Twilight  News

Alla inlägg under maj 2009

Av Sofie - 12 maj 2009 18:55

Hello :)


Hittade nyss två nya bilder på Taylor, han hoppar över en brand post i regn :)

Tycker bilderna va lite härliga, undra om han vet att han blev fotad? ^^


Bilden kommer från Lainey Gossip och under bilden stog det:

He’s like a Jacob Black superhero in real life!


Det stämmer kanske lite eller vad tycker ni?


Taylor Lautner Jumps Fire Hydrant New Moon vancouver rain

Av Sofie - 12 maj 2009 18:09

Hej på er allihopa :D


Hoppas ni har haft en bra dag idag, vi hade nationella i biologi idag.

Det var ju inte precis något man kunde öva till ''/

Men det får gå som det går!

Slutade sent idag, men nu är jag hemma igen :)

Jag hoppas på att jag ska hinna blogga ganska mycket idag/ikväll för det ser ut som det har hänt ganska mycket på Twilight fronten idag! :D


Så jag börjar med att visa en ny fangjort New Moon trailer, bara för att jag älskar trailers ;)

Den är bra gjort tycker jag,  hoppas ni gillar den!



Av Sofie - 12 maj 2009 07:15

Hallo :)


Nu ska jag snart till skolan, så jag säger lycka till alla som ska ha nationella prov idag!

Jag hoppas det är lätt :)

När jag kommer hem blir det mer inlägg och jag kommer att skriva dgens Tankar ;)

Ledtråd, karaktär som har samma första bokstav i sin roll och i sitt riktiga namn.

Kan ni gissa vem det kan va?! ^^


Morgonens sista inlägg får va med ett klipp från ET Canada gjorde med Jacksons band 100 monkeys.

Lite småroligt var det allt så kolla på det :)

Ha en bra dag, hoppas ni kikar in lite senare!

Kramar Bellz <3



Av Sofie - 12 maj 2009 06:28

Hej :D


Under ett Twilight convention i Orlando bestämde sig Jackson Rathbone att skaffa sig en tatuering.

Jag undrar vad det kan vara för en tatuering, blir ju lite nyfiken här ju!

 Den sitter på högerarmen ganska högt upp mot axeln, undra om den är stor?


Små rykten säger att det kan ha varit ett hjärta inblandat, ett annat rykte säger att det ska stå "I Love Mom".


200905111233.jpg


Av Sofie - 12 maj 2009 06:22

 Hej :)


Igår sågs många av våra New Moon stjärnor ute i Vancouver för att fira sina mammor på Mothers Day.

Taylor Lautner ser vi på översta bilden och sedan har vi Dakota och hennes mamma :)

Sist men inte minst är det Cameron Bright med ett par coola solglasögon ^^


Cameron Bright Taylor Lautner dakota fanning

Av Sofie - 12 maj 2009 06:10

God morgon på er :D


Hoppas ni har sovit gott, jag är fortfarande lite trött men jag piggnar nog till snart!

Ser ut som det kan bli en hyfsad dag, just nu skiner solen och det är blå himmel, kanske det vackra vädret är tillbaka?


Börjar morgonens inlägg med en intervju med Peter Facinelli, Carlisle.

Den är ganska lång, de pratar lite om inspelningen och om Carlisle mm.



Av Sofie - 11 maj 2009 22:21

God kväll :D


Hoppas ni har en bra kväll, min kväll har spenderats med att läsa biologi till nationella provet imon :(

Hur ska man kunna öva till det?!

Det finns ju hur mycket som hällst, men vilket är viktigt?

Ja man får väll hoppas att det är lätt, så lycka till alla som ska ha fysik,kemi eller biologi nationella imon!


Imon kommer det ett dagens Tankar, det kommer att handla om en Twilight karaktär ;)

Så kika in imon någon gång så får ni se vad mina tankar är om den karaktären!


Hoppas ni sover gott!

Kramar Bellz<3


Här kommer citat från Edward, ur Twilight. 

You don’t realize how incredibly breakable you are. I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.

I may not be a human, but I am a man./Edward


Av Sofie - 11 maj 2009 19:52

Hallo!


De två snyggisarna Ashley Greene och Nikki Reed har kommit med på Maxim's lista över de 100 hetaste 2009!

De tycker jag de är väl förtjänta av, de är så perfekta båda två :D


Nikki Reed hamnade på plats 42

Ashley kom på plats 68


Grattis till dom, vill ni kolla in vilka mer som kom på listan klicka här!


200905110952.jpg200905110952.jpg

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards