Twilight  News

Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofie - 18 augusti 2009 19:48

Hello :)


Jag vet en kändis som verkligen gillar Edward Cullen och hon är inte rädd föt att visa det heller.

Kan ni gissa vilken jag pratar om?

Jo det är Kelly Clarkson, hon sjöng närmligen en låt och hade en stor pappers bild av Edward, ljudet är väldigt dåligt på videon.

Men det är innehållet som är kul ljudet spelar inte så stor roll ^^


Kram :)



Av Sofie - 18 augusti 2009 19:21

Hello :)


Nu kommer jag varna er, kolla inte på resen av inlägget om ni inte vill ha spoilers för New Moon, för jag har hittat stills från nya traiern.

Får ni inte nog av de som finns här, klicka då här!


Kram på er ;D<3 


Tror att det är Dakotas rygg vi ser och hon är inne i rummet med Volturi, vi ser inte mycket av dem men lite ;D 


Dakota med ett par glödande röda ögon  och en bra make-up :D 


 Jaocb och Bella


Edward och Bella återföreningen? :)

Av Sofie - 18 augusti 2009 18:38

Hejsvejs ;)


Var inne och kollade på Mtv och där hittade jag en lista över fem saker som saknades från New Moon trailern.

På plats nummer

1. The Cliff Dive
2. Fight Scenes
3. The Vanishing Volturi
4. Quil Be Seeing You
5. It Ain’t Easy Being Human


Hmm sitter här och funderar lite, jag vet inte om jag hade velat att tex klippdyknings scenen och mer Volturi skulle visas.

Inte för att jag inte vill se det, jag längtar det kan jag lova men jag vill bara att man ska få lite och inte allt för mycket, vill ju ha mycket spännande att se på när man ser filmen ;)

Vad tycker ni, skulle de visat mer av de klippen ovan i Trailern?

Jag vill nog att det ska komma närmare filmen i så fall ^^

Kram :D


Twilight saga tårtor hittade på twilightguide ;)
Av Sofie - 18 augusti 2009 18:28

Hello :)


Vi vet att många av stjärnorna i Twilight Saga gör olika saker för välgörenhet, vilkte jag tycker är mycket bra :)

Det är så bra att de vill hjälpa andra människor och att de orkar det.

Här kommer en lista över vad de pysslar med:


1. Ashley Greene-Do Something

2. Jackson Rathbone-Spencer Bell Memorial

3. Michael Welch-Kids With a Cause

4. Christian Serratos-PETA

5. Kellan Lutz-Boys & Girls club of America


Sen vet vi ju att Ashley tidigare har varit med på Donate my dress och Peter Facinneli har gjort massa olika saker.

Sist var det för att donera blod till röda korset :)


Hittade också en video från Mtv där Jackson pratar om Spencer Bell, så den kommer här under ;)

Kram på er <3



Movie Trailers - Movies Blog
Av Sofie - 18 augusti 2009 16:45

Hello :)


Nu har jag varit ute med kissemissen Alice, hon är helt vild ute ^^

Jag hittade en bra artikel från Rotten Tomatoes om Chris Weitz och vad han tidigare har gjort.

Översatte den till er ;)


In i projektet kommer Chris Weitz, med en redan imponerande bakgrund.

under loppet av ett decenium har han stora framgångar och bland dom finns en Oscarsnominering (som delas med brodern Paul) för filmen About a boy och en hand i den framgångsrika American Pie.

Och nu senast senast Philip Pullmans bok His dark Materials i form av The Golden Compass år 2007.

Han är tidigare känd från Chuck & Buck.


Wyck Godfrey pruducent pratade enbart med Rotten Tomatoes och sa att Chris egna skådespelar erfarenheter ger ett närmare band med skådepslearna, vilket gör att det blir en bättre arbetsmiljö. 

"Jag tror att det är bra att han har agerat innan, han litar mycket på skådespelarna och de gör bättre och mer naturliga framföranden." sa Wyck Godfrey.


Jag tror Chris kommer att vara en bra regissör för New Moon, han verkar vara lugn och väldigt seriös.

Hans tidigare filmer har varit bra gjorda så det får vi hoppas att New Moon är också :)

Kramar <3 


DF-13610.jpg

Av Sofie - 18 augusti 2009 16:05

Hejsan på er :)


Nu är jag hemma från skolan, det har varit en slapp dag vi hade lära kännar dag med russin projekt.

Eftersom vi är ettor fick vi inte göra speciellt mycket och vi blev klara ganska snabbt sen fick vi sluta tidigare.

Det var bra problemet vara att jag fick vänta på bussen lääänge men nu har jag cyklat sista biten och är hemma igen :)


Nu blir det Twilight Stuff ;)

Kristen ska vara på omslaget för Daze and Comfused Magazine, den kommer att finnas på hyllorna nu på torsdag den 20 augusti!

För er som inte känner igen tidningen så är det en tidning med omslag av musik, konst & kultur, mode och de ligger i London.

Såhär ser tidningen ut, Kram <3


311m1vs


Av Sofie - 18 augusti 2009 06:34

Hej :)


Nu har jag glada nyheter till er alla!

Summit har nu släppt den andra officiella New Moon trailern, ni kanske har sett den innan men nu kommer den från Summit och det är bra kvalité :D

Jag måste säga att det gjorde stor skillnad att kolla på denna versionen, jag tyckte den var bra ;)

Innan tyckte jag inte den var så bra men det kan ha berott på att kvalitén var så dålig.


Detta innebär att det är en spoiler eftersom det är en trailer för New Moon!


Här kommer den, sen ska jag snart cykla till bussen så det får bli mer när jag kommer hem ;)

Hoppas alla får en bra dag idag så ses vi lite senare, Kramar <33



The Twilight Saga: New Moon 'Meet Jacob Black' Preview in HD
Av Sofie - 18 augusti 2009 06:13

Hejsvejs ;)


Kommer ni ihåg bilderna på Dakota Fanning som jag la upp igår?

De kom från NY Times och det fanns en liten artikel så den kommer här-


Dakota Fannig är så behärskad och formulerad att man får påminna sig själv om att hon är är 15 år.

Dakota delar med sig lite av att spela Jane-

"Man måste kunna separera sitt personliga liv och att spela en karaktär...det är inte ditt riktiga liv".

En bra sak för henne är att New Moon är den andra filmen i Twilight serien, hon tar gaddarna in i mörkret som Jane en mycket obehaglig vampyr.

Hon brydde sig inte om att försöka hitta några förlåtande egenskaper i Jane "Hon är ganska ond", skrattar Dakota.

"Ja hon känner sig som hon bara gör sott jobb genom att tortera människor och det är ont."

Kram :)<3


dakota-fanning-bottega-veneta-01

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards