Twilight  News

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

New Moon Check-List

Av Sofie - 24 oktober 2009 20:45

Tjooo :)


Hittade en rolig check lista från FearNet, jag ändrade lite på den och översatte den till er, själv tycker jag att den är ganska rolig.

20 november är bara en månad bort, vilket innebär att du bara en månad fram till Twilight Saga: New Moon Premiärren.

Här kommer en lista över viktiga saker som du behöver göra för att dagen ska bli extra speciell ;D


1.) Beställ midnatts biljetter till den 19 november på SF.se nu!

Midnattsbiljetterna är redan ute får att kunna föbeställas så kolla om de finns ute i din närsmaste stad.

En sån här chans får man ju bara inte missa!


2.) Planera ett New Moon tittar party.

Skicka ut inbjudningar till dina bästa Twilight kompisar.

Du kommer att behöva synkronisera klockorna för den stora dagen, men det är värt besväret.

Ni ska tillsammans spendera timmar att räkna ned till den stora premiären, och självklart ska ni äta på New Moon tallrikar och dricka ur New Moon glas.

Spela New Moon brädspelet, för att se vem av er som kan mest om filmen.


3.) Lär känna New Moon soundtrack.

Twilight öppnades till tonerna av The Black Ghosts.

Vilka av bandenkommer från New Moon Soundtracken kommer att vara fösrt ut i New Moon filmen?

Bekanta dig med sångerna i New Moon och se om du kan förutsäga i vilka scener som kommer innehålla Lykke Li eller Death Cab for Cutie och The Killers.

Jag till exempel tror att The Meadow av Alexandre Desplat kommer att vara i en riktigt fin och pampig scen, eftersom den är så fin ;P


4.) Läs om New Moon boken!

Chansen är att du läste igenom alla fyra av Stephenie Meyers romaner på mycket kort tid, för att komma till slutet av Bella och Edward's saga.

Börja med att läsa om Twilight Saga New Moon nu om du vill ha lite repetition av New Moon.

Du kommer upptäcka en massa smaskiga saker när du läser den igen.

Men om jag inte har helt fel har många av er redan läst den mer än en gång, hehe själv är man ju uppe i ett x-antal gånger.


5.) Ladda upp med en massa New Moon godsaker för den stora dagen.

Om du ska se Nymåne på premiär dagen - och speciellt om du ska på midnattsvisningen - gör det till en kväll att minnas genom att fira festligheterna.

När allt kommer omkting så kommer julen varje år, men New Moon premiären har endast premiär en gång!

Så ta på dig din New Moon tröja, dina Edward, Bella och Jacob action figurer, glöm inte New Moon godiset hemma och se till att ha din New Moon väska berädd!


Ja vad säger ni om den här listan? ^^

Kommer ni allt göra allt detta?

Jag kan säga att jag har nötat Soundtracket, vilket är riktigt bra låtar.

New Moon boken har jag som sagt läst ett x-antal gånger och jag har samlat ihop ett par goa kompisar.

Tyvärr blir det inte på premiär dagen som vi ska se den men vi kommer ju att ladda hela dagen tillsammans :D

Kramar på er, Bellz :D<33


1

Bildkälla

 
 
therese

therese

23 oktober 2009 23:02

sv:
ah det var lite synd faktiskt :/
den var väldigt gullig i början men sen blev den mest seg tyvärr.
hehe har just sett klart idol :)
vilka hejar/hejade du på? :D

http://theresejohanssooon.blogg.se

 
elle

elle

23 oktober 2009 23:42

Helloj:)
vilken rolig lista;D

aa det var jag och Christina, vad konstigt att bara vissa har reklam:S

Okej tack de var verkligen fina:)
den verkar vara hemsk den filmen.
Tack, hoppas att det inte var för mycket begärt:)

kram elle

http://hallonflickan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards