Twilight  News

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofie - 23 oktober 2009 19:01

Hejsan :D


Nu så är det dags att svara på en komentar som vi har fått av en läsare.

Hur får ni tag på alla videos?

 

Svar:

Hejsan, Ja det är ju lite olika.

Ibland hittar jag och Christina videosarna när vi letar runt på tex. youtube.

Men inbland kan vi hitta dom om vi går in på någon blogg eller kollar runt på nyhetssidor som Access Hollywood, Mtv och E!.

Så det är som sagt väldigt olika var vi hittar dom.

Tack för kommentaren och tack till alla er andra som har kommenterat :D

Kramar Bellz <3


Av Sofie - 23 oktober 2009 18:45



Hejsan svejsan :)


Volvo har börjat med ett New Moon Tema, det kan man verkligen säga kolla bilderna under!

Men det är ju toppen då får både bilen och New Moon mer sålda biljetter och bilar kanske?

Under bilderna kan ni läsa vad Newmoonmovie.org skrev ;)


New Moon Volvo XC90 SUV Edward Cullen Car Ad Advertisement


Swedish car manufacturer Volvo has begun a new ad campaign centered around New Moon, as Volvo is the the brand of choice of Edward Cullen in the books and movies.

Volvo is advertising the XC60 SUV in coordination with the movie, where the car will appear as Edward’s ride–a change from the smaller Volvo C30 coupe featured in Twilight.

What about you–will these ads convince you to become a “Stupid shiny Volvo owner”?


Jag tycker det är ganska häfigt med New Moon temat till volvon :D

Kramar Bellz <3

Av Sofie - 23 oktober 2009 18:30

Hejsan :)


Jag hoppas att ni gillar intervjuer, nu innan premiären har det kommit ut ganska många och vi fösöker översätta så många vi kan.

Men jag hoppas att ni tycker om dom, nu blir det en intervju med Alex Meraz och den är gjord av Saturday Night Magazine.


Snm: Det måste ha varit väldigt hård konkurrens om de fyra nya varulvs rollerna. Hur såg din audition processen ut och hur hamnade du i rollen som Paul?
Alex:
Det var en intensiv process.

När jag fick inbjudan att lämna synpunkter, hade jag redan börjat arbeta, för jag visste att det skulle vara fysiskt krävande.

Efter ett par rundor av callbacks hade jag turen att landa i en roll.

 

Snm: Vad kan du berätta om Paul?
Alex: Paul är "Bad Boy" av Wolf Pack.

Han framstår som instabil, men jag tror att han är missförstådd.

Han är bara väldigt stolt över att vara Quilete och väldigt beskyddande över sitt folk.


Ja vi har ju redan på förhandsklippen sett att Paul kan bli arg väldigt lätt.

Men det är säkert som Alex säger, han är missförstådd och vill skydda sitt folk.

Kramar Bellz <3


57612072

Bildkälla


Av Sofie - 23 oktober 2009 17:45



Tjoosan :)

 

Nu har jag bakat klart citronmuffinsen, det blir efterätt nu på fredags kvällen.

Det var kul att baka för det var så länge sedan jag gjorde det, snart blir det mat för magen börjar kurra ^^

Men nu över till det vi skulle :p


Seventeen Magazine har riktigt New Moon tema i deras kommande nummer tror jag att det är.

Det ska finnas massvis med bilder och intervjuer med bland annat Asshley, Nikki, Kellan, Robert, Taylor och Kristen.

Det är inte illa och på omslaget står det också att det ska vara en exklusiv Twilight Sneak peak :)


På min skola har dom lite Seventeen tidningar, man kan ju hoppas att de får detta numret för det skulle verkligen vara kul att läsa.

Då kan man nog lätt roa sig en håltimme ^^

Kramar Bellz <3


Här ser ni omslaget på tidningen :)

1

Bildkälla

Av Sofie - 23 oktober 2009 17:15

Hejhej!
Akta er snälla vampyrpojkar,watch out era vilda varggrabbar, för enter Charlie Bewly, som spelar den onde Demetri i New Moon.

Här är en fantastisk video med snyggingen,jag har nu fallit för den underbara rösten,som även talas av en viss älskling...care to take a guess?.... Robert Pattinson!

Jag har nått för britter jag asså... :P



Jättekul att han verkar komma så bra överens med Rob och Kristen :D Och att han verkligen gillar sin karaktär,det är jätteviktigt.
Kram
Christina<3
Vi tackar spunkramson för videon!
Av Sofie - 23 oktober 2009 17:00

Hejhej!
Jag lade för nån vecka upp en video där Kiowa Gordon shaka loss med sina fans,jag tänkte nu när jag hittade denna videon var jag tvungen att lägga upp den!


Det är Tyson Houseman (killen i glasögon i videon) som shakar loss med sina kompisar,den är underbart rolig!



Det är 42 sekunder ur ert liv och dom kommer fyllas med skratt :D


Kram
Christina<3

Av Sofie - 23 oktober 2009 16:35

Hejhej!
Som jag visade igår var det lite vampyrer som härjade i Rom nyligen,på en filmfestival. Så jag tänkte,varför inte slänga in en video när dom intar röda mattan?




Vem vill inte sätta tänderna i en av dom? ;)


Kram
Christina<3

Av Sofie - 23 oktober 2009 16:30

Hejhej!
Jag har hittat ett ställe där du kan köpa massor av new moon trading cards, nämligen www.amazon.com.

new-moon-trading-cards


http://twilightguide.com/tg/ berättar detta om kort-seten:

There are 72 cards in the base set plus many bonus sets to go after. Bonus sets include the 9 card puzzle-New Moon: 1 in every 7 packs, a 6 card puzzle-The Wolfpack: 1:11 packs, the 6 card set-The Volturi Coven: 1:11 packs, 3 card set-Seeing Alice: 1:23 packs, 1 card Reckless: 1:104 packs. Each box has 24 packs with 6 cards per pack.


Kram
Christina<3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards