Twilight  News

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofie - 17 juli 2009 09:08

Hej :)


Kolla in bilden under, Ashley Greene var på Cosmopolitan Magazine Party på W Hotel i Los Angeles.

Hon såg strålande ut och såhär säger Radar Inline om hennes garderob-


"Ashley äger platsen som den mest stilfulla Twilightern, hon bar en blå blommig Max Azria mini-klännig.

Klänningen kommer ut i december och den kommer kosta $158.

Hon hade en  Sergio Rossi touch, små livfulla accesoarer, det var minimalt och korrekt."


Jag tycker Ashley passade super bra i klänningen och allt passade så bra ihop :D

Hon lyckas alltid med sina kombinationer!


Kram <3


Ashley Greene Cosmo Party

Av Sofie - 17 juli 2009 09:04

Hejsan !

 

Nu kommer det lite info om Comic Con som ska hållas i San Diego den 23-26 juli.

Det kommer att visas exklusivt material som ska framföras av stjärnorna själva.

Jag har också lite glada nyheter till alla för Ted Casablanca på E! har precis avslöjat att både Robert och Kristen ska vara närvarande!

 

Deep Twi säger att Robert precis hinner filma klart Remember me så han hinner vara med på festivalen.

Filmningen ska sluta på torsdagen så han hinner kanske dit i slutet av veckan.

Det är ju lätt att schemat ändras på inspelningen, det kan ju ibland ta lägre tid än vad man har trott men fans och alla som ska vara där förväntar sig att han ska vara där.

 

Kristen Stewart schema är lite tajtare, det är riktigt häktiskt nästa vecka men Kristen ska enligt källor göra en snabb visit på Comic Con.

 Det blir spännande att se om båda kommer att vara där och det kommer säkert komma en massa bilder och videos :)

Kram!

Kristen Stewart Robert Pattinson Comic-Con

Av Sofie - 17 juli 2009 08:55

God morgon på er :)


Hoppas alla har sovit gott!

Jag tyckte det var på tiden att byta design, så nu är det gjort jag hoppas ni gillar den.

Bakrgunden är ritad och färglagd av mig :)


Men jag har en liten fråga, är det jobbigt att läsa blå text?!

Vill inte att ni ska tycka att det är jobbigt att läsa ;)


Kram på er <3



Av Sofie - 16 juli 2009 23:23

God Natt :)


Nu är det dags för mig att säga godnatt till er, det blev ganska sent men så är det när man kollar på tv ^^

Hoppas alla har hafte n bra dag, det var ju lite ovanligt för det var såvarmt och gott idag, så det var toppen!

Jag har sån skriv glädje idag, har nog aldrig  tyckt att det var så kul att översätta engelska intervjuer och artiklar som jag tyckte idag ^^

Skit kul verkligen, imorn kommer mer men för att ni ska kunna titat på det så hoppas jag att ni sover gott :D


Men första tar vi ett litet Edward citat från början av New Moon.


Anyway, you don’t irritate the Volturi. Not unless you want to die—or whatever it is we do. /Edward


Hur som helst, du behöver inte irritera Volturi. Inte om du inte vill dö, eller vad det nu är vi gör. /Edward

Sov gott på er fantastiska läsare <3

Av Sofie - 16 juli 2009 21:05

Hej :D

Jag läste presic något som gjorde mig jätte glad, vet dock inte om det stämmer :p

Men enligt nmm.org ska New Moon trailern (den som visades på Mtv Movie Awards) ha visats före Harry Potter och Halv-blods prinsen.


En läsare som heter Amanda skickade in en bild på Edward,Bella och Edward dockorna och i bakgrunden ser ni New Moon trailern visas!


200907150914.jpg

Men det är också läsare som har rapporterat att de inte har sett New Moon trailern innan Harry Potter.


Så jag undrar, ni som har sett Harry Potter och Halv-blods Prinsen visades New Moon trailern före filmen?


Kram på er <3


Av Sofie - 16 juli 2009 20:35

Hejsan!


Hittade lite bilder från gårdagens filmning i New York, Robert såg glad ut ^^

Han log och var glad och hade sina snygga brillor på sig.

 200907150901.jpg


Robert Pattinson underwear

Av Sofie - 16 juli 2009 20:25

Hejsan :D


Hoppas alla har en bra dag i sommarvärmen.Dagen har spenderats med en mycket god vän som nu har åkt hem, så nu är det dags för lite inlägg ;)Tänkte börja med en trailer för Harry Potter och Halv-Blods Prinsen.Hoppas inte ni blir sura på mig för det är så mycket Harry Potter just nu, men det är ju värkligen så spännande ^^Kram :D
 
Av Sofie - 16 juli 2009 20:04

Hejsan :D

Hoppas alla har haft en bra dag, min dag har varit jätte bra.

Min super goa vän var här och vi hade lika kul som vanligt, man kan inte ha annat än skoj med henne.

Vi kollade klart på Marley and Me, jätte gullig och rolig film men den var också mycket sorglig :(


Men nu blir det lite mer Potter feber, igår tipsade jag om ett program på kanal 5.

Hittade klipp från youtube, det är lite liknande det som visades på femman igår så jag tänkte lägga upp det här ;)

Så luta er tillbaka och kolla för de är långa men riktigt bra!

Kram :D



Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards