Twilight  News

Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

NY Jacob Black poster

Av Sofie - 27 juli 2009 12:39

Hejsan :D


 Sitter nu här ensam i husvagnen, de andra är på stranden och jag ska snart gå dit jag med ^^

Det blåser lite idag men just nu skiner solen så jag tänkte passa på att bättra på solbrännan lite.


Det här blir ett kort litet snabbt inlägg men jag kan inte hålla mig borta från bloggen, saknar er så mycket!

Det kliar lite i fingrarna och jag saknar att få läsa om allt nytt som har hänt.


Men jag är så otroligt glad över att ni fortfarande kikar in ibland även om det inte kommer något nytt här.

De betyder så mycket och era kommentarer jag ser fram emot att få läsa dom :D


Jag hoppas att ni också har det bra, det är ju bara lite mer än en ecka tills jag är hemma igen, och då ska ni tro att det finns mycket att ta igen.

Det har ju hänt tonvis med saker på Twilight fronten!


Så jag hoppas att ni har det jätte bra, Stora Kramar till er alla <3

Saknar er super mycket ;D

Bjuder på en Jacob poster ^^


Taylor Lautner Jacob Black Shirtless Tattoo Wallpaper Desktop New Moon

 
 
charmgirl

charmgirl

27 juli 2009 17:16

hoppas du har det jättebra:D
åh, jakob är ju så snygg.. har du sett klippena från new moon som kommit ut? ååååh, jag längtar tills november:D

http://charmgirl.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

27 juli 2009 17:53

Hej Bellz, så bra att du gör lite inlägg :)
Har du sett att det har kommit scener från New Moon filmen, man får se motorcykel scenen och Italien scenen när bella springer till edward!!!!
Åh dom är så bra asså, jag tror att jag dör, jag har lagt ut dem på min blogg så kolla dom där :D:D:D
Kramar Johanna i iver och lycka!

 
johanna

johanna

31 juli 2009 10:51

hej bellz ville bara säga att jag har en ny blogg:) denna gången en bloggagratis :p
kram

http://www.johannasoderstrom.bloggagratis.se

 
Ronja

Ronja

5 augusti 2009 18:47

Hej! Fin blogg. =)
Titta gärna förbi på min blogg, och ställ frågor om du vill. Har "Frågestund".
/Ronja

http://www.blandminatankar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards