Twilight  News

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofie - 24 juni 2010 09:00

God morgon :)


Dagen innan midsommar, tänk vad tiden har gått snabbt. Hoppas att det blir bra väder idag, ska ut och spicka brädor lite senare.

Vill också passa på att välkomna Marielle till bloggen och jag hoppas att ni välkomnar henne väl :D


Det har kommit ut nya bilder på Robert Pattinson och de kommer från TV Week. Måste säga att detta var superfina bilder på honom! Alla säger att jag är en klyschig romantiker eftersom jag kollar på ögonen hos olika personer. Men kolla ögonen de är superfina ^^

Kramar B <3


Källa

Av Sofie - 23 juni 2010 23:15

Hej allihop, jag heter Marielle och det var jag som blev utvald att blogga här på MyTwilight tillsammans med Bellz. Jag är 16 år och bor i en liten håla i Bohuslän som jag avskyr. Liten och hemsk och här händer aldrig något. Folk heter roliga saker som "Hans från holmarna" och "Stina i svängen". Ja ni hör ju, det är vidrigt.


Min favoritfilm all times är Titanic och mina favoritböcker är faktiskt Harry Potter. Jag växte upp med dem, läste den första när jag var sex år gammal och sen fortsatte det tills jag läste den sista för snart tre år sen. Med The Twilight Saga var det aldrig samma sak, jag läste alla fyra böckerna i ett sträck och jag behövde aldrig vänta på nästa. Jag hann aldrig känna någon förväntan liksom, och jag tror det är viktigt för mig. Men The Twilight Saga kommer alltid ha en väldigt stor plats i mitt hjärta ändå.


Jag läste "Om jag kunde drömma" för första gången den 14 mars 2009. Anledningen till att jag vet datumet är att samma dag brann familjens hus ner och våra tre katter dog. Jag sov hos en kompis dagen efter och hon gav mig den boken så jag skulle kunna tänka på annat. Och det fungerade. Bellas berättelse gav mig hopp och en tro på framtiden.


För det är jag Stephenie Meyer evigt tacksam.


Ja, det var lite om mig. Är det något ni undrar så är det bara att skriva en kommentar eller så=) Btw, vi kan väl göra så att jag bloggar här i ett par dagar sen har vi ett litet utvärderingsinlägg där ni får skriva vad ni tyckte om mig? Det kanske visar sig att jag inte passar alls som bloggare är på MyTwilight liksom.


//Marielle

Av Sofie - 23 juni 2010 20:45

Hittade en ny Eclipse/Volvo tv reklam som heter "Lost in Forks" och jag tycker att det var en bra reklam. Kanske lite fans som nappar på att köpa bilden? Eller vad tror ni?^^

Kram B <3


Källa

Av Sofie - 23 juni 2010 20:15

Hejsan Hoppsan :)


Nu har jag jobbat klart för idag och snart blir det lite tv mys och kanske ska mamma o jag kolla Remember Me. Hoppas ni har haft en bra dag, här har solen nästan precis hittat hit.


Ligger lite efter i uppdateringen just nu men här kommer en ny bild från Eclipse, Edward och Bella på ängen. Älskar alla bilderna vi har kunnat se därifrån och jag tycker att denna är riktigt fin :D


Kramar B <3


Källa

Av Sofie - 23 juni 2010 17:45

Hittade ett härligt klipp från Twilight eventet som hölls i Stockholm den 21juni. Verkligen kul att se alla glada fans och när man ser detta blir man lite avundsjuk för tänk vilken upplevelse att få vara där. Jag tror att alla som var där fick en upplevelse för livet :D

Stor Kram B <3


K'lla

Av Sofie - 23 juni 2010 17:00

Crazy-k har en Twilight tävling där man kan vinna en bild på Kristen Stewart om hon har ritat. Bilden är superfin och jag blev super imponerad ;D


Vill ni vara med och tävla klicka här http://crasy-k.devote.se/.

Reglerna är enkla så var gärna med och tävla :)

Kramar B <3

Av Sofie - 23 juni 2010 14:30

Vi får ta igen någon mer Eclipse book recpa idag för jag missade någon för någon dag sen ^^ Här kommer en recap på det tredje kapitlet och det heter Motives och som sagt spoilers för er som inte har läst boken.

NU ska jag ut och jobba igen, Kram på er <3


Av Sofie - 23 juni 2010 11:30

Nu ska jag ut och jobba, synd att det inte är bättre väder för jag ska vara ute och måla brädor. Men det regnar inte ialla fall. Men innan jag går ut och jobbar ska ni få en intervju med Ashley Greene (Alice) som hon gjorde med About.com.


Has your approach to playing Alice changed over the course of the three films? Do you like her better now than when you started?

 

Ashley: “She’s a great character and I’ve always loved Alice. Of course, it’s changed since we’re working with different directors each time. This character is essentially me at certain points. You know what I mean? I’m so aware of everything little thing about Alice’s life. I’ve been immersed in this Twilight world, so sometimes there are things that I don’t notice or things I don’t think about. Because you see yourself every single day and you don’t notice if your hair is different or you don’t notice if you’ve gained or lost weight; other people notice it. Having these other directors come in is kind of nice since they give me a different perspective. She has grown a little bit in different ways with each director, I think.”

 

Källa

Kramar B <3


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards