Twilight  News

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Sofie - 20 oktober 2009 13:45

OME OMJ OMG OM-----vad ni nu säger! För här är fanemaj den nya New Moon scenen!!!!!!!!

Jag ska inte säga mer än att den innehåller en slap och ett raaaaaaaaaaaaaaaaawrrr! :P


Gud vad bra den var,dom resterande 30 dagarna kommer vara smärta,bokstavligt.

Och inte att glömma...29 dagar tills min Sweet Sixteen! :D


Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 12:45

Hejhej!
Jag har hittat lite nya New Moon bilder jag tänkte ni kanske ville se:)




Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 08:00

Hejhej!
Jag hittade en video ifrån en photoshoot med Taylor Lautner. Och vi säger väl inte nej såhär på morgonen till att få kolla lite extra på Tay när han posar and works that hot body framför kameran? nepp det gör vi verkligen inte. Så enjoy this video!




Det har även kommit en ny bild från hans photoshoot med GQ ;)

1


Mums mums mums!

 

Vad tycker du?

Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 06:16

OME OMJ OMG OM-----vad ni nu säger! För här är fanemaj den nya New Moon scenen!!!!!!!!

Jag ska inte säga mer än att den innehåller en slap och ett raaaaaaaaaaaaaaaaawrrr! :P


Gud vad bra den var,dom resterande 30 dagarna kommer vara smärta,bokstavligt.

Och inte att glömma...29 dagar tills min Sweet Sixteen! :D


Kram
Christina<3

Av Sofie - 20 oktober 2009 06:15

Hejhej!
Vi vet nu alla,som jag skrev igår att Peter Facinelli för sista gången åker tillbaka till Vancouver för att spela in sitt sista i Eclipse.

Men jag måste bara visa denna bilden,från när han var hemma sist. Det är på han och hans dotter och den är verkligen jättegullig! jag förmodar att fler av er tycker det också :P Han är våran egen superpappa,eller vad säger ni?


Kram
Christina<3


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards