Twilight  News

Alla inlägg under maj 2009

Av Sofie - 6 maj 2009 15:00

Hej på er :)


Hoppas ni har haft en bra dag!

Dagen har varit bra men kallt och regnig + att det har börjat blåsa :(

Men vad är bra att hitta på när det regnar?

Jo man tar och bloggar lite ;)


Detta klippet måste jag lägga upp, det är på Kellan när han härmar hur Robert springer.

Det ser sjukt roligt ut, sitter n här själv och skrattar.

När Kellan har sprungit kommer det mer kul, Peter Facinelli hoppar upp på Kellans rygg och de ska lika Edward och Bella :p


Det är verkligen värt att se det ;)



Av Sofie - 6 maj 2009 07:06

Hej på er :)


Nu ska jag snart till skolan igen, hoppas ni får en bra dag :)

Igår satt jag och letade efter låter Running up that hill med Placebo och då hittade jag denna videon som finns här under.


Jag tycker den är riktigt bra, musiken passar bra in tycker jag, vad tycker ni?

Slutet av videon är också bra, man hör hur Bella skriker och man blir ledsen för det käns så äkta.

Ska försöka hitta New Moon teaser trailern, ännu har jag inte hittat den så ni för denna videon istället :p


Ha en bra dag hoppas vi ses senare :)

Kramar Bellz<3

Av Sofie - 6 maj 2009 06:55

Hej :)


Punkd hade lite nya bilder på Jamie Bower (Caius) och Michael Sheen (Aro).

Bilderna kommer från när de anlände till Vancouver.

Det finns ganska mycket info om vad de har filmat i Vancouver nyligen, men

tyvärr inga bilder :(


De ska ha filmat med grön duk, en scene med en Porsche och Bellas klippdyknings scen.


Edward ska ha ringt ett samtal och han blir mycket upprörd, undra just vad det kan va för scen? :p

Ska inte avsläja något för er som inte läst boken.


Och sist Edward,Bella och Alice eskoteras av några vampyrer inklusive Dakota (Jane) ner i underjorden för att möta resten av vampyrerna.


Låter riktigt spännande det här ju!

Man kan ju knappast vänta^^

 jamie-bowers-michael-sheen-vancouver.jpg


Av Sofie - 6 maj 2009 06:40

Hallo :)


Det finns ständigt nya rykten om kändisarna.

Ett rykte som har funnits ett litet tag nu är om Taylor och Selena, är de tillsammans eller ej?

De har ju båda förnekat det och sagt att de bara är vänner, men om man tittar på de nya bilderna gissar jag på att de är tillsammans.


Kolla in bilden under och klicka här för mer bilder!

Det finns till och med bilder på när de kramas, så gulliga är dom ^^

Vad tror ni är de tillsammns elelr är de bara vänner?

Vänner kan ju faktiskt också kramas :p


Taylor Lautner and Selena Gomez

Av Sofie - 6 maj 2009 06:23

Hej :)


David Slade blev nyligen presenterad som regissör till Eclipse, i höstas gjorde han skämt av Twilight filmen.


I en intervju David gjorde i november berättade han att hans vänner och han vill se se en film, men de hade redan sett alla bra filmerna.

Den helgen kom det inte ut något som lockade David speciellt mycket.

Han var inte alls sugen att se en romantisk vampyrfilm med tonåringar, de var många som sa att han skulle se den och då skrev han:

“Twilight drunk? No, not even drunk. Twilight on acid? No, not even on acid? Twilight at gun point? Just shoot me.”


Jag tror nog att David ångrar sitt lilla skämt nu när han har blivit regissör till den andra uppföljaren till Twilight.

Han har nu erkännt att han inte hade sett filmen när han gjorde detta uttalandet.


Men nu ska han ha sett filmen och läst böckerna och säger att Stephenie har skapat ärliga och vacka karaktärer.

När jag läste hans skämt första gången blev jag lite skeptisk mot honom som regissör.

Men nu när han har redat ut sitt lilla skämt börjar mitt förtroende för honom stiga igen.


Vad tycker ni, blir han en bra regissör till Eclipse?


200905040725.jpg

Av Sofie - 6 maj 2009 06:13

Go morgon :)


Hoppas alla har sovit gott, jag är lite trött och hade gärna sovit en stund till!

Men nu är jag uppe och tänkte gräva fram lite Twilight saker.


Tänkte börja med en video med Kellan, han pratar lite om New Moon och sen kommer det en liten rolig sak.

Kellan sa att han dejtade Selena men sen sa han att han skojade, trodde först på det :p


Kolla in vidon :)

Av Sofie - 5 maj 2009 22:18

Nu sger jag God natt till er :D


Jag hoppas att alla sover gott i natt och att vi ses imon!

Idag skulle Teaser trailern för New Moon prel. kommit ut men det visade sig att den fanns på Blue-Ray skivan.

Har vi tur kan vi nog få se den ialla fall, jag ska göra mitt bästa för att hitta den!

Jag vill så gärna se den! :D


Nu tar det inte lång tid innan casten kommer till Italien för att filma, det är också så spännande!

Jag längtar, vill se nya bilder och videos :)


Eftersom jag inte fick ta på Teaser trailern idag så för ni nöja er med en video om The Volturi.

Den är riktigt bra gjord och verkligen värd att se!

Musiken höjer effekterna jätte mycket :)


Kramar på er Bellz<3



Av Sofie - 5 maj 2009 22:08

Go kväll på er :D


Hoppas att ni har haft en bra dag idag!

Ni får gärna kommentera vad ni tycker om kategorin tankar som jag precis påbörjade.


Då tar vi lite blandad info i det näst sista inlägget :)

Det kom lite nya bilder på Dakota Fanning idag från Lax flygplats.

Vi har inte sett några bilder på henne från inspelningen, så jag tycker det var kul att få en liten skymt av henne :)


Sedan tar vi ett citat ur Twilight och detta kommer ifrån när Edward och Bella är på ängen :)


I knew at any moment it could be too much, and my life could end — so quickly that I might not even notice. And I couldn’t make myself be afraid. I couldn’t think of anything, except that he was touching me./Bella


Bild på Dakota från flygplatsen ;)

Dakota Fanning Jane New Moon

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards