Twilight  News

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie - 30 mars 2011 13:15

Igår la jag upp en översatt intervju med Ahley Greene som hon gjorde med Glamour Magazine. För tidningen tog hon också lite fina bilder, superfina! Hon är också på omslaget för tidningen. Missade ni intervjun klicka här :)



 

Källa

Av Sofie - 30 mars 2011 11:00

Hittade lite scans från den mexikanska tidningen Cinemania Magazine. I tidningen står det massvis om Water for Elephants och så är det många bakom scen bilder. Jag tycker att det är så kul att det är uppståndelse kring filmen, jag tror den förtjänar det. Någon mer än jag som längtar efter att se den på bio?


Av Sofie - 30 mars 2011 09:15

Lainey Gossip har ny info angående inspelningen av Breaking Dawn och det handlar om bröllopsscenen! Den ska filmas denna veckan i Squamish ;)

Breaking Dawn wedding 280x179 Breaking Dawn Filming News: Filming Wedding Reception Scenes This Week! breaking dawn

Såhär skriver de-

Twilight Wedding Week

This week is when they’re shooting the wedding reception and accompanying scenes for Twilight Breaking Dawn in Squamish. Am told there was a cast dinner last night at Rockwell’s. In attendance: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Peter Facinelli, Jackson Rathbone, and some other people I’ve never heard of. Rathbone teased Stewart about wedding dance moves and Stewart seemed “adorably anxious” about having to shoot them.


Vill ni läsa hela meddelandet från Lainey Gossip klicka här, det handlar inte så mycket om Breaking Dawn, det är mest om Robert och Kristen ;) Klicka här!

Källa


Av Sofie - 30 mars 2011 07:45

God morgon på er :)

Hittade två nya bilder på Dakota Fanning som spelar Jane i Twilight filmerna, hon gör reklam för Marc Jacobs perfym Ad-Oh Lola. Jag tycker det var jättevackra bilder på Dakota :D


Källa

Av Sofie - 29 mars 2011 17:45

Nu blir det lite Hunger Games, Jennifer Lawrence har fått huvudrollen som Katniss och hon gav nyligen en intervju med Ryan Seacrest. Hon pratade bland annat om att det var jobbigt att få rollen och det var det läskigaste hon någonsin hade gjort. Här kommer radiointervjun med Jennifer :)


Källa

Av Sofie - 29 mars 2011 16:30

Hittade en trailer till Tinsel Koreys nya film Avarice, den ser verkligen spännande ut. Det finns tyvärr ingen info om vad filmen handlar om.


Källa

Av Sofie - 29 mars 2011 15:00

Robert Pattinsons nya film heter Cosmopolis och enligt ThePlaylist ska nu rollen som Roberts fru vara tillsatt. Det ryktades ett tag om att Keira Knightley eller Marion Cotillard men nu ska det vara klart att Sarah Gordon ska spela rollen. Hon har tidigare jobbat med Cosmopolis regissören i A Dangerous Method.


Källa

Av Sofie - 29 mars 2011 13:15

Vår vackra Ashley Greene har gjort en ny intervju med Glamour Magazine och jag översatte en liten bit av intervjun-


GLAMOUR: Hur är din nya film Butter? Är du rolig i den? Jag menar det handlar om människor som täljer i smör konkurrensmässigt!

ASHLEY GREENE: Jag är oavsiktligt rolig i den. Yeah—smör täljning i Iowa. Det är stort där. De gör mästerverk.


GLAMOUR: Hur definierar du resten av din karriär efter att vara en del av det stora Twilight fenomenet så tidigt?

ASHLEY GREENE: Det är svårt eftersom människor ser mig som den karaktären. Jag vill vara en 24årig kvinna , inte en 17årig flicka. Så jag har valt några filmer som Butter för att visa det. Det går också bra att inte göra något ett år om jag inte hittar rätt sak.


GLAMOUR: Att ha en karriär som din innebär att du måste vara proffesionell. Dumåste ha kontroll.

ASHLEY GREENE: Du måste försöka. Jag är verkligen inte perfekt. Jag tror inte man ska försöka vara perfekt för någon. 


GLAMOUR: Så hur är det med stökiga Hollywood, tycker du om So what about messy Hollywood, gillar du partyn och droger?

ASHLEY GREENE: Jag håller mig på jorden. Jag tänker inte bli full på en bar. Det finns unga tjejer som ser upp till mig. Så jag gör mitt bästa för att vara en god förebild.


Det är så härligt för hon verkar ha båda fötterna på jorden och vara en god förebild och det gillar jag :D Vill ni läsa hela artikeln med Ahley klicka då här!

Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards