Twilight  News

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofie - 18 juli 2009 16:44

Hejsan :)


Nu är jag hemma igen efter ett besök hos min gammelfarmor, nu så håller jag på med pizzasallad och vanilj glass.

Och snart ska pizzadegen göras så det är full rulle.

När jag har vipsat klart och fått in glassen i frysen hade jag tänkt att förbereda lite inlägg, för om jag hinner sp kommer det bli många ikväll ;)


Reelz channel har letat upp 5 fangjorda trailers för Eclipse, kommer lägga up alla fem här och sen får ni gärna kommentera vilken som ni tyckte var den bästa.

Jag tycker alla var bra för olika sett de har med olika scener och olika texter men just nu är nog favoriterna 2 &3:an ^^

Kram på er <3







Av Sofie - 18 juli 2009 11:08

Hejsvejs :)


Nu ska jag iväg en sväng till min gammelfarmor, men eftersom det har hänt så mycket på Twilightfronten idag så kommer det bli mer när vi kommer hem.


Men innan jag åker så ska jag lägga upp ett klipp från It’s On With Alexa Chung i onsdags var Ashley med där ;)

Hon pratar om Robert och så visar hon sitt baseboll kast i högklackat!

Som vanligt lika snygg!


200907171439.jpg

Av Sofie - 18 juli 2009 11:02

Hej :D

Nu ska jag svara på en kommentar ;)

 Frågan var: Hur kan du ha dina egna bilder som bakrunds bild? Svar:

Du loggar in på bloggen klickar på Ladda upp bild, finns i högerspalten.

Klicka sedan på Bläddra och välj bild tex från skrivbordet och sen där det står beskrivning kan du skriva tex min bil så hittar du den lätt och sen klickar du på Ladda upp bild.

 

När du har gjort det så klickar du på Färg & Utseende.

Och där står det Bakgrundsmönster och så bläddrar du där till du hittar bilden du laddade upp och sen klicka på sparar så får du  det som bakgrundsmönster på bloggen ;)

 

Ha det bra, kram :D

Av Sofie - 18 juli 2009 09:40

Hejsan :)


Hittade en ny fantastisk intervju med Chris Weitz och det kommer bli tonvis med info den kommer från Hitfix ;D


  • Chris Weitz blev själv förvånad över hur snabbt Phil Tippets företag förvandlade Jacob till en varg i slutet av New Moon teaser trailern.

  • Han kommer att lägga fram den ihopklippta filmen till Summit inom de närmaste två veckorna.

  • Thom Yorke och Kings of Leon är intresserade av att bidra till New Moon soundtracket.

  • Filmen i filmen "Facepunch" kommer bara att höras inte synas.

  • Hans visioner för Volturi är mycket likt från boken, han ser också att de har blivit lite galna efter att ha levt i 2000 år.

  • Han träffade David Slade och han tror att han har andra visioner för Eclipse än vad han har för New Moon men det kommer vara samma skådespelare och samma effekt team.

  • Han säger att det är smickrande att fansen vill ha honom som regissör för Breaking Dawn när de inte har sett New Moon, men han tror att fansen vill ha David Slade när de har sett Eclipse.

  • Han måste lämna in filmen innan den 30 oktober annars kan det bli stora problem med att hålla premiär datumet.

Rotten Tomatoes har också lite info att dela med oss och de avslöjar att de inte har filmat scenen där Edward friar-


"It hasn’t been cut out, I can tell you that much,” Weitz carefully shared.

Han pausar liet för att fundera på hur han ska fortsätta, han vill inte avslöja för mycket.

"Det kommer inte att komma på samma sätt som man tror att det ska, hur ska jag uttrycka det?

Det kommer att vara speciellt.

Jag tror inte att det blir en besvikelse."


Kram på er hoppas ni hittade något intressant :D

Kramar <3


Chris Weitz new Moon papercut

Av Sofie - 18 juli 2009 08:59

Hej :)


Jag vet inte om ni kommer ihåg men för ett tag sen kom den en video där det visar var de hade spelat in de olika scenerna i Vancouver.

Nu har andra delen av New Moon set tour kommit ut så jag lägger upp den här under.


I denna videon får vi se var de spelade in scenen där Edward gjorde slut med Bella.

Här kommer videon, kram :)



Av Sofie - 18 juli 2009 08:28

God morgon på er :D


Hoppas alla hade en bra fredag, min fredag var mycket bra för jag var på Harry Potter och Halv-Blods Prinsen.

Tar kanske och skriver en recension på den sen, just nu kan jag säga att jag var imponerad ;D


Men jag tycker vi tar och börjar med lite Twilight stuff för det ser ut som det har hänt lite där :)

Jag samlade ihop lite bilder från Roberts filming i New York, det kommer ju nya bilder varje dag!


Påden andra bilden bär Robert på en rosa luftmadrass eller något liknande.

Som ni ser så förler paparazzian varje steg Robert tar.

Kram <3



Robert Pattinson Stunt Double

Robert Pattinson Pink Sovsäck


Robert pattinson ihåg mig

200907171210.jpg

Av Sofie - 17 juli 2009 18:53

Hejsvejs :D


Vill ni veta vilken Michael Welch favoritfilm är?

Det kan ni ta reda på om ni kollar inlägget under, men ärligttalat så trodde jag inte att det skulle va den filmen.

Har aldrig hört talas om den :p


Hehe men här kommer klippet ;)

Kramar



.syn{font-family:Arial;font-size:11px;padding:5px;width:470px;background:#585858;border-top:1px solid #777777;color:#ccc;} .syn a {color:#ccc;}Waking Life Michael Welch | Movie Trailers
Av Sofie - 17 juli 2009 18:44

Hejsvejs :)


Står på toaletten och lockar håret och datorn sitter just nu på ena handfatet :p

Men så är det när man har mycket att göra, snart så är det mat och är det snart dax för Harry Potter!

Men nu blir det Twiligth ^^


Visste ni att Stephenie ligger super bra till på två boklistor?

Här kommer dom-

 

Barn & Ungdomslitteratur 2009 juni

 

1.Så länge vi båda andas

2.Ljudet av ditt hjärta

3.När jag hör din röst

4.Om jag kunde drömma

 

Utländskt inbundet/häftat 2009 juni

 1. Breaking Dawn2. Eclips3. New Moon4. Twilight5. Twilight Saga Set

9. Eclipse på finska

11. New Moon på finska

14. Twilight

18. Breaking Dawn

20. The Host

 

Infon ät hämtad och sammanställd från adlibris.se.

Det är inte dåligt att toppa listorna så, det är riktigt imponerande tycker jag.

Kram på er <3


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards