Twilight  News

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofie - 19 juni 2010 10:45

Innan idag la jag upp en video på Ashley Greene från hennes photo shoot med  Womens Healt Magazine. Nu kommer en video med Kellan Lutz och en behind scenes videos från photo shootet för  Men's Healt Magazine.

Gillar ni Kellan är videon värd att se ;D

Kram :)<3


Källa

Av Sofie - 19 juni 2010 10:15

Kristen Stewart och Taylor Lautner är nu i Berlin i Tyskland, ni kunde se bilder på dem igår :) Här kommer en video från en av  presskonferenserna och ljudet är väligt bra på videon så jag tror inte det ska vara några problem att höra vad Kristen säger.


Kramar <3


Källa

Av Sofie - 19 juni 2010 09:30

Den 17e juni var Jackson Rathbone (Jasper) och promotade sin nya film The Last Airbender i Six Flags Discovery Kingdom i Vallejo, Kalifornien. Han var där tillsammans med sin  co-star Nicola Peltz. Supersöta bilder :D

Kramar <3

jr7


Källa

Av Sofie - 19 juni 2010 09:00

God morgon på er :)


Då var det en stor dag idag får vår Kronprinsessa som äntligen ska få sin prins och lite tittar jag nog på det. Det är säkert en massa fina klänningar man får se :D


Men morgonen börjas med en video från Ashley Greenes photo shoot för Men’s Health magazine. Det var superfina bilder på både Ashley och Kellan i tidningen. Ibland önskar man bara att man kunde få bli så bra på bild :)

Kram på er <3


Av Sofie - 18 juni 2010 20:15

Här kommer en bild på Taylor Lautner, Kristen Stewart och Robert Pattinson tillsammans med Jimmy Kimmel.  The Jimmy Kimmel Show “Twilight Saga: Total Eclipse of the Heart” specialen kommer att visas i Usa på insdagen den 23ejuni, men jag ska hitta det så att det kommer upp här ;)


Kramar <3

Källa

Av Sofie - 18 juni 2010 19:45

Tyson Houseman som spelar Quil i Twilight sagan var med på Clevver Tv och gjorde 1 Minute Hot Seat. Det var ganska roligt tyckte jag men det måste ha varit stressigt ^^

Kramar Bellz <3


Källa

Av Sofie - 18 juni 2010 19:00

De första bilderna på Taylor Lautner och Kristen Stewart i Berlin har kommit och som vanligt ser de fantatiska ut :D De kom till Berlin idag  och på måndag kommer de hit till Sverige!

Kramar<3


Källa

Av Sofie - 18 juni 2010 18:30

Hej på er :)


Hoppas ni har en bra dag, min dag har bestått av att baka bröd, tre plåtar har det blivit idag. Sen spelade jag lite Wii Mario Galaxy 2 och det var ganska roligt och nu har jag gett mig in på att lära mig Clair de lune på piano, den finns med i Twilight. Hehe men det var inte det lättaste men en liten bit på vägen är jag :)


Hittade en intervju med Robert Pattinson osm han gjorde med Clevver Tv förra helgen under alla presskonferenserna. Han pratar om hur det är att byta regissör mellan filmerna och han verkar vara ganska positiv inför det och han säger att han har utvecklats mycket under tiden. Sedan blir det prat om Taylor och Robert och hur de spelar denna delen var mycket intressant och lite rolig ^^

Hoppas ni gillar den, Kramar B <3



Källa

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards