Twilight  News

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Sofie - 21 december 2009 21:15

Hej på er :D


Nu är jag hemma igen, har inte hunntít gå in förrens nu.

Var tungen tt slå in julklappar, äta och en massa andra saker :)

Men hoppas att ni också har haft en bra dag, min har varit kanon och jag har nog inga julklappar kvar nu ^^

Tänk att det bara är tre dagar kvar till julafton nu.


Men vi har ju en födelsedags stjärna idag, Jackson fyller ju 25 år idag! :D

Han började ju redan igår fira sin födesedag i Las Vegas med sina kompisar från 100 Monkeys..

Men vi tar och säger Grattis till honom och hoppas att han har en riktigt bra födesedag :D

KramarBellz <33


1

Bilkälla

Av Sofie - 21 december 2009 20:45

hejhej!
det var ett tag sen jag skrev nu igen,som ni kanske har märkt,hihi. Nu har jag jullov och det är verkligen superskönt! Eftersom jag går IB får vi inga betyg nu i vinter,eftersom alla våra kurser går över hela året.

men allt är väl ganska bra iafl.

mitt förhållande har tyvärr tagit slut. men det var för det bättre faktiskt. så nu,när jag kommit över det känns det jättebra.


hoppas ni alla kommer få ett toppen jullov så hörs vi snart igen!


Kram

christina<3

Av Sofie - 21 december 2009 08:30

Hej :D


Innan jag åker tänkte jag visa en ny bild från The Runaways, den ska vara tagen bakom filmningen och den är på Dakota Fanning och Tatum O'Neil.

Ska bli spännande att se filmen och alla kläder och frisyrer.

Tror att det är en bra film, inte bara för att Kristen är med i den men för att det kan vara intressant att följa Joan Jetts liv.

Men visst gillar vi ju att Kristen och Dakota är med i den ^^


Nu ska jag åka, vi ses lite senare!

Kramar <33


Källa


Av Sofie - 21 december 2009 08:15

God morgon på er :D


Har stigit upp tidigt idag för idag gäller det att hitta de sista julklapparna!

Det är ju bara tre dagar kvar ^^

Men jag tror att jag hittar några, men det är kallt ute så man får väll springa mellan affärerna.


Vi börjar morgonen med lite nya bilder på Robert, de två första kommer från deras Japan New Moon Promotion Tour förra månaden.

De andra kommer från Paris New Moon Promotion Tour när han intervjuades av France’s 20 Heures.

Kramar <3


Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards