Twilight  News

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Sofie - 23 december 2009 21:15

Hejsan :D


Jag tror att det är många av oss som är nyfikna på Roberts nya film Remember Me som han spelade in i somras.

Tyvärr måste vi ju vänta ett tag till innan vi får se den. Vad ska vi göra åt detta?

Jo kanske titta på lite nya bilder från filmen, jag hittade precis en ny bild, jag hade aldrig sett den innan så jag hoppas den är ny för er med :D


Den var fin tycker jag, ser ut som han läser några gamla sidor av något.

Undra vad det är, en bok eller brev kanske?

Kramar <33


Av Sofie - 23 december 2009 20:45

Hejhej på er :)


Då var det uppesittarkväll och lillebror hade fixat bongolottor, hmm lite segt men det är väll lite mysigt ^^

Hittade ett klipp från Jodelle Ferlands nya film Wonderful World, Jodelle ska spela vampyren Bree i Eclipse.


Filmen Wonderful World kommer att ha bio premiär den 8 januari.

Kramar <3


Av Sofie - 23 december 2009 17:30

Tjosan: D


Interview Magazinehar gjort en lista över de 20 vackraste Personerna Detta decenniet. (Twenty Most Beautiful People of the Decade)

På den listan hittar vi två Twilight stjärnor, kan ni gissa Vilka?


Det är nämligen Ashley och Robert som är med på listan!

Vill ni läsa alla som är med på listan klicka här!

Här kommer Ashleys motivering:


Ashley Greene

Med fem filmer planeras komma ut under nästa år är det säkert att säga att Ashley Greene rider drivkraften från det absurda Twilight våg. Den unge Vampire med psykiska förmågor, hon har också befogenhet att göra flickor bokstavligen bryts ner i tårar i offentliga har redan överlevt ett sex-tape skandal, så det är ur hennes tonårsidol system. Men hur långt in i hennes egen framtid kan hon se? Från där vi står, den nära framtiden, åtminstone, ser lovande ut.

Ashley Greene:

"Jag växte upp i ett hus som skulle vara perfekt för att ställa en skräckfilm i. Det var ute på landet, precis vid vattnet. Jag är glad att jag aldrig fick se skräckfilm när jag var ung. Annars hade jag kunnat föreställa saker kommer ut i sjön.


1


Roberts motivering:


Robert Pattinson

Lite Brando, en HUGG Dean, besitter Twilight stjärna som lite konstig utlänning kvalitet som vänder grubblande snygg i ikoniska. Han har precis tillräckligt kant för att göra tonåringar och kvällspressen gå till "galen jägare" läge, har du sett Robsessed?, Men också en avväpnande, något förödande självkännedom. Det är tidigt ännu för Pattinson, men vi väntar ivrigt på del två av hans underhållande saga.

Om livet före Twilight:

"Vi tillbringade större delen av året bara bli full varje kväll ..." Jag vet inte om det räknas som "kämpar". "


1a


Ett stort Grattis till de båda :D

Verkligen inte dåligt att komma med på den listan!

Kramar <33


Källa

Av Sofie - 23 december 2009 15:45

Hej på er :D


NU håller snön på att smälta bort :/ Men vi har ialla fall hunnit göra en snögubbe det hör ju till julen.

Snart kommer morfar då blir det julbord och sen blir det kanske lite tjuvstart på julklapparna :P


Hittade en liten video från Clevver Tv, de pratar om att David Slade har twittrat att han håller på med vargarna i Eclipse.

Jag tycker att dom var bra gjorda i New Moon men kan han göra dom önnu bättre är väll det bara bra :D

Kramar <3


Källa

Av Sofie - 23 december 2009 10:15

 Hejsan hoppsan!


Jag måste säga att tackvare Twilight så är jag besatt av Muse, de är så bra och jag tröttnar inte på deras låtar :D

De är fantastiska och det händer ofta att deras musik kommer ut från högtalarna och det gillar vi.


Hittade två nya videos för Muse var med på Saturday Night Live :)

Wiiee jag blev glad, så nu kommer det här så lyssna och jag hoppas ni gillar det.

Stor Kram <33



Videokälla

Av Sofie - 23 december 2009 09:30

Tjosan (:


Jag  hittade två gamla bilder från ett Bill Olive photo shoot med Rachelle Lefevre, Taylor Lautner och Edi Gathegi.

Man ser att det var ett tag sen de tog bilderna, det ser inte ut som Taylor har skaffat sig sina stora muskler här ^^

Tycker det var söta bilder :D

Tre snyggingar på bild, då blir det bra!


Kramar <3


1s

Av Sofie - 23 december 2009 09:00

Hejsan svejsan :D


Anna Kendrick och Billy Burke var nyligen med på GMTV.

Anna pratade mycket om hur det är att spela en roll mot George Clooney, det måste vara en stor chans att spela med en sån stor skådeseplare :)

Mtycket roligt för Anna :D

Kram <3



Källa

Av Sofie - 23 december 2009 08:30

God morgon på er alla glada :D


Då var det bara en dag kvar till julafton, kan fortfarande inte förstå det ^^

Jag är väldigt efter iår, jag vet inte varför men det känns inte som jul fast vi har bakat pepparkakor, julgodis, klätt julgramem och det är till och med snö ute.

Men som sagt en dag kvar till julafton och idag kommer morfar så det blir julbord idag med :P


Vi tar och börjar dagen med tre nya bilder på Kristen, Taylor och Robert.

De två första kommer från EW och den sista är ifrån Kristens Dazed & Confused magazine.

Mycket fina bilder tycker jag, den första är lite Team Edward/Jacob rivalitet ^^

Kramar <33




Bildkälla

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards