Twilight  News

Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofie - 21 augusti 2009 19:15

Tjena mitt bena :)


Hittade lite nya bilder från ett Photo Shoot med Ashley Greene, hon gjorde det med Smallz & Raskind.

Ashley blir så bra på bild, älskar bilderna under!

Here comes the pictures ;) <3



Av Sofie - 21 augusti 2009 18:54

Hello :)


Sorry är lite seg idag, lyssnar på musik o ligger i sängen, kanske inte det bästa om man ska få något gjort? :p

Men nu ska det bli ändrging på det, nu blir det lite om Julia Jones som har fått rollen som Leah Clearwater.


28 åriga Boston födda Julia Jones har precis blivit castad för Leah i uppkommande Twilight Saga filmen Eclipse.

SEGN.com rapporterar att Julia Rico var först ut att prata om nyheten.

Nedanför kan ni höra del 1 av deras samtal, den andra delen kommer lite senare i augusti.

På mindre än 48 timmar 342 frågor till Julia från olika Twilight Fans runt om i världen.


Några av dom frågorna var, Det ryktades om att Vanessa Hudgens provspelade för rollen som Leah?

Julia: Nej det fanns ingen sanning i det.


Audition processen?

Julia: Den var inte så besvärlig.

David spenderade verkligen tid med mig för att jobba med karaktären.


Har du läst böckerna?

Julia: Jag blev väldigt besatt och läste alla fyra.

Förra veckan läste jag de tre första igen och avslutade precis Eclipse, jag tycker böckerna är fantastiska.

Stephenie har fångat en nivå av mänskligheten och hon har fångat Bellas karaktär väldigt bra.

Hennes inre tankar är som dina inre tankar som du kanske inte alltid vågar erkänna för dig själv.


Vill ni höra intervjun med Julia, klicka då här!

Kram på er <3



Av Sofie - 21 augusti 2009 18:05

Hejsan svejsan :D


Yay fredag idag, dte kan inte bli mycket bättre, helg och man kan pusta ut efter första veckan.

Skolan idag var helt okej men det ser just nu ut som vi kommer att bli fyra istället för fem, en jätte snäll kanske ska byta.

Tråkigt **/

Men vi får se hur det blir på måndag för nu är det i alla fall helg :D


Kommer ni ihåg The Hillywood Show?

De är dom som har gjort parodi på Twilight, de är duktiga men jag är inte glad för parodier.

De har håller på med en frö New Moon med så det finns en sneak peak, lägger inn tre videos här.

Bakom scenerna, Twilight och New Moon ;D

Kram på er <3



Av Sofie - 21 augusti 2009 06:25

Hello :)


Tidigare i veckan visade jag en bild på en buss som hade motivet med New Moon.

Bussen är igentligen en gammal skolbuss som The Silvia Family köpte för att hon skulle kunna skjutsa sina 10 barn samtidigt.

Och när hon skulle måla om den så tänkte hon varför inte ta bilder från min favorit bok serie?


Här nere kan ni se två bilder det är de olika sidorna på bussen, vill ni se hur bussen ser ut innuti klicka då här http://thetwilightbus.blogspot.com/


Nu är det dags för frukost ;)

Hoppas alla har en bra dag och att ni kikar in lite senare för det är ju fredag idag och sen är det helg!

Många kramar till er fanastiska läsare <33


Av Sofie - 21 augusti 2009 06:20

Hejsan!


Komemr ni ihåg muffin scenen i New Moon?

För er som inte gör det så är det scenen när hela Wolfpack samlas i Emilys hus, Sams föstmö.

Hon ska baka otroligt goda muffins  och de samlas för att prata.

Jag hittade en intervju med Mtv, de pratar med Kiowa Gordon och han berättar om en scene han gillade att filma, och det var just muffin scenen :)


Ni kan se videon här under :D

Kramar Bellz



Movie Trailers - Movies Blog
Av Sofie - 21 augusti 2009 06:11

Hejan svejsan :D


Nykomlingen BoBo Stewart som ska spela Seth Clearwater pratade med Access Hollywoods Dish of Salt igår.

Reportern Laura Saltman uppger att BoBo börjar filma nästa månad.


Jag tror BoBo kommer bli bra för rollen, han ser lite ut så som jag hade tänkt mig :)

Kram!


Eclipse Seth Clearwater BooBoo Stewart

På bild, BoBo & Laura Saltman

Av Sofie - 21 augusti 2009 06:00

Hej :)


Här kommer lite nytt om Eclipse filmningen, och därför innebär det spoilers för Eclipse ;D

Många källor uppger att de igår natt filmade scener utanför Vancouver som ska användas för Eclipse, Twilight Examiner säger-


Den allmänna meningen verkar vara att scenen de filmade innehåller två vampyrer i en drömsekvens.

De flesta är överens om att scenen är relaterad till Jasper (Jackson Rathbone) och han erfarenhet av karaktären MAria ( Catalina Sandino Moreno).


Woho, nu är verkligen Eclipse inspelningen igång jag blir så glad :D

Kram <3


Eclipse Barn set vancouver

Av Sofie - 21 augusti 2009 05:52

God morgon, god morgon!


När jag vaknade för några minutersen så var det ganska svart på himlen, och när jag tartade datorn höde jag att det åskade långt borta så jag vet inte hur länge jag hinner blogga innan åskan kommer hit.

Och förlåt för igår men då slutade internet fungera, så det var därför jag inte kunde fortsätta blogga ;(


Men nu ska vi fixa det, hoppas inte åskan kommer hit!

HIttade en video med PerezHilton, han pratar om Kristen och Robert, och ja vad ska man säga?

Han är som han är :p

Här kommer videon, Kram på er <3



MTV Shows

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards