Twilight  News

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

"Rob och Kristen är ett par"

Av Sofie - 9 oktober 2009 10:00

Hejhej!
Ja frågar du Perez Hilton är dom det.

Här är hans inlägg inklusive min översättning så får ni det både på svenska och engelska :)


  


Robert Pattinson och Kristen Stewart har ryktats att dejta ett tag nu,fast att ingen av dom har bekräftat förhållandet.Vi förstår det, R Pattz skäms förmodligen för mycket.

 

I tisdags kväll kunde man se de båda äta middag på ett steak house i Vancouver med några vänner.

 

Enligt källor anlände dom 22.00 och stannade cirka tre timmar.

 

En insider lade till att "Dom åt och hade det trevligt".

 

Senare på kvällen när "paret" återvände till sitt hotell,försökte R Pattz blockera paparazzin från att ta foton av Kristen Stewart.

 

En källa säger att han "använde sin kropp som en sköld.Det var väldigt tydligt...Rob och Kristen var ett par".

 

Vi gissar att han bara skämdes över att synas med henne igen så han försökte gömma det för kameran.

-http://perezhilton.com/

 

1) Jag avskyr Perez Hilton över allt annat. Han är bara en kändis wannabe enligt mig.

 

2) Om Rob och Kristen är ett par,låt dom vara det och låt dom bekräfta det när dom vill och känner att dom kan.

 

3) Jag tror inte det blir bättre för att 1 miljon kändisbloggar "parar ihop" dom,låt dom ta sig sin tid för det om detta är fallet.

 

4) Och är dom nu ett par,så skulle dom vara det sötaste nånsin! :)

 

Vad tycker du om Perez inlägg?
Vad skulle du tycka ifall de var ett par?

 

Kram
Christina<3

 
 
mmatilda

mmatilda

9 oktober 2009 10:29

sv: varsågod :) jag tycker den låten är så himla skön och hon har en sån cool röst ;)
vad ska du göra idag? kram

http://zynd.blogg.se

 
Linn

Linn

9 oktober 2009 10:43

Det skulle vara super gulligt ifall de var tsm.. MEN det skulle säkert inte blir lika mkt "hetta" i filmerna.. Du vet om de VILL ha varandra och inte får.. Och när de väl får kyssas så graoow ;)

http://linnorlin.blogg.se

 
Ingen bild

"Alice"

9 oktober 2009 14:01

Hm... seriöst Perez kan lika gärna skriva att jag "Alice" ska vara med i FILMEN "Breaking Dawn". Så mycket sanning finns det i den meningen, som när han skrev att Robert Pattinson och Kristen Stewart är ihop nu.
Och om de var det (ihop): Varför ska man bryr sig? det drabbar ju inte direkt oss i Sverige och om de bekräfta det så skulle alla tiningarna bara skriva "VI VISSTE DET" och lägga in en massa bilder på de.

Christina din sista fråga vill jag inte kommentera, vad vi skulle tycka ifall de var ett par?

 
Marie

Marie

9 oktober 2009 16:12

Ja om dom skulle vara ett par så är det ju jätte roligt för dom, om dom bara fick vara i fred. Tycker det är som nån häxjakt på dom stackarna. Väldigt extremt.

http://semlanslo.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

9 oktober 2009 16:18

Perez Hilton är dum i huvudet. Och hela den här Rob(L)Kristen-besattheten är löjlig - kan inte alla bara låta dem vara? Det måste vara riktigt irriterande.

 
Ingen bild

twilight-lover

9 oktober 2009 17:25

Jag tycker verkligen synd om dem!! Den kan inte gå ut och äta med kompisar utan att vissa ska tro att de är ett par!!! Asså om de är ett par så är det ju jättekul,men jag tycker att de som skriver att de är ett par borde vänta tills de har bekräftat det. Jag tror inte att det skulle va så kul att alla säger att jag är ihop med någon som jag bara är kompis med. Men jag tycker ändå att de skulle va jättekul om de var ett par,men det är ju inte säkert,så jag tycker det är fel av dem att skriva det innan de vet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards