Twilight  News

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Robert Pattinson i DN

Av Sofie - 10 april 2011 18:15

Robert Pattinson är med i DN och det är på fem hela sidor! Intervjun och artikeln är skriven av Maria Lindholm och tyvärr hittade jag inte hela artikeln på svenska eftersom den hade översats till engelska på en blogg, men jag översatte en bit och vill ni läsa hela men på engelska klicka här!


Hur känns det med all uppmärksamhet?
- Det är obegripligt ", svarar han.

Förhoppningen från filmbolaget är förmodligen att hans entusiastiska fans också ska gå och se "Water for Elephants," baserad på en bok med samma namn av Sara Gruen. Robert spelar Jacob Jankowski, en ung man på 30-talet som av en slump hamnar på en cirkus som djurskötare och förälskar sig i cirkus regissörens hustru, artisten Marlena, spelad av Reese Witherspoon.

- Jag tänker mycket på den tiden, USA under depressionen, hur det såg ut då. När jag hörde att Reese och Christophe Walz hade accepterat de andra rollerna var det ingen tvekan, säger han. 


Har du någonsin varit ett fan?
- Jag älskade tv-serien "American Gladiators" när jag var liten. Jag var besatt av en kvinnlig gladiator som hette Jet. Men sedan var jag ju bara 8 år gammal.

Har du något hemligt intresse som du youtubar på kvällarna?

- Live Videos av Van Morrison. Och klipp från "America's funniest home videos". Jag gillar att titta på folk när dom gör roliga saker.


I intervjun och artikeln står det också att Kristen Stewart är flickvän. Det står på den tredje bilden, visste inte om de hade gått ut med det, har jag missat nåt?! :o


 Källa

 
 
tilda - smilinggirls!

tilda - smilinggirls!

10 april 2011 18:55

Nu har vi lottat ut en vinnare i dagensblogg-tävlingen! Kika in och kolla om det blev du, om inte så är det bara att anmäla dig igen!

http://smilinggirls.blogg.se/2011/april/dagens-vinnare-ny-dagens-blogg.html#comment

/Smilinggirls

http://smilinggirls.blogg.se

 
kimberly

kimberly

10 april 2011 22:57

svar ; åh tack!
har inte du några husdjur? :)

http://sandrakimberly.devote.se

 
kimberly

kimberly

10 april 2011 22:59

svar ; hahahaah ja det är riktigt kul! ser fram emot premiären! kolla gärna hemsidan, eller de kanske du redan gjort? :) där står allt om den och det finns en massa bilder! :)
jag spelar, sabina, "musikalregissör" , du hade väl sett filmen? jag spela sebastian men gjort han till en kvinnlig roll!

http://sandrakimberly.devote.se

 
Zofie

Zofie

10 april 2011 23:03

Svar; Roligt att du är med , lycka till! :)

http://www.vildochgalenn.blogg.se

Sofie

11 april 2011 08:30

Tack! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards