Twilight  News

Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Michael Welch USO

Av Sofie - 18 juli 2010 11:30

Michael Welch ( Mike Newton ) deltog i en USO tur och träffade soldatfamiljer och besökte ungdoms center. Vill ni se mer bilder än bilden under och läsa mer om vad han gjorde klicka här.

Här kommer ett utdrag-


“Traveling with the USO and meeting military families has been a new experience for me, and one that I will never forget. Hearing firsthand what it’s like to have a loved one deployed is humbling and it makes me realize how much military families sacrifice, and how grateful I am for their service.” – Michael Welch
Kram B
Källa
 
 
sara

sara

18 juli 2010 11:54

hej jag heter sara och bloggar på dasa.blogg.se ville bara tipsa om ett klipp från eclipse. Det är scenen där jacob och bella kysser varandra. Alltså den där bella ber jacob kyssa henne. Det är inte världens bästa kvalitet! http://www.youtube.com/watch?v=lHxzyfeDhEg&feature=player_embedded

http://dasa.blogg.se

 
elle

elle

18 juli 2010 12:16

haha det är nog bäst!(: jag vet faktiskt inte heller vilken musikstil jag har, jag gillar allt i från country till lätt rock till klassikst/ balader!! haha jag förstår vad du menar, jag har inte tänkt på det förr! nu har jag nått att fundera över när jag städar^^

Kram E

http://hallonflickan.bloggagratis.se

 
elle

elle

18 juli 2010 12:22

åå jag längtar så till Breaking Dawn!!!:)

Jag tycker Eclipse var sjukt bra!! ingen scen kunnde gjorts bättre enligt mig då:) och låtarna var bra och jag älskar Eclipses handling! så jag gillade den väldigt mycket, just nu tycker jag den är den bästa hittills, men de överträffar sog själva varje gång så breaking dawn blir säkert bättre (det är bästa boken^^)

Jag vet vad du tycker om filmen, men gillade du någon låt extra mycket? jag gillade muses låt^^ min kompis har lyssnat sönder den:P

Kram E

http://hallonflickan.bloggagratis.se

 
elle

elle

18 juli 2010 12:35

kommentaren försvann igen (du kanske fick den förra?)

aa Ronneby är så fint på våren och sommaren det blir vår så snabbt där typ i mars så är det redan blommor! många av våra släktingar är ifrån blekinge, min kusins mamma är ifån ronneby och en annan släkting är ifrån karlskrona och min andra kusin hennes mamma är ifårn olofström (juste det var så det hette!! hehe mamma vill flytta dit, men det vill ingen annan^^) och mammas moster har bott i nässum i 15 år och massa andra i karlshamn:D haha tyvärr valde mamma att inte bo där! men men thats life:)
det roliga är att vi har släktingar i Dakota (typ högst uppe i sverige) också^^ vi har verkligen brett ut oss, haha^^

oj nu såg jag att jag bara har babblat på^^ haah du behöver iaf inte dras med mig varje deg! jag vet, jag tycker också synd om mina vänner:D

Många Kramar E

http://hallonflickan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards