Twilight  News

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Sofie - 1 oktober 2009 19:45

Hejsan hoppsan!


Jag har säker ett antal gånger nämnt att jag gillar photo shoots och snygga stylade bilder i tidningar.

Och det blir ju bara bättre när en massa personer man tycker om är med i tidningarna mm.

Jag hittade just precis nya snygga bilder på Kristen Stewart från tidningen Iterview Magazine.

Kolla in framsidan, ett par röda fantastiska läppar och ett par sotade ögon, sen måste jag säga att andra bilden är cool.

Kolla in hennes snygga skor tillsammans med kappan och glasögonen, me like :D

Vad tycker ni?


Kramar Bellz <33


Bildkälla

Av Sofie - 1 oktober 2009 18:55

Hejsan :D


Nu var skolan slut för idag och jag sitter i soffan och pluggar på historie provet som jag är så trött på nu.

Hade musik idag och vi skulle spela upp men det gick inget vidare då sången var flera tackter framför så det sket sig det med :/

Imorgon är det fredag och det är så otroligt skönt, äntligen kunna vara ledig och få blogga igen!

Tro det eller ej men jag har saknat alla er ;)


Jag måste bara säga, Visst gillar vi Christinas nya design?!

Jag tycker den var super snygg, så bra jobbat Christina :D

Vi ska se om jag kan gottgöra mitt dåliga bloggande lite, hittade något som jag tror att många av er Twilight Saga fans kommer att gilla mycket!

Nämligen 81 nya bilder från New Moon så SPOILER varning! ;D

Vad säger ni om det?!


Bilderna kommer här under i en video, och de kommer ifrån New Moon companion book.

Vad tycker ni om dom? :D

Kramar Bellz <33



Källa

Av Sofie - 1 oktober 2009 15:27

Hejhej!
Rachelle Lefevre; vår förra Victoria,har ni twitter som ni alla vet och med twitter kan man som ni alla också vet ladda upp bilder.

Hon har gjort det och hon är ju bara drop dead goregeous,hon ÄR Victoria,sorry Bryce Dallas Howard ,men du har stora skor att fylla.

      

Hennes lilla vovve Honey fick också pryda bilderna!


Hur känner du med att dom bytt ut Rachelle mot Bryce?


Kram
Christina<3

Av Sofie - 1 oktober 2009 15:25

Hejhej!

Robert Pattinson har gjort en fotografering med Murray Close och checka in två überheta pics på våran faviis!

    


Kram

Christina<3

Av Sofie - 1 oktober 2009 15:15

Hejsvejs!


Ibland skulle de väll varit bra att bo i Usa?

Tänk alla events där Twilight stjänorna är med och andra saker man skulle åkta till.

De arrangerar ju lite olika Twilight Proms och nu har de fixat Halloween firande tillsammans med Edi Gathegi, Chaske Spencer och Alex Meraz.

Det ska hållas i Atlanta City, det hade väll inte varit fel att fira Halloween tillsammans med dom eller?

Kram Bellz <3

Bildkälla

Av Sofie - 1 oktober 2009 11:40

Hejhej!


Fråga: Vem är det som sjunger låten? :) (New Moon videon jag lade upp idag)


Svar: Hejhej!

Låten "Nothing Compares" sjungs av Sinnead O' Conner.

Kram

Christina<3


Fråga: Okej, tack! :) Vet du någonstans där man kan ladda ner denna versionen av låten? Jag hittar bara originalet :/

 

Svar: Hejhej!

Kopiera denna adressen: http://www.youtube.com/watch?v=mscY4EiOfyQ&feature=player_embedded och klistra in den i rutan på denna hemsidan: http://www.video2mp3.net/ och tryck på convert.

Det ska funka iaf! :)
Om du gör detta kommer du dock att få med replikerna i videon så du är medveten om det.

Jag vet nämligen inte hur du ska göra annars. Men jag har den med replikerna också,det är inte jättefarligt :)

Kram
Christina<3

Av Sofie - 1 oktober 2009 10:00

Hejhej!
Under Toronto Film Festival gjorde Anna Kendrick en photoshoot. Jättesöta bilder!


        


Kram
Christina<3

Av Sofie - 1 oktober 2009 09:45

Hejhej!
Detta inlägget är nog mest riktat till tjejer,kanske killar som är intresserade också,jag vet inte,jag är iaf väldigt intresserad. Det är en intervju med make-up artisten för New Moon,Robin Mathews.

Källa: http://www.beautybloggingjunkie.com






















Det är välkänt på denna bloggen att jag älskar alla vampyr/twilight grejer. Så jag är väldigt spänd på att få berätta allt om Bellas skönhet direkt från Kristen Stewarts make-up artist på set av New Moon,Robin mathews!

Robin började sin karriär som special effekt make up-artist och började sin business där. Skönheten kom där på och hon nu har blivit erbjuden att göra projekt som involverar både skönhet och special effekter. Hon fick sitt stora genombrott när Sean Penn bad henne göra hans film Into the Wild,2005. Efter det satte hennes karriär igång har har inte slutat sedan dess.

Läs vidare för hennes topp make-up tips,favorit produkter och hennes ovanliga råd till kommande make up artister!


Beauty Blogging Junkie: Vad är mest spännande med att jobba med The Twilight Saga: New Moon?

Robin Mathews: Få vara en del av en film och saga som är så älskad av så många,och att leva upp till deras förväntningar med sminkdesignen var kul. Jag hoppas jag inte gjorde dom besvikna.














BBJ: Vilka är dina favoritprodukter?
RM: Hmm..jag är ett fan av Shisiedo's återfuktare,dom sjunker in helt och hållet i hyn och stör inte din foundation. Jag lever inte utan Well, I'm a fan of Shisiedo moisturizers; they sink completely into the skin and don't interrupt the foundation process. I don't live without Cle de Peau Concealers, Stila Convertible Colors, och en större del av Laura Mercier linjen. Anastasia's line for brows är i min väska precis som Ve Neill brushes, och en Shu Uemura Eyelash Curler

BBJ: Vad är din stil/teknik?

RM: Jag är väldigt noga,nästan besatt,av foundation och att lägga på den. Foundation ska imitera din riktiga hy och om du ser den ligga över hyn har den inte blivit applicerad korrekt. Det ska vara väldigt lite där du inte behöver täcka så mycket och lite mer där mer täckning behövs. Förberedning av hyn är obligatorisk till processen. Om föberedning och korrekt accplicering av foundation inte är gjord kan man strunta i resten.


BBJ: Kan du ge oss några sminktips?

RM: Helt ärligt,jag blir frågad av många nya makeup artiser och mitt råd till dom är att studera drag queen smink eller (BRA) porr-smink. Det är extremt bra att studera hur inte särskilt lockande karaktärsdrag görs till skönhet och hur benstruktur kan förvandlas till nått helt annat. Smink tips för den vanliga kvinnan: hitta den perfekta hudvården och foundationen för dig. Rengör ofta och använd den ljusaste foundation du kan använda utan att det ser konstig ut. Om du har fin hy,använd inte foundation alls! I älskar att undvika foundation för några karaktärer i mina filmer.Men det viktigaste,var lycklig på insidan,för du är aldrig vackrare än när du glänser av inre skönhet. 


BBJ: Vad lockade dig mest med att jobba med New Moon?

RM: Vi fick filma en del av New Moon i Italien,så det var en underbar resa. Jag önskar vi var där nu! Jag är just nu i Vancouver och filmar med The Twilightsaga: Eclipse, och jag har under två dagar nu gjort klart The Runaways med Kristen Stewart och Dakota Fanning. Dom två är fantastiskt! Dom spelar sina instrument själv och sjunger själv. Du har aldrig sett Dakota Fanning såhär. Detta kommer vara ett genombrott för dom båda.Och att hänga med Joan jett varje dag var ju inte fel det heller!

 

Kram
Christina<3










Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards