Twilight  News

Alla inlägg under april 2009

Av Sofie - 15 april 2009 06:17

Här kommer några nya bilder på New Moon Casten!

Det ser ut som om Peter Facinelli (Carlisle) och Elizabeth Reaser (Esme) just har kommit till Vancouver.

Ser ni var Ashley har handlat?

Hon har handlat på H&M och det gillar vi ^^


På schemat står nu att det ska filma en party scene med familjen Cullen och Bella och detta ska ske i ett privathus.

Spännande, spännande det drar ihop sig!


Av Sofie - 15 april 2009 06:02

God morgon på er :D


Hoppas alla har sovit gott!

Kort dag i skolan idag det är skönt, jag hoppas att det är en massa sol när jag kommer hem ^^


Det är många Hollywood stjärnor som vill vara med i uppföljaren till Twilight och de senaste kändisarna som skulle vilja vara med är Spencer och Heidi från The Hills.

Såhär sa Spencer i en intervju:

“If Speidi are like angels who are killing vampires, I’m down,” Spencer said when asked about his “Twilight” aspirations. “Vampires are too demonic for me… I would rather be the big Speidi monster that would come eat the werewolves and the vampires!”


Av Sofie - 14 april 2009 21:02

Hej på er!


Hoppas ni har haft en bra dag idag!

Nu är jag i princip klar med den nya bloggen :)

Så kika in där istället, imon kommer det nog hända mer!

Har varit ganska lungt idag.


Hoppas vi ses på nya bloggen, kommer att uppdatera denna bloggen till helgen ;)

Hoppas att ni gillar den nya bloggen och att vi ses där :D


God natt på er sov gott!<3


Av Sofie - 14 april 2009 06:52

Kan detta vara där de ska spela in break-up scenen eller scenen där Bella träffar Laurent?

Det är möjligt!

Vad tror ni?

Jag tycker nog att det skulle kunna passa in att filma där, jag tror inte att så många fans hittar dit, det ser ut som det är ganska djupt in i skogen ^^

Det skulle nog vara fint att filma där :)


New Moon Set Meadow Forest Scene

Av Sofie - 14 april 2009 06:51

Här kommer en till fangjord New Moon poster!

De är sjukt duktiga på att göra fina posters!



New Moon Poster
Av Sofie - 14 april 2009 06:32

God morgon!


Hoppas alla har sovit gott, vaknade kl 3 inatt och kunde inte hitta min mobil.

Detta låter konstigt men jag hade ställt väckarklockan på ringning och jag ville ju kunna stänga av den innan hela huset vaknade.

Som tur hittade jag mobilen efter 20 min letande ^^


Här ska ni få se folk som har gjort Twilight tatueringar!

Vad tycker ni om dom?



100_0423-1.jpg image by melickit
Av Sofie - 13 april 2009 21:13

Nu ska jag säga god natt till er :)


Idag har jag fixat ganska mycket på den nya bloggen och jag hoppas att ni kommer att följa mig där istället snart.

Vill ni se den nya bloggen klicka här.


Jag hoppas att ni gillar den nya!

Sov gott så ses vi imon!

Tack för alla era fantastiska kommentarer :D<3

Av Sofie - 13 april 2009 20:33

Go kväll :)


Tänkte bara berätta att Twilight har blivit nominerat i Mtv Movie Awards i alla dessa kategorierna:


  • Best Movie: Twilight
  • Best Female Performance: Kristen Stewart
  • Best Male Performance: Robert Pattinson
  • Breakthrough Female Performance: Kristen Stewart (Dakota Fanning is also nominated for Push)
  • Breakthrough Male Performance: Both Robert Pattinson and Taylor Lautner are nominated
  • Best Villain: Cam Gigandent
  • Best Kiss: Robert Pattinson and Kristen Stewart
  • Best Fight: Robert Pattinson and Cam Gigandet

  • Vill ni hjälpa Twilight att vinna?

    Klicka här för att rösta!


    200904131235.jpg

    Presentation

    Omröstning

    vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
     Twilight
     New Moon
     Eclipse
     kan inte välja, alla är lika bra :)

    Fråga mig

    94 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30
    <<< April 2009 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Tidigare år

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik

    Gästbok

    esafe

    ESafe.se

    Gratis Bio

    Gratisbio.se

    Webfaktura

    Öresbud


    Ovido - Quiz & Flashcards