Twilight  News

Alla inlägg under april 2009

Av Sofie - 17 april 2009 06:09

Hej på er :)

Skolan slut för idag och det hände inget speciellt!
När jag kome hem nu satt jag mig vid datorn och hittade detta klippet på Twilight lexicon!
Ni måste titta på det, jag blev jätte glad!
På Entertainment Tonight den 23 April kommder man att få se en review på
New Moon :D
Och jag blev så glad när jag hittade detta, och jag längtar som en galning!



Av Sofie - 17 april 2009 06:06

Nu ska jag ta igen det jag missade igår! 


Summit Entertainment har gått ut med ett pressmeddelande om den riktiga listan över casten
och de har bekräfat platserna för inspelningen.


Här är återkommande kändisarna:

Edward, Bella och Jacob kommer forfarande spelas av Robert Pattinson, Kristen Stewart
och Taylor Lautner.

New Moon ska filmas i Vancouver, BC och Toscana, Italien.

Hela familjen Cullen är den samma som i Twilight och vampyrerna Laurent och Victoria spelas
fortfarande av Edi Gathegi och Rachelle Lefevre.


Sen har vi lite ny casting, Volturi och Quilteute Indianerna.

Volturi består av:

  • Charlie Bewley-Demetri
  • Jamie Cambpelle Bower-Caius
  • Daniel Cudmore-Felix
  • Christopher Heyerdahl-Marcus
  • Dakota Fanning-Jane
  • Cameron Bright-Alec
  • Noot Seer-Heidi
  • Michael Sheen-Aro

Quileute stammen:

  • Graham Greene-Harry Clearwater
  • Tinsel Korey-Emily

Nu har alla de rollerna blivit bekräftade av Summit Entertainment, nu behöver vi inte spekulera i det mer ^^


På listan över de som ska vara med igen finns inte Billy Burke med, Bellas pappa.

Men enligt MTV ska en insider på New Moon inspelningen ha sagt att han finns med även i New Moon.


new-moon-logo1
Av Sofie - 17 april 2009 05:57

Hej på er :)


Hoppas alla har sovit gott!

Jag tänkte på det, fy vad jag är egeoistisk och dum!

När jag tänkte flytta bloggen glömde jag det viktigaste och det är vad ni tycker!

Jag vill göra det som ni tycker är bäst!

Vill ni att bloggen ska finnas kvar på bloggagratis.se eller tycker ni att det är bra att jag har flyttat den till blogg.se?

Jag villl göra det ni tycker är bäst, så vill ni att jag ska vara kvar här så är jag det!

Snälla kommentera eller rösta i omröstningen vad ni vill om jag ska vara kvar eller flytta!


Förlåt att jag har varit så dum och egoistisk, skulle ju frågat er först eftersom det är ni som läser!


Okej men nu var det dags för lite nya inlägg ;)

Kram på er <3


Av Sofie - 16 april 2009 06:08

Hej och god morgon på er :)


Summit Entertainment har gått ut med den riktiga listan över casten och de har bekräfat platserna för inspelningen.


Här är återkommande kändisarna:
Edward, Bella och Jacob kommer forfarande spelas av Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner.

New Moon ska filmas i Vancouver, BC och Toscana, Italien.

Hela familjen Cullen är den samma som i Twilight och vampyrerna Laurent och Victoria spelas fortfarande av Edi Gathegi och Rachelle Lefevre.


Sen har vi lite ny casting, Volturi och Quilteute Indianerna.

Volturi består av:

  • Charlie Bewley-Demetri
  • Jamie Cambpelle Bower-Caius
  • Daniel Cudmore-Felix
  • Christopher Heyerdahl-Marcus
  • Dakota Fanning-Jane
  • Cameron Bright-Alec
  • Noot Seer-Heidi
  • Michael Sheen-Aro

Quileute stammen:

  • Graham Greene-Harry Clearwater
  • Tinsel Korey-Emily

Nu har alla de rollerna blivit bekräftade av Summit Entertainment, nu behöver vi inte spekulera i det mer ^^


På listan över de som ska vara med igen finns inte Billy Burke med, Bellas pappa.

Men enligt MTV ska en insider på New Moon inspelningen ha sagt att han finns med även i New Moon.


new-moon-logo1
Av Sofie - 15 april 2009 20:45

Nu ska jag gå upp och fixa lite!

Jag hoppas alla har haft en bra dag så ses vi imon ;)


Sov gott allihopa <3

Av Sofie - 15 april 2009 06:52

OBS! Spoiler för er som inte läst Breaking Dawn, så länge vi båda andas!


Jag tror det är många som undrar över om Breaking Dawn kommer att bli film?

Summit Entertainment har det som “optioned property,” vilket betyder att valet står mellan att den blir eller att den inte blir film.

Twilight Examinater har gjort en undersökning om vad som kan bli svårt med att filma Breaking Dawn.

Det första hindret är lilla Renesmee, att hitta en baby med full uppsättning tänder, som växer i en enorm fart och som kan prata vid så tidig ålder.


Ett annat möjligt problem är att filmen kanske bli för lång för att kunna fånga bokens djup och själ.


När Bella ska föda river Edward upp hennes mage och tar ut babyn.

Det är en mycket blodig födsel och nr babyn väl är ute sänker hon sina vita små tänder och biter Bella.

Sen får vi följa förvandlingen av Bella till vampyr.


Vill/tror ni att Breaking Dawn blir film?

Jag hoppas den blir film man måste ju ha det rätta slutet, de finns ju fin datorteknik så det kan dom nog fixa på något sätt eller vad tror ni?


Nu ska jag snart till skolan, men vi ses i eftermiddag :D

Ha en bra dag allihopa <3


Av Sofie - 15 april 2009 06:31

Här kommer bilder som på Familjen Cullen!

Vad tycker ni om bilderna?

De är gjorda av  Nehvah, hon är en konstnär till datorspel.


Twilight Animated Series Cartoon

Av Sofie - 15 april 2009 06:25

E! Online har en ny fråga, vilken gjorde det bästa GQ omslaget?


Sägär säger ett fan: 

On the right, we have the sparkly vampire who looks disinterested in this whole thing. He didn't even shave before getting photographed for the cover. But that's part of his charming "I don't give an ef" attitude.

Then there's Zefron, the singing and dancing wonder who appears a little too enthusiastic, like "Hey guys! Does this blue make my eyes pop? Who wants to get a milk shake after this?!"



Vilken tycker ni gjorde det bästa omslaget?

Vill ni rösta på E! klicka på bilden ;)


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards