


Jag hittade en som jag tror gammal artikel, men jag tycker den var lite rolig så jag äversätter den till er och så hoppas jag att ni tycker om den :)


Det är nämligen ett fan som bor nära platsen där de filmar Eclipse, och hon har punktat upp lite vas som händer:
+ Den enda bil på inspelningen var David Slades svarta SUV som anlände ca 6:30. Hans vanliga förare och mycket unga assistent var på plats. Inga andra igenkännliga bilar som Kristen eller Rob's var där, så inte de största stjärnorna.
+ Det var en ovanligt stor mängd vanliga bilar, ca 80-100 (och det är inget skämt), vilket innebär inte bara en massa besättning, utan också extras! Och troligen många nyfödda vamps. Antalet bilar omfattar inte ens alla släpvagnarna, lastbilarna, skåpbilarna eller transporterna.
+ Det fanns 2 om inte 3 mobila Omklädningsrum i lastbilar, vilket innebär massor av kostymer för många människor.
+ Bakgrunden var en gammal lagerlokal och dockor, då tänker jag Seattle.
+ Det var en ambulans på inspelningen, vilka stunts!


Ja vilken dag, o va mycket saker som behövs för att filma.

Och detta är bara en dag ^^

Visst blir man imponerad hur bra filmerna blir i slutet, de flesta i allafall.

Kramar Bellz <3


kat2

Bildkälla

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards