Twilight  News

Alla inlägg under maj 2009

Av Sofie - 7 maj 2009 06:59

Hej igen :)


Vet att det har blivit mycket klipp här nu på morgonen, hoppas att det inte gör något!


Tänkte va detta klippet, man kan väll säga att det är ett litet Twilight inspirerat trnings program.

Har inte testat det själv jag har bara kollat på det, men kanske är bra som lite morgon gympa så man är pigg och glad hela dan?!


Nu måste jag gå och packa mina grejer jag ska ha till skolan idag och äta lite frukost!


Hoppas att alla får en bra dag och ni kikar in en runda ikväll :)

Kramar Bellz<3



Av Sofie - 7 maj 2009 06:38

Hej igen :)


Nu har jag lite tråkiga nyheter för alla oss Twilight fans, New Moon teser trailern skulle prel. komma ut den 5 maj.

Sedan ryktades det om att teaser trailern skulle finnas med på Blue-Ray skivan, men det gjorde den inte :(


Däför har jag inte kunnat hitta den ;(

Nu ryktas det om att teaser trailern för New Moon ska komma i slutet av maj och kanske i samand med Mtv Movie Awards den 31 maj.

Det kan även dröja till juni-juli innan vi fårse den :C


Jag antar att det bara är att vänta och se, men jag ville så gärna se den!

Kanske väntar dom lite för att dom vill ha med lite från Italien i teasern?

Det kan vara lite bra kanske?!


Av Sofie - 7 maj 2009 06:31

Hej :)


Nu finns det nya rykten, de denna gången om New Moon Soundtracket :)

Det ryktas om att Kelly Clarkson ska vara med på soundtracket med låen Did you.


Stämmer ryktet så kan jag säga att henned låt Did you skulle kunna passa bra in i New Moon.

Lyssnar man på texten så hör man att den handlar om rätt saker, vad tycker ni om hennes låt Did You?

Hittade tyvärr ingen text till den men jag hoppas det går bra änså :D



Av Sofie - 7 maj 2009 06:12

Hej :)


Här kommer ett klipp som bara måste upp!

Vad kan bli bättre än att få sitta i Kellans knä?

Jo om du samtidigt får ryggmassage av Edi och fotmassage av Peter, det hade väll inte varit helt fel?!

Detta hände en tjej, kolla in klippet :)


Sån tur skulle man haft!




Av Sofie - 7 maj 2009 06:02

God morgon :)


Hoppas alla har sovit gott inatt!

Idag ska vi ha orientering hela eftermiddagen så jag hoppas på att det inte ska regna.


Jag vill tacka er alla som läste bloggen igår. det är så kul att det var så många :D


Tänkte börja dagens första inlägg med en intervju som Access Hollywood gjorde med Kellan.

De pratar om New Moon filmningen i Italien.

Det verkar inte som Kellan ska filma han ska istället vara en amerikans turist :)

De verkar ha lite hemliga planer för Roberts födelsedag, det kan ju vara spännande att se vad det kan vara för något!



Av Sofie - 6 maj 2009 22:16

Hej på er :)


Eller kanske jag ska säga god natt till er, jag ska snart gå upp och läsa lite så därför blir detta dagens sista inlägg :(

Det har verkligen varit en bra blogg dag idag och det måste jag tacka er för, som läser bloggen!

Ni är helt fantastiska, hade varit kul om ni kommenterar vad ni tycker och så och ni får så gärna kommentera frågor!

Det är så kul när man kan hjälpa till, så var inte rädda för att kommentera det gör mig bara så glad att får kommentarer ;D


Glöm inte: Det finns inga dumma frågor!


Hoppas ni sover gott och att vi ses imon!

Många kramar Bellz <3


Aslutar som vanligt med ett citat från Twilight och också detta citatet är från när Edward och Bella är på ängen :)


No one could be still like Edward. He closed his eyes and became as immobile as stone, a carving under my hand. /Bella


Av Sofie - 6 maj 2009 20:55

Go kväll på er :)


Nu har jag suttis och gjort kemi, är ju ganska körd fårstår ju inte speciellt mycket.

Tänkte att de var dax att pausa lite :)

Jag hittade de två bilderna som finns här under.


Cam som precis blev pappa var ute med flickvännen och letade hus.

Han lekte också lite paprazzi, ser ut som han har en riktigt bra kamera!

Gillar bilden på honom när han tar kort på paparazzina, ser ut som han tycker det är lite kul att skoja med dom!


Cam Gigandet House hunting



Av Sofie - 6 maj 2009 18:48

Hej på er J


Dagens tankar kommer att handla lite om varför det är 15 års gräns på Twilight, hade själv problem med detta.


 Krångel med bion!

Det var när jag kom hem från min resa i Thailand som min vän frågade mig om vi inte kunde gå på bio och jag sa att jag gärna ville det.

Hon frågade om jag hade hört talas om Twilight och jag hade sett lite reklam om den och trailern och jag tyckte den verkade vara bra.

Vi bestämde oss för att se den, jag hade inte en tanke på att det kunde vara 15 års gräns på den, det borde ju inte vara problem för mig eftersom jag är över 15.

 

Efter att ha tryckt ner en hamburgare på McDonalds så skyndade vi oss till bion där vi tidigare hade köpt biljetter.

När vi skulle gå in i biosalongen så tog dörrvakten min väns biljett och var precis på väg att riva den, men sen kollade han på mig och frågade om vi hade legg?

Min vän hade med sig men inte jag, vi försökte på alla vis att få komma in även om jag inte mitt legg med mig.

Vi sa till och med att de kunde ringa mina föräldrar så att de kunde intyga att jag var äldre än 15, men de gillade han inte utan sa ”De kan ju ljuga”.

Så vi fick snällt gå tillbaka efter några minuters tjafs och byta in våra biobiljetter mot pengar igen.

Kanske var det för att jag var så kort som de trodde att jag var under 15, men det är ändå ganska taskigt när man säger att föräldrarna kan intyga att man är 15.

 

Men vi gav inte upp för vi ville se bion så vi åkte dit en vecka senare och denna gången hade jag mitt pass med mig, och den gången fick vi äntligen se filmen ^^

 

Men jag tycker att det är konstigt att det är 15 års gräns, vad är det som är så hemskt med den?

Det finns ju mycket värre filmer som det är 11 års gräns på.

 

Ja menar varför skulle föräldrarna ljuga om åldern?

Det betyder ändå att man har lov för sina föräldrar att se den, varför göra en så stor grej av det?

Det enda jag kan komma på som gör att Twilight har en 15 års gräns är fight scenen mellan James och Edward i slutet.

Men det är ju inte så hemsk, tycker inte jag i alla fall.

 

Vad tycker ni om att det är 15 års gräns?

Har ni några förslag varför det är det?

 

Kram Bellz <3


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards