Twilight  News

Alla inlägg under april 2009

Av Sofie - 18 april 2009 19:45

Hej på er :)


Hoppas ni har haft en bra dag idag!

Jag är nu hemma igen efter shoppingturen och jag köpte det jag behövde :)

Var inne på gina men där är ju som vanlig en massa folk, så efter att ha stått i kö till provrummet i 20 min var det ärnligen min tur att prova klänningen.

Den passade så nu har jag köpt en alternativ klänning till skolavslutningen :)


Men nu till ämnet Alexandre Desplat!

Som jag skrev för någon dag sedan, det ser inte ut som om Carter Burwell ska göra musiken till New Moon Soundtracket.

På Carters hemsida står det att det är Alexandre Desplat som är anställd för att fixa musiken till New Moon.

Tänkte ge er ett smakprov på vad han har gjort tidigare, han har bla varit med i filmer som "Girl with a pearl earring", "Benjamin Button" och sakprovet blir på "The Golden Compass".



Av Sofie - 18 april 2009 08:14

Halloj!


Jag vet att det blir mycket youtube klipp nu men jag hoppas att det inte gör något!

Här kommer det sista för denna morgonen för sen måste jag äta och sen åker vi och shoppar.

Så jag hoppas alla får en bra dag så ses vi ikväll!


Här under kommer ett klipp som heter What if Edward died instead of James?

Har ni någonsin funderat på hur det hela skulle slutat om Edward dog istället för James?

Detta klippet under är fantastiskt bra gjort, såklart är det mycket sorligt men det är värt att se ;)


Ha en bra dag :D<3

Av Sofie - 18 april 2009 08:03

OBS! Spoiler för er som inte läst Breaking Dawn!


Jag älskar låten Edward skrev, Bellas Lullaby den är fantastiskt fin och jag tycker om den jätte mycket!

Nu finns det en nu låt som är jätte fin och den heter Renesmee's Song.

Skulle inte ni kunna se Edward framför er som spelade den för henne?!



Av Sofie - 18 april 2009 07:56

Hej ieg :)


Nu har det kommit nya bilder på Bellas nya hus i Vancouver.

Jga tycker att de har lyckats bra, tycker inte ni det liknar huset i Twilight?



Av Sofie - 18 april 2009 07:40

Hej :D


För någon dag sedan kom det reklam för Entertainment Tonight har nisett den och ni tyckte den var bra, kolla då in klippet under!

Nu blir man verkligen sugen på att kolla på New Moon ^^



Av Sofie - 18 april 2009 07:25

Mutemath har släppt sin musikvideo för Spotlight.

Jag tycker den var speciell men den var bra ^^


Gillar ni denna låten?

MUTEMATH - Spotlight
Av Sofie - 18 april 2009 07:16

Go Morgon på er :)


Hoppas alla har sovit gott i natt!

Ska iväg med mamma och shoppa idag så jag försöka blogga så mycket som möjligt nu på morgonen :)

Nu när det är morgon kan vi börja med lite morgon gympa, kolla in nr Taylor tränar på New Moon inspelningen.

Inte världens bästa kvalité men det går att kolla på ;p



Av Sofie - 17 april 2009 22:24

Nu ska jag säga God natt till er :)

Det blev mycket bloggande idag, hoppas ni gillade det!

Jag vill bara påminna er om omröstningen där har ni chansen att påverka!

Tacksam för alla som röstar och kommenterar vad det tycker, här kommer frågan igen:

Ska jag har kvar denna bloggen eller ska jag flytta över till den nya bloggen på blogg.se?


Avslutar med ett fantastisk Team Switzerland klipp, jag fick faktiskt gåshud!


Sov Gott hoppas vi ses imon <3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards