Twilight  News

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Sofie - 22 december 2009 22:00

Go kväll på er :)


Nu har min kompis åkt hem igen, hade som vanligt sååå roligt och jag hoppas verklign vi träffas snart igen! Hon är en sån fantastisk vän, ni skulle bara veta :D

Hoppas ni också har haft n jätte bra dag, här har det snöat jätte mycket idag eller det var nu på kvällen.

Men nu så är det 0 grader så vi får hålla tummarna att det ligger kvar över julafton för då vill jag att det ska vara snö ^^


Men nog skrivet om det, hittade en ny bild på Jamie Campbell Bower (aka Caius i Volturi). Han var på Maybelline Calendar Launch på Bungalow 8, i St. Martin’s Lane, London.

Och ni kanske känner igen tjejen som står jämte honom? Det är Bonnie Wright som spelar Ginny i Harry Potter filmerna :)


Kramar Bellz <33

Bildkälla

Av Sofie - 22 december 2009 16:45

Tjoo på er :)


För någon dag sedan översatte jag Chris Weitz 10 New Moon hemligheter.

Bland dem fanns ordet Kwop kilawtley, det säger Jacob till Bella innan hon åker till Italien.

Men vad betyder det då, det var många som undreade om jag visste det.


Jag har letat runt lite och det är som sagt Quileute som han säger det på och Kwop kilawtley ska betyda "Stay with me forever".

Alltså stanna med mig för alltid.

Hihi ja nu har vi rett ut det, det var ju skänt :D

Kramar på er <33


Källa & Bildkälla

Av Sofie - 22 december 2009 14:30

Hejsvejs :D


Jag tycker det är jätte roligt med fanart, blir alltid lika imponerad och avundsjuk.

Hittade tv+å bilder på twilightguide, det var en läsare som heter Denice som kommer från Danmark som hade gjort två digitala bilder.

En på Jackson och en på Robert, tycker dom var coola :D


Vad tycker ni om dom?

Kramar <33


1a


1

Källa

Av Sofie - 22 december 2009 10:30

Tjoo :)


Nu ska jag gå och möta min kompis som kommer hit idag, ska bli jätte kul och mysigt. Så det gäller att ta på sig mycket för det är en bit att gå ^^


Men innan jag går ut i kylan tänkte jag visa er lite nya bilder från ett Photo Shoot med Nikki Reed.

Jag vet inte när bilderna tog men det var nog ett tag sen och de togs av Smallz & Raskind. Hon är jätte vacker! :D

Kram på er <3


1az


PhotobucketPhotobucket







PhotobucketPhotobucket







Photobucket

Photobucket

Bildkälla



Av Sofie - 22 december 2009 09:45

Hejsan svejsan :)


Kristen och Robert och The Twilight Saga har vunnit en massa kategorier i en brasiliansk tidning som heter Capricho Magazine.

Robert Pattinson Life har varit så snälla och översatt de vunan kategorierna till engelska :)

De vunna kategorierna var:

  1. Best International Actor (Melhor Ator Internacional) – Robert Pattinson
  2. Best Kiss (Melhor Beijo da Ficção) – Edward and Bella
  3. Movie of the year (Filme do Ano) – New Moon
  4. International Hottie (Colirio Internacional) – Robert Pattinson
  5. Best Capricho Cover (Melhor Capa da Capricho) – Robert Pattinson
  6. Best International Actress – Kristen Stewart
  7. Best Style – Kristen Stewart
  8. Best Book – Breaking Dawn

 

Detta var verkligen inte dåligt, ett stort Grattis :D

Kramar <33

Källa



Av Sofie - 22 december 2009 09:00

Hejsan :)


Bara två dagar kvar till julafton vad kan då vara mer passande än en video där Robert avslöjar vem han skulle vilja kyssa under misteln.

Men tyvärr måste jag nog göra er besvikna för han ger nog inte er svaret ni vill ha ^^


Kramar <33

Källa

Av Sofie - 22 december 2009 08:30

God morgon på er :)


Ser ut att vara en kall dag idag också, ig¨r var det ju minus 14 grader när vi kom hem efter vår shoppingtur. Hoppas inte det är lika kallt idag men hoppas att snän ligger kvar över julafon :D


För någon dag sedan kom ju det tråkiga beskedet om att Brittany Murphy hade gått bort, hon var ju bara 32 år gammal.

För er som inte riktigt kommer ihäg vem hon var så var hon med i lite olika filmer som Clueless, 8 Mile, Just Married Riding in Cars With Boys, Up Town Girls och listan fortsätter.

Många olika Twilight stjärnor har gjort twitter meddelanden om hennes plötsliga bortgång:






Det är verkligen sorgligt, så ung och vacker :/

Hon kommer att vara saknad, hennes filmer var/är så bra men vi får minnas det bästa av henne.

Och denna bildern här under säger mycket, den är på Brittany och Dakota Fanning från Uptown Girls :D


Kramar Bellz <33

Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards