Twilight  News

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie - 21 mars 2011 18:15

Här i Sverige är våren sakta på gång och när jag hittade denna fina bilden på Bryce Dallas Howard (Victoria II) måste jag säga att jag blev lite avundsjuk. Älskar hennes gula kappa och att hon kan gå med solglasögon. Hon är på LAX och ska iväg till NYC.

Av Sofie - 21 mars 2011 15:00

Nina Dobrev från Vampire Diaries pratar om sin nya film The Killing Game och så pratar hon lite om Kellan Lutz ;) Kolla in videon, har ni sett vampire diaries?

Av Sofie - 21 mars 2011 13:30

Hittade en ny bild på Jackson Ratbone, han är på fight träning inför sin den nya tv-serien Aim High. På Imdb står dte att det handlar om en high school elev som lever ett dubbel liv som tonårs spion.

 

Breaking Dawn Set 004 560x372 New Pictures Of Jackson Rathbone Training For Aim High! jackson rathbone

Källa

Av Sofie - 21 mars 2011 07:45

Jag tycker att vi tar och startar morgonen med en liten sneak peak på den vackra Tinsel Koreys (Emily) photo shoot för NYC Smash Magazine! Va spännande, jag älskar photo shoots så jag tycker att dte ska bli jättekul att få se alla bilderna :D
 

Breaking Dawn x2 51609fa 560x420 Sneak Peek Of Tinsel Korey From Her NYC Smash Magazine Shoot! tinsel korey

Av Sofie - 20 mars 2011 21:00

Noot Seear som spelade Heidi i New Moon är med på det ryska omslaget för ELLE. Hon är mycket vacker tycker jag så hon är välförkänt av att vara på omslaget ;)
 

Av Sofie - 20 mars 2011 21:00

Kellan Lutz anlände till Lax för att åka vidare till Vancouver för att filma Breaking Dawn, han ser lite trött ut men han firade säkert sin 26års dag väl :) Vill ni se mer bilder på Kellan kolla in på popsugar.com.


Såhär skriver dem: Kellan Lutz was in good spirits as he went through the security line at LAX yesterday. He’s heading to Vancouver to rejoin his Breaking Dawn castmates who made the trip north, including Peter Facinelli, who touched down in Canada on Monday. Kellan’s coming off a fun break from work, during which he rang in his 26th year with his brother Brandon.


Av Sofie - 20 mars 2011 21:00

Igår gästade Robert The Tonight Show with Jay Leno, igår la jag upp två sneak peaks från programmet men här kommer hela! :) Själv älskar jag när Twilight stjärnorna är med på olika talk shows, de är väldigt roliga och bjuder på sig själva. En bra start på morgonen tycker jag, så enjoy och kolla på videosarna under :)


Källa


Av Sofie - 20 mars 2011 13:15

Jag hittade en fantastisk fanvideo över på TTS, superfint gjord och den handlar om Edward och Bella. Ni måste gå fram till 0.40 innan den riktiga videon börjar ;)
.
Den ha en annan handling än vad fanvideosarna brukar ha så här kommer en sammanfattning av handlingen:

Edward leaves Bella in New moon, but Bella never jumps, and no Jacob is there to help her. She ends up working as a stripper, after she gets suspended from high school.
Now back to Edward: Volturi finds out about Bella and goes to the Cullens with one request: kill or change Bella. So Edward ends up looking for Bella, and finds her...


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards