Twilight  News

Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

Vampires Suck?

Av Sofie - 9 juli 2010 11:36

Godmorgon på er allihop, nu är det äntligen fredag, tjoho! Fast iofs så är det ju lov så det är ju ingen vidare skillnad egentligen. Förutom för de som sommarjobbar då kanske=) Jag börjar inte förren om några veckor så jag missar den där värmeböljan som brukar komma slutet på juli/början på augusti^^


Iaf, det har kommit ut en trailer till en film som heter "Vampires Suck". Det är en parodi på mestadels Twilight men även Alice i Underlandet såvitt jag kunde se. Den kommer på bio i USA den 18 augusti och den verkar vara skitrolig! Skrattade hela trailern igenom verkligen! Se den!



Den kommer väl inte på bio här i Sverige antar jag, vilket är synd men vi får hoppas på att den kanske gör det!=) Annars får vi väl vänta på DVDn^^


//Marielle=)


UPDATE: Pm tipsade mig om att på SFs hemsida så står det att den faktiskt kommer på bio här. Premiären är den 18 augusti och gissa vem som kommer sitta bänkad med massa popcorn om inte jag!=D

 
 
Ingen bild

pm

9 juli 2010 16:14

Jo,den kommer på bio här i Sverige! :) Kolla själv på sf.se om ni vill :)

 
Ingen bild

Ettis

10 juli 2010 00:18

jag kommer att se den i usa!! :D

 
therese

therese

12 juli 2010 09:39

haha sjukt rolig, skulle gärna vilja se den.

http://theresemusic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards